"Dobre ránko."-povedala som keď som sa postavila
"Dobré."-zamrmlali tote dve.
"Čo je dnes na pláne?"- Sonia
"Spánok."-povedala Vicky a pretočila sa na druhu stranu a Stella tiež.
"Bože,vy ste jak sestry. Nie,dnes pôjdeme na kúpalisko ale aj s chalanmi."-sonia
"Anooo."-stella
"Ale notaaaak."-vicky
"No ja idem zavolať chalanom a vy sa zatiaľ prichystajte, pôjdeme Stelle pre plavky a pôjdeme na kupko."-sonia
Rýchlo som zavolala chlapcom a oni súhlasili. Keď som sa vrátila dievčata už boli pripravené tak sme vyrazili k Stelle -Rin-. Zobrala si plavky a aj s chlapcami a Rin sme išli na kupko.Kúpalisko
Chalani sa šantili vo vode ako malé deti-Jimin skákal po Jungkookovi,Taehyung a Yoongi sa bili a ponarali sa navzájom.
A mi ako správne baby sme ležali na deke a opaľovali sme si šunky v našich sexy plavkách. Do vody sme ešte ani nevkrocili.
SoniaVicky
Stella
Rin
"Poďme do vody."-povedala Vicky
"Určite nie."-nikto z nás nesúhlasil
"Jak chcete."-postavila sa a odkráčala ku bazénu kde cákali naši chlapčekovia.
Vicky sa k nim pridala a začala každého jedného ponárala do vody.
Neodolala som a skočila za nimi,potom sa pridala Stella a za ňou Rin.
"A teraz by to chcelo chceli zmrzku."-vyhlasil môj Kookie
Všetci súhlasili a tak sme z bazéna prešli na deky a zohrali sa. Kook a Yoongi išli po zmrzku a my sme zatiaľ sa rozprávali až sme sa skoro došikali.
Vicky sa zdvihla a dotackala sa na wc-ka kde bola celkom dosť dlho a tak som sa rozhodla ísť za ňou. Stala pred zrkadlom a....proste stála.
"Čo sa deje?"- Sonia
"Bolí ma ruka."-Vicky
"Chceš ísť domov?"- Sonia
"Nie,som v poho ale pokým ma neprestane bolieť nebudem ju namáčať."-Vicky
Prišli sme naspäť k dekám ale už tam bola len Stella ktorá sa tiež chystala do vody. Vicky si len ľahla a oddychovala,ja som išla do vody a hneď som skočila na Kooka ktory sa zľakol a ponoril sa do vody,no lenže to by nebol on keby sebou nechodil do zadu a ja som skončila tvárou vo vode,tým mi to vrátil. Začal sa smiať a ja som znova naňho skočila lenže už sa nedal. Všetci sme sa začali naháňať po bazéne okrem Yoongiho, ten spokojne sedel na schodoch a pozeral na nás.Rin pov.
Nechcela som veľmi s nimi ísť no Taehyung ma presvedčil a tak som išla. Stále mi bolo zle a mala som jemný tlak v pod brušku. Nemala som z toho dobrý pocit z toho.
Ked sme sa došantili rýchlo sme sa usušili a prezliekli.
Prišli sme s Taem a Stellou domov a počkala som pokým zaspia.
Keď som počula že Tae jemné pochrapkáva a Stella leží jak mŕtva,potichu som sa vkradla do kúpeľne a zamkla sa. Šahla som do svojho úkrytu a vytiahla som tehotenský test. Urobila som všetko čo som mala a položila som test na umývadlo tak aby som nevedela čo tam je. Chvíľu som trucovala pri umyvadle no rozhodla som sa že ho otočím a bol.....Do riti,som tehotná.
Zasa som trucovala pri umývadlo no rozhodla som si ísť ľahnúť keby náhodou sa Tae zabudil.
Sonia pov.
Pokojne sme spolu aj s Vicky zaspali no mala som zlého tušáka že sa niečo stane......Ráno som sa zobudila a išla urobiť raňajky a medzi tým sa Vicky zobudila.
Po raňajkách sme sa vybrali k Rin~
"Ahojte."-pozdravili sme sa a ja som rýchlo išla za Kookiem po pusu.
"Poďte,dáme si ranneho panáka."-zavolal nás Tae a sadli sme si za stôl. Začal nam nalievať ale Rin odmietla že nemôže.
"Ta čo si tehotná?"-zasmiala som sa.
"Nooo...."-rin
"Ty si tehotná?"-vyoulila som na ňu oči
"Áno...."-povedala a Taemu vypadla fľaša z ruky.
"Ale veď to je skvelé!!! Ja budem otcom."-tesil sa Tae a Rin sa usmiala,tiež sa tešila.
"Počkať.....takze keďže ty si moja sestra a to bude tvoje dieťa tak ja budem ujo!!!"-radoval sa Kookie.
"Gratulujem!!!"-zakričala som a všetci sme si pripili na nový prírastok do rodiny-no teda Rin to zapila džúsikom-.
Všetci sme sa radovali ale vedeli sme že určite budú chcieť byť teraz sami tak sme odišli. Jimin a Stella sa išli prísť a ja a Kook sme chceli ísť do mesta no Vicky by bola sama.
"Len choďte.....ja zavolám Yoongimu led tak."-Vicky
"To je super nápad. "- povedala som a odišli sme spolu s Kookom do mesta.Vicky pov.
Zavolala som Yoongimu a on súhlasil.
Išla som k nemu,tak sme sa dohodli.
Otvoril mi dvere s úsmevom a ja som ho objala.
Pozerali sme telku,potom sme si trošku dali do nosa,objednali sme si pizzu a na koniec sme sa dohodli ze u neho prespím.
Zavolala som Sonii že dnes neprídem.
Dal mi obrovské biele tričko ktoré mi bolo skoro ako šaty,ale nesťažovali som sa.Sonia pov.
"Kookie~dnes prespíš u mňa~."
"A čo Vicky? Nebude mať problém."-kook
"Prespí u YOONGIHO."-sonia
"To je super. Dnes si to užijeme."-usnial sa
"Ale Kookie,davaj pozor. Neže zachvilu už aj ja budem mať bruchu človeka."-sonia
"Neboj,dám si pozor."-usmial sa znova a daroval mi miny pusu.
Prišli sme ku mne a už on na to rovno išiel.....ale nesťažovala som sa.
Strávili sme spolu príjemnú noc~Potom som zaspala v Jungkookovi hrejivom objatí ktoré sa mi veľmi páčilo.
______________________________________
Dúfam že páči;)
YOU ARE READING
You're just my bunny✅
RandomSonia je 20 ročná Američanka ktorá žije v malom byte so svojou spolubývajucou Victoriou. Ich veľký sen je ísť do Kórei,nájsť si sa tam prácu a založiť si rodinu. Keď sa im to splní Sonii sa zmení celý život......