Aazen masih lagi berdendam dengan Marsyel kerana sudah membunuh abang kandungnya a.k.a Aaden yang masih lagi menyamar sebagai Roy. Aazen sudah berjaya menangkap Marsyel sebab dari plan Roy lah dia berjaya menangkap makhluk jahanam yang bernama Marsyel itu. Kini Marsyel masih di kurungan dalam markas milik Aaden dan juga ahli mafia yang masih berkerja di bawah Aaden dan juga Aazen. Aazen mula menyeksa Marsyel dengan memukul di tumbuk dan torehan banyak di sekitar anggota badan milik Marsyel dan juga Marsyel mengeluarkan darah dengan banyak dari seksaan yang harus dia hadapi di hadapan ahli mafia itu termasuk dari anggota pentingnya iaitu Aazen, Azmin, Kevin, John, Johnny dan Alex tidak tinggal juga Aaden yang masih menyamar sebagai Roy itu.
"Please, let me go Aazen" Marsyel merayu agar di lepaskan dari situ.
"No... I can't let you go bastard" kata Aazen datar.
"Please... Finished this shit... I can't hold on again" sayu Marsyel berkata kepada Aazen.
"Do I care" kata Aazen sinis kepada Marsyel sambil ketawa jahat dengan kuat sampai bergema salah satu bilik markas yang diduduki oleh Marsyel untuk di seksa sampai ajalnya menjemput oleh malaikat maut kecil itu a.k.a Aazen.
"Cepat lah settle kan bro aku dah tak sanggup nak tengok detik-detik dia punya ajal akan tiba nanti" kata Azmin dengan mata ditutup oleh Aaden a.k.a Roy nama palsu nya buat masa kini.
"Relax lah bro jap lagi aku bagi si Johnny settle kan... Aku tak nak kotor kan tangan aku dengan darah anjing ni habis kena samak nanti... Lagi pun ni bukan kerja aku... Kalau kerja aku bagi kat Marsyel ni just toreh-menoreh or tumbuk - menumbuk je ok..." kata Aazen datar kepada Azmin.
"Johnny settle kan anjing ni aku nak gi hospital balik lawat si Ayna tu... Dah lah Aaden tak ada kalau tak tak susah hidup aku asyik jaga orang sakit... Lepas kau settle anjing ni kau balik mandi bagi wangi badan kau tu tanpa ada bau hanyir darah anjing ni lepas tu kau datang hospital bilik Ayna ok... Aku ada kat sana nanti" kata Aazen kepada Johnny
"John kau teman abang kau settle anjing tu pastu gerak sesama ngan dia datang hospital jangan lupa buah tangan beli nanti" kata Aazen lagi. Aaden masih menyamar sebagai Roy dan hanya memerhati adiknya bagi arahan kepada anak buahnya. Sambil itu Aaden menggeleng kepala nya perlahan dan tangan nya sibuk memegang buah epal berwarna merah hati dan dia menyuakan buah epal itu ke dalam mulutnya dan di gigit sedikit buah epal itu. Memandangkan dia gemar memakan epal selalu saja Aaden akan memegang buah epal kerana ingin menunjuk klu yang dia masih hidup kepada Aazen dan yang lain tapi mereka semua tidak perasan hal yang Aaden buat selali iaitu makan buah epal kegemaran nya dari kecil.
"Kau asal bro... Asyik makan epal merah je kenyang ke?" kata kevin kepada Aaden. Aaden mula beriaksi dengan lakonan nya yang dia plan bersama Henry a.k.a bodyguard si Aaden.
"Aku makan buah ni nak buat alas perut je sebab lama lagi nak masuk waktu lunch" kata Aaden datar tanpa ada yang mencuriga.
"Ouh... Alas perut... Tapi kau asal makan epal tu macam cara Aaden makan... Pegangan nya pun sama... Kau serius lah ni Roy ke Aaden? Setahu aku Aaden dah mati dan kau Roy datang dari mana asal kau?" kata Kevin yang mula merasa curiga kerana kelakuan Aaden itu. Hahaha dah ketahuan ke ni?
"Aku Roy asal aku mix malaysia dan Amerika. Asal kau kata aku sama dengan lelaki apa tah nama nya tu... Aku ada ciri-ciri sama ngan laki tu ke?" kata Aaden selamba sambil menahan ketawa nya yang akan meletus bila-bila masa sahaja.
"Ye kau punya cara semua sama macam Aaden" kata Kevin ringkas kepada Aaden.
"Ouh... Ok" kata Aaden juga ringkas dan tersangat lah ringkas daripada Kevin. Haha.
"Eh dah waktu lunch lah aku gerak dulu ye guys" kata Aaden riang sambil menarik tangan Henry untuk makan tengahari bersama berdekatan dengan hospital yang Ayna pengsan masa tu.
YOU ARE READING
Ketua Mafia Itu Suami Aku
Humor"siapa yang buat tahi kat tempat aku orang tu akan di seksa sampai mati!!! "-Aaden Darwin Shahrin "siapa sebenarnya awak ni shahrin?"-Ayna Nadia "bro!!! Ayna kena colek!!!"-Azmin Lou "cuba lah buang perangai rebina kau sikit nak jadi mafia tapi manj...