Metenin evi:
Mete tozkoparan olduğunu öğreneli daha 4 hafta olmuştu bugün karne alacaklardı.
Mete:günaydın anne ben hemen yemeğini yiyip cikacagim çocuklarla salih hocanin yanına gideceğiz.
Sedef:tamam oglusum benim.
Mete yemeğini yedikten sonra hemen futbol sahasına gider cunkuborda bulusucaklardir.
10 dakika sonra.
Mete:çocuklar günaydın gidelim mi?
Kerem:didelim didelim pijim tostkoparfan.
Kerem arkada ağzı dolu bir şekilde konuşurken.
Elif:ne bu hal yürüyün 3 saat sonra karne alacağız zaten .
Dersi bugün saat 15.00 da işleyemeyeceğiz zaten dün salih haca ya söyledik.
Asya:elif haklı hadi hadi.
Yarim saate kadarda.oraya varırlar salih hoca yi ellerinde bireylerle oylanırken gördüler.
Mete:hayırlı sabahlar hocam .
Mavi ay:günaydın hicam nasılsınız?
Salih:hoşgeldiniz çocuklar ben de sizi bekliyordum şimdi siz karne alacaksınız sizinde emanetlerinizi almanızın vakti geldi.
Mete ve mavi ay:anlamadım hicam.
Salih:yani yaylarınızı almanın vakti geldi.
Mete:hicam çok teşekkür ederiz.
Salih hocaya birlikte hepsi sarılırlar ve "sizi seviyoruz hicam" derler.
Salih:al elif bu senin.
Elif:tesekur ederim hocam.
Salih:al asya bu senin.
Asya:teşekürler hicam.
Salih:kerem al bu senin.
Kerem:hocammm teşekürler.
Salih:buda senin burak al bakalım.
Burak: teşekürler hocam .
Salih:mete benimle gel seninkini içerde unutmusum hadi.cocuklar sizde atış yapmaya başlayın mete gel.
Meteyle ikisi içeri girerler ve sonra salih bir sandık acar içinden yay çıkardır ve söyle der.
Salih:mete bu benim oğlumun yayıydı ve bundan sonra bunu sen kullanacaksın.
Mete:hayır hocam bunu kabul edemem bu oğlunuzun size tek yadigarı hayır alamam.
Salih:inan bana bunu sana vermemi oda isterdi biliyomusun hanı ilk geldiğin vakit mavi ay takımına yay kullanmayı öğret dediğin ilk gün.
Mete:evet hocam onda siz kabul ermemiştiniz .
Salih:sen yanından ayrildiktan sonra okulun bahçesine antreman yapmak için gelmiştiniz.hepiniz sırayla attınız sonra senle o çocuğa geldi sonra benim oğlumun yaptığı gibi okun arka tarafını öptün senin ona o an o kadar benzetimki.bu yüzden senden bunu almanı istiyorum.
Mete:teşekürler hicam.
Mete ve çocuklar ders çalıştıktan sonra okula giderler evlerindeki yaylar ile bunu gören sina kıskançlıktan deliye dönüp metenin elinden yayı almak istedi mete sinan i itip ELİNDEKİ emaneti iyimidiye baktı önce.
Mete:sen ne yaptığı i sanıyodum sinan ya yaya bir şey olsaydı na parfüm ben bu bana emanet!
Sinan:hahaha kim emanet ederki sana bunu.
O sırada kerem atlar lafa
Kerem:bunları bize veren kişi sizden bile daha iyi ok atıyor hiç bir şekilde onu yenemezsiniz.
Elif:kerem sus bunu hiç kimseye anlatmayacağız yürü gidiyoruz.
Mavi ay ordan ayrıldıktan sonra sınıfa geçerken cihan sınıfa girer hepsi cihanin önünden geçer.
Cihan:yavaş yavaş karneler düşüyordu.
Bu sene mavi ayin hepsi çok iyi notlar aldı ama karateminki hiç de öyle değil.
Cihan:evet bu sene bazılarınız iyi bazılarınız kötü notlar aldı ama bu sene yine çok güzel geçti.neyse karne dağıtımı başlasın.
Cihan:derya koçyiğit.al bakalım.ada yıldız al bakalım. Eda bolat al bakalım.evet şimdi okulun birbirinden iyi iki takımında. Arda tesekur belgesi .
Arda:offfff olamaz 1 puanla.
Cihan:otlamak yok çalışmak.murat tesekur belgesi.
Murat:oleyyyyyyyy
Cihan:merve tesekur belgesi.
Merve:offff yinemi
Cihan:of yok halıyla alıcaksınız.
Cihan:sinan al karnen .
Sinan:eee belgem nerde ?
Cihan:tarihe dersine bak 45 bu yüzden alamadın.
Sinan:ahhhh
Sinan sinirlenerek yerine geçer.
Cihan:kerem al takdir ediyorum seni aferim.
Kerem:oleyyy allahhhh babam görürse baklava alır inşallah amin.
Cihan:burak al seni de takdir ederim .
Burak:tesekur ederim hicam yupii.
Cihan:elif al bakalım buda senin özelikle tebrik ederim çok iyisin al bakalım takdirin.
Elif:tesekur ederim hocam ayyy acaba annem hangi çiçeği alır.
Cihan:asya sende busene çok igiydin ama teklonoji dersinden kurtulmuşsun al seni de takdir ederim.
Asya:allah babam hangi telefon kılıfını alır acaba .
Cihan:mete ve sen bu sene yine takdir aldım bakıyorum ve derslerinde harika.
Mete:yinemi oleyyy .
Cihan sen ne istiyorsun söyle bakalım.
Mete:aslında ben baba bir şey istiyorum.
Cihan neymiş o söyle bakalım.
Sinan:kesin beni luna parka götür der.
Karayel:hahahaha.
Mete:aslında baba ben bir-kac günden beri düşünüyorum bunu şey bütün okul bir kamp tatilini yapsak bu arada bu 'nu kendim için değil sadece karayel bütün okul için istiyorum bida bir şey bilmeden konuşma.
Cihan:aaa sen benim böyle bir plan yaptığımı nerden bildin?
Mavi ay:ne!
Mete:ben bunu bilmiyordum baba kendim buldum bunu.
Yarın kamp yapmaya başlayacaklardı ama o kamp onlar için biraz kötü olacak çünkü tozkoparan in düşmanları gelecek.
"KUZGUNLAR"
Mete:çocuklar hem salih hocada buna sevi ir ormanda yapayanliz onun yanına gideriz ormanda.
O sırada sinan yaklaşır ve onların konuştuklarını duyar.
Sinan:salih hica kimis aaa yoksa sizin gibi mi .
Mete elini yumruk yaptı ve söyle dedi.
Mete:bana bak sinan bida onun hakkında böyle konuşursan çok fena olur anladinmi beni !
Cihan:hop hop çocuklar noluya oglum mete napıyorsun.
Mete:baba sinan salih usta hakkında kötü konuşuyor ve bu sabah ta salih usta nin bana verdiği yayı elimden çekiştirdi o bana emanet .
Mete yavaşça babasının yanına kulağına yaklaşır ve söyle der.
Mete:baba bu salih ustanın oğlunun yayı ve bu bana emanet .
Cihan:hımmm tamam emanete hıyanet olmaz.
Evettttt arkadaşlar bu bölüm sona erdi ama yeni bölüm gelecek 👋👋👋👋👋