Sabah olur mete okula babası cihangir ile birlikte yola koyulur ve okula gelirler.
Mete:Baba okulun okçuluk takımları varmış onlardan birine katıla bilirmiyim.
Cihan:Tamam oglum sen nasıl istersen hangi takımlarmış bunlar?
Mete:Mavi ay ve karayel ama ben mavi ay 'a girmek istiyorum lütfen.
Cihan:Neden mavi ay da karayel değil hem isme bak alıyor götürüyor.
Mete:Baba dün mavi ay takımı ile karşılaştım tanışıyorduk ki karayel takımı gelip onlarla alay etiler ve onlar çok kötü bir takım mavi ay takımında olmak istiyorum lütfen.
Cihan:Hımmmm tamam camım oglum sen nasıl istersen.
Mete yeni sınıfına girer ve mavi ay takımı ve karayel takımı ile aynı sınıfta olduğunu anlar.
Mavi ay takımı:Meteeeee sen bu sınıfta mısın?
Mete:Evet ben de bu sınıftayım ve şey bir sey söyleceğim mavi ay takımında benide kabul ede bilirmisiniz?Bugün babama sordum sizin takıma katılmak için sizin için sorun olurmu?
Elif:Mete bu çok güzel bir haber bizde sen dün yanımızdan ayrıldıktan sonra bunu aramızda konusmustuk.
Asya:Aynen bu konuyu ortaya ben attim hatta.
Burak:Aslında ben önce karşı çıktımda 3 kişiye 1 kişi olunca buna karar verdik.
Kerem:aramıza hoş geldin mete yooo.
Mete:Teşekkürler arkadaşlar ozaman bundan sonra birlikteyiz.
Mavi ay ve mete bundan sonra beraber olacak ve karayel gelir.Sinan metenin kafasına Elindeki buruşmuş simit kağıdını metenin kafasına atar.
Mete:AHHH napıyorsun sen sinan.
Sinan:Aaaa birileri adınızı öğrenmiş.
Karayel:hahahaha.
Bu ara da daha dersin başlamasına 5 dakika vardır sonra zil çalar ve derse girerler ve tarih hocası nur gül hoca yanında meteyle sınıfa girer.Mete cocuklarin yanından ayrilip babasının yaninaa gitmiştir. Şimdi ise sınıftadırlar.
Nurgül hoca:Günaydın çocuklar.
Sinif:Günaydın ogretmenimmmmmm.
Nurgül hoca:Çocuklar sizi meteyle tanistirim kendisi okulumuza ve kasabamıza yeni geldi ve kendisi okul müdürünün oğlu .Mete soyadın sağlamdı degilmi?
Mete:Evet hocam sağlam soyadın.Ve arkadaşlar tanıştığıma memun oldum.
Karayelin yüz ifadesi
😳😳😳😳😳😳😲😲😲😲😲
Her seyi yapan sinan şok olmuş bir şekilde metaya ve mavi ay takımı a bakıp duruyor.
Arkadaşlar umarım begenirsiniz ve sinanın ve karayelin yüz ifadesini gözlerinizin önüne getirmeye çalışın bu bolum bence biraz komik oldu.Neyse görüşmek üzere. 👋👋