Herkes otobüsün kalkacağı yerde hazırlanmış beklerken .
Sadece mete kalmıştı
Kamp otobüsü kalkmadan saat önce.
Mete ve çocuklar koşarak salihin kulübesine daldılar .
Salih:hop hop çocuklar yavaş noluyoruz hadi dökülun.
Mete:hocam kampa gidiyoruz.
Salih:eee kampa gideceğinizi biliyorum zaten .
Elif:hocam bu kamp yerinde her şey izinli ve sizin kulübeniz oraya çok yakın.
Salih:ee nevar bunda şimdi.
Asya:hicam sizi istediğimiz zaman görebileceğiz yani dersleride aksatmayacağız demek.
Salih:bakın siz şunlara araştırmışlar bide aferim size dersleri böyle güzel aksatmamak için siz mi önerdiniz orayı söyleyin bakalım.
Mavi ay:şeyyy yani ....... evet.
Salih:☺ gelin buraya benim kemankeşlerim ve tozkoparanim.
Mete:hicam sizde oraya gelirsiniz degilmi.
Salih: gelirim ya seni ve mavi ay i yanliz bırakamam özeliklede seni çünkü sen bir tozkoparan in.
Mete-mavi ay:😄sizi seviyoruz hocam .
Salih:hatta bende sizinle mi gelsem yanımızda bir kamp fadır kurarım kendime.nedersiniz.
Mavi ay:harika fikir hocam🤩🤩🤩🤩
Salih:o zaman yardım edi hadi geç kalırız yoksa .
Mere:hadi arkadaşlar iş başına o zaman.
Salih hocada hazırlandıktan sonra otobüsün yanında buluşmaya kadar verier.
1 saat sonra otobüsün yani mete gelmişdi zaten tam otobüs kalkacaktık ki metenin aklına salih geldi .
Mete:kazım amca durdur
otobüsü birini unuttuk.Sezgin hoca:kimis o kim eksik söyle bakalım.
Mavi ay:salih hoca unutuyorduk.
Mete arabadan iner etrafa bakınır cihan metenin yanına yaklaşır ve söyle der.
Cihan:oglum neden dur durdun otobüsü kimi unuttuk?
Mete etrafa bakmaya devam ederken salih çıka gelir omzundaki çantayla.
Cihan:salih usta senin ne işin var burada?
Mete:baba salih ustayı unutuyorduk o da bizimle geliyor.
Salih:aslında yürüyerek gelecektim ama çocuklar yanliz kalmasın dedim.
Cihan:alemdiniz gerçekten hadi otobüs sizi bekliyor.
Salih mete otobüse bindiği anda herkes şaşkınlıkla mete ve salih e bakarken sadece mavi ay konuşur.
Asya:hocam nerdeyse sizi unutuyorduk.
Elif:aynen hicam.
Burak:ohhh yinede yetiştiniz hocam her zamanki gibi .
Sinan:ne saçmıyorsunuz siz su an otobüsde yabani var ve siz resmen hicam diyorsunuz ona delirdiniz her halde.
Mete:sinan daha fazla konuşma istersen kazım amca devem ede biliriz .
Nurgül hoca: s-şey çocuklar hadi sakinlerdim sizde his geldiniz galiba çocuklara eşlik edeceksiniz.
2 saat sonra herkes oyun oynarken mavi ay ve salih kendi aralarinda konuşuyorlar diki birden hepsi birlikte öne doğru savruldular salih mete ve mavi ay i teker teker kontrol etti sonra ayağa kalktı teker teker herkesi kontrol ettikten sonra ise şoföre sordu.