6.bolum salih hocanin yeni ogrencileri

133 8 2
                                    

Temrenli okulu

Mete:Çocuklar merhaba.

Elif:merhaba mete hoşgeldin.

Burak:Hoş geldin mete.

Asya:Hoş geldin mete.

Mete:hoşgeldin kerem nerde?

Elif:yine geç kaldı neyse kütüphaneye gideli mi?

Mavi ay: güzel fikir hadi.

  Kütüphane

Mavi ay kütüphaneye gelip farklı kitaplara  bakarlar o sırada mete temrenlinin geçmisi ve okçuluk kültürü.

Mete:biraz buna bakayım .aaa bu salih amca degilmi.

Kitapta şunlar yazıyordur  temrenlinin kemankeslerinden biri olan salih bey ormanda bir kulübede yaşıyor hayatını orda sürdürüyor kendisi temrenlinin son keman kezlerinden olarak biliniyor.

Mete:nasıl yani salih amcada bir kemankes mi?

Elif:efendim mete bir şey mi sordun?

Mere:yok bir şey sormadım.neyse ben şunun kopyasını alıp geleyim sonra derse gireriz.

Mete fotoğrafın kopyasını aldıktan sonra derse girer ler.

Derse elinde katlanmış bir kağıtla girdiğini gören sinan biraz şüphelenmemiş değil.

Sinan:o ne ?ne var o kâğıda?

Mete:hic seni ilgilendirmez.onemli v
Bisey değil.

Sinan:Ver şunu bakacağım ver dedim.

Mete nin elinden almak için çekiştirmeye başlayan sinan i nurgül hoca görünce meteyle sinan 'ın yanına  gelir.

Nurgül hoca: çocuklar ayrılın bakayım sinan mete ayrıl.mere sen müdür çocuğunun allah aşkına bırak.

Mete:hocam sinan bena ait olan eşyamı elimden almaya çalışıyor cekistirip duruyor bakın yırtılmış ya.sinan yaptığını beğendin mi?

Nurgül  hoca: sinan hemen mete den özür diliyorsun.belki ödeviydi belki kendine özel bir eşyaydı.

O sırada sınıfa iki ders geç  kalan kerem girer.

Kerem:hocam gec kaldigim için özür dilerim.

Nurgul hoca-mavi ay:keremmm offf yinemi geç kalktın.

5 saat sonra okul biter ve mete tenefüste yeniden salihin fotoğrafının kopyasını alır ve çocuklara ben eve girip geleceğim der 1 saat sonra antreman var dır.

Mete salihin kulübesine gidiyor oysaki .Mete yavaş yavaş kulübeye yaklaştıkça ödün kırma sesleri geliyor.

Mete:Salih amca merhaba.

Salih:Ne işin var senin burda cocuk.

Mete:bu fotoğraftaki sensin degilmi içerdeki fotoğraftaki çocukta senin oglun.ve sen de bir kemankeş sin.

Salih:demek öğrendin gel şuraya otur. evet oglum o aynı yaştaydı seninle sevdiği bir köpek tarafından oldü.

Mete:başınız sağolsun sizi üzmek istemezdim.

Salih:neyse hadi öğrenmişim ite hadi yine kaybolma hadi kendi yoluna.

Mete:salih amca arkadaşlarım ve bana turk tahi kullanmayı öğretirmisin.

Salih:ne! H-hayir olmaz hadi dersin vardı senin hadi.

Mere:yine de düşünün lütfen salih amca.gorusuruz.

tozkoparan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin