5.bolum mete ve sinan kayip

164 8 1
                                    

Evet arkadaşlar söz verdiğim gibi bölümü yazdım hemen okuyun bence çünkü bundan sonra mete yeni öğretmeni olacak kişi bundan sonra hep her bölümde olacak.

Mete orman da dolaşmak için dişeti çıkmak için annesinden izin almaya gitti.

Mete:Anne biraz dışarda dolaşa bilirmiyim.

Sedef:Ne! Hayır olmaz kesinlikle hayır.

Cihan:Sedef çıksın cilocuk dışarı hem biz buraya  mete ucun gelmedimi hi söyle ciksin iste hadi mete çok dışarı ama dikkat et tamamı.

Mete:Harikasın baba teşekürler.

Mete dışarı çıkar ve dolaşmaya başlar sonra ormanı görür oraya doğru gider ama tabiki metenin bir şeyden haberi yoktur 1.sinan onu takip ediyordu.2.si salih i(hoca)bilmiyor hadi bakalım yolunuz açık olsun mete ve sinan .

Sinan 'ın ağzından:nere gidiyor bu cocuk delirmiş herhalde bakalım nereye gidiyor.ayy allah kahretsin.

Sinan bie dala basmış ve dal kırılmış ve ses çıkarmıştı.

Mete:kim var orsa heyy.neyse eve döneyim bari .aaah sinan napıyorsun sen sen bakımı takip ediyordun.

Sinan:ne! Ne takip etmesin den bahsediyorsun ben ormansa dolaşmaya gelmiştim neyse buliyomun sana busey diyim sen hanı bugün iki oku attın ya işte onlar bir şans arısıydı normalde beni yenemezsin tamammi.

O sırada sinan metenin kaslarını tutup sıkıyordu metenin biraz olsun canı yanıyordu.ama sinanın bulmadığı bisey vardı arkalarında gizli bir çukur olduğuydu.

Sinan-mete:ahhhh.

Ikisi de birden çukura düştüler hava kararmak üzereydi.

Mete:sinan ne yaptın off.nasil çıkacağız şimdi burdan .

Sinan:senin yüzünden bugün beni yenmeseydin bunlar olmazdı AHHH omzun.

Mete:iyimisin bakayım bi .

Sinan:bırak dokunma bana iyiyim ben.

Mete:sen öyle diyosan tamam.Neyse biseyler düşünmeliyiz burdan çıkmak içen hava kararıyor duşun mete duşun.

Mete düşünürken sinan bir köşeye geçmiş omzunu övüyordu O sırada metenin ayağı biseye takıldı yere düştü.

Mete:AHHH buda ne böyle hımm ok ve iplik mi?

Sinan:oyun oynamayı bırak bırak şunları.

Mete:AHHHa buldum.

Sinan:ne buldun söylesene.

Mete:bu çukurdan nasıl çıkacağımızı.Bak şimdi eğer bunu şurdaki agaclardan birine atmayı başarırsak tırmanıp çıkabiliriz.

Sinan:Ver şunu ben atarım.Ahhhh omzum.

Sinan omzunun indirdiğini unutmuştu malesef.

Mete:sinan iyimisin.

Sinan:bırak dokunma bana zaten omzum ariyo.

Mete:bende deneyeceğim verirmisin.

Mete birkez attı olmadı 2.kez attı.ve agaca dolandı sımsıkı oldu .

Sinan:önce sen çık.

Mete:tamam çıkıyorum.

Mete çıkmaya başladı yukarıya ama tam cikiyorduki öksürmeye başladı ipin birini bırakıp tam bayıldı ki elini birisi tutu onu yukarı çektikten sonra sinan yukarı doğru tırmandı salih onada elini uzattı onu da çıkardı yukarıya Mete yi kucağına alıp kendi kulübesine götürür.

    1 saat sonra

Mete uyanır gibi olmaya başlar salih de O sırada metenin nefes sorununa yardımcı olabilecek bir şey hazirliyodur ee sinan ise bir köşede salih bakip tir tir titrerken salih nereye yaklaşıp burnuna doğru yakılmış otun dumanını meteyle koklatiyordur.

Sinan:bırak dokunma ona.

Mete:öhöhöh nerdeyim ben sinan iyimisin.sen de kimsin.

Salih:yat cocuk dinlenmem gerek.

Sinan:mete iyimisin sen.

Mete:iyiyim ben sen iyimisin.

Sinan:ben iyiyim sadece sana bisey olsaydı ben den bulurlar diye merak ettim.

Mete:hadi gidelim merek etmişlerdir bizi.

Salih:hic bir yere gitmiyorsun sen dinlenmem gerek sen sinan di degilmi yürü mete nin ailesine haber ver gelsin alsınlar şimdi kalkamaz dümdüz ilerleyeceksin hemen hadi.

Sinan:t-tamam g-gidiyorum metenin ailesini çağırmaya.

Salih:titreyip durma sana bisey yapacak değilim hadi hadi çabuk.sende dinlen birazdan gelip seni alırlar.

Meteninin evinin bahçesi

Sedef ,mete gelmeyince deliye dönmüştür okulun öğretmenleri nurgül ve sezgin hoca da sedefin yanında keremin babası azmi amca da mavi ay takımında ordadır.cihan mete yi aramaya çıkmıştır.

Burak :nerdeki bu cocuk.

Mavi ay: bilmiyoruz.off

O sırada sinanın babası ve evlerinin hizmetlisi ile beraber onlarda ordadır.
Birden sinan çıka gelir sinanın babasının adi nevzat tir.sinan nefes nefese kalmış bir şekilde gelince herkes şok olur.

Nevzat:nerdeydin sen ha nedeydin.

Nurgül haca:nevzat bey bir skin olun cocuk nefes nefese kalmış sizin yaptığınıza bakın.sinan iyimisin.

Sinan: mete mete kle birden çukura düştük ormanda su an yabani nin k -kulübesinde bize yardım e-etti.

Sedef:Ne! Çabuk babanı ara yasemin çabuk.

Yasemin babası cihanı arar her şeyi anlatır mete yi almaya koyulur cihan.

Salihin kulübesi

Salih dışarda ödün kiriyordur O sırada mete uyanır ayağa kalkar.kulübenin içini dolaşırken salihin ölen oğlunun fotoğraflarını görür.tam o anda salih içeri girer ve metenin uyandığını görür.

Salih:uyandın demek birazdan gelip seni alırlar.

Mete:teşekkür  ederim beni iyikestirdigin için oglum mu?

Birden kapı çalar ve sonra salih kapıyı açmaya gider peşinden mete gider.

Salih:buyrun kimsiniz?

Cihan:oglum oglum nerde?

Mete:baba senmisin .

Mere babasına sarılır sonra ayaga kalkar ve söyle der.

Mete:baba astım ilacını düşürmüşüm sonrada çukura düşünce çukurdan çıkmaya çalışırken nefesim kesildi bayılmışım bu amcada yardım etti .

Cihan:Ne! Bunu konuşacağız tamamı.tesekur ederim adım cihan yeni taşındım buralara aslında yeni değil de ben küçükken burda yaşadım bir hocam  vardı kemankeş im ben beni asaf usta eğitirdi ama işlemediğim yapmadığım bir olaydan  dolayı beni işitmedi neyse önemli bir konu değil zaten.

Salih:Nasıl sen asaf ustanı öğrencilerinden cihanmışım.

Cihan:evet evet de sen nerden tanırsin asaf ustayı hi.

Salih:cihan benim salih.

Cihan:salih mi vaybe yıllar sonra neden burda yaşıyorsun.hem asaf usta nerde şimdiye kadar görmedim.

Salih:Vefat etti asaf usta sin nefesin de bile seni adını zikir etti.

Cihan:başımız sağ olsun salihim.gel sana söyle bir sarılayım.

Mete:siz arkadaş mısınız? Baba?

Salih:gelin içeri oturun bi çay koyim.

Cihan:tamam olur gel mete.

Içeri geçerler ve cuları içmeye başlarlar biraz eski anılardan bahsettikten sonra mete ve babası cihan eve geçerler.



Arkadaşlar bölüm bu kadardı umarım begenirsiniz.baybay.


tozkoparan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin