my idea
~Rin~Ako vyzerá moja predstava?
Pôjdem k doktorovi, urobí všetko čo má a pekné krásne mi povie že je v poriadku. Keď bude bábätko rásť,bude poslušné a to znamená že nebude kopať,bude tak v poho že ja každý chvíľu nestratím obsah môjho žalúdka.....a tak.
Lenže!!! To je len moja predstava a to sa vôbec nemusí stáť.Obliekla som už do väčšieho tricka než som mala,lebo tento maličký alebo maličká nejako rýchlo rastie....
Dala som si tepláky-.-a sama som si to vybrala k doktorovi.
Prečo sama?
No lebo vážený Kim Taehyung nebol schopný si urobiť voľno v robote a ísť somnou pekné krásne.
Ale dohodla som sa so Soniou,Vicky a Stellou ze Ma potom odprevadia-ze ma proste počkajú pred nemocnicou.
Vošla som do nemocnice a rovno som si to vybrala tam kam mám ísť. Vosla som do čakárne a tam bolo asi 10 mamičiek s oveľa väčšími balónmi a melonami než ja. Jedna dokonca už jedno mala v kociari a druhé v bruchu.
Sadla som si na posledné voľné miesto a vytiahla knižku ktorú som si doniesla. Niečo o drakoch.
Prečítala som 10 strán-odišla 1 mamička.
Ďalších 10 stran-odišla ďalšia mamička. A takto to išlo ďalej.
Už som bola skoro na konci knihy keď ma sestrička zavolala.~
Višla som z nemocnice kde už čakali všetky tri.
"Tak ako?"- sonia
"Všetko je v pohode."-povedala som jemné sklamane
"Čo sa deje?"- sonia
"Dala by som si panáka."-zasmiala som sa a za mnou všetky tri.
"Tak na to si ešte budeš musieť počkať, mamička."-stella
"Ja viem. "-Rin
"Tak keďže smer bar sa vylučuje tak čo taaaak.........cukráreň?"-vicky
"Áno,poďme."-Rin
Všetky súhlasili a tak sme sa vybrali do cukrárne.Tak to ste mali vidieť. Nevedela som si vybrať. Chcela som doslova všetko. Dokonca som mala také tupé nápady že to až bolelo. Napríklad.....kimchi-koláč. Normálne som.videla ako zomňa predavačka stráca nervy a vytiahne prvý koláč pri nej a hodí mi ho na hlavu.
Keď sme si konečne sadli s kolegom ktory mi ťa predavačka odporučila,dúfam že ma nechce otráviť. Ja som to nejedla......ja som to zbunkovala.
'Tak a mám za sebou sladký deň.'
Pomyslela som si keď o 23:50 zbunkovala poslednú čokoládu,ktorú Taehyung kúpil keďže vie ako to je byť tehotnou. Počkaaaj,ak si myslíš že bol tehotný tak to nie. Len jeho mama už ako staršia dáma bola tehotná a proste videl čo to s ňou robí a tak.
No nic,ráno mu poviem že treba viac. (?)
'Byť tehotná je také unavujúce.'povzdychla som si a ľahla som si k Taemu ktory spal už jak zabitý. Netrvalo dlho a už som sa nechala unášať spánkom ktory som ja a bábo potrebovali lebo od kedy sme sa dnes vrátili tak si dávame namáhavé prechazdky z obývačky k chladničke, od chladničky do obývačky,z obývačky do chladničky a zasa.~
Ráno bolo celkom príjemné a ž pokým sa sa už nešla 3-krat naraňajkovať ale veľmi dlho mi to.v žalúdku nezostalo.....lenže aj keď som to vyvrátila hneď potom som bola hladná jak prasa. To ako teraz budem mať kolotoč? No nič,musím vydržať. Ešte že ešte nemá nohy (?) Lebo už vidím ako mi bude drbať do brucha a ja sa budem prehýnať od bolestí,ale dúfam že to tak neboli ako mi povedala moja už dosť staršia kamarátka ktorá má za sebou 4 deti,ale je úprimne šťastná.
~7 mesiac~
No ale už ma to sere.
Žerem jak za piatich dospelých mužov ale stále som hladná jak kôň, a úplne milujem keď to vyvratim do nášho poisteného záchoda.
Už nech to vijde von. TT
Ale dobre,zvracanie je normálne a ani s jedenim nemám problém ale tak tote kopance to akože čo je?
To určite nebude dievča,to bude malý futbalista pri najhoršom boxerista.
Ale ešte lepšie je že keď som povedala môjmu druhému Taehyungovi že kope,ťa ma obskakuje jak male decko.
Poviem si že chcem čaj a za 5 minút ho mám pred nosom.
Chcem niečo zrobit,upratať.
No v žiadnom prípade,vždy povie to isté. 'Ale zlatko,si tehotná. Choď si ľahnúť a pozerať k-drámy. Naše bábo musí byť svieže. ' keď bude povahovo po ňom tak ma asi picne.
Ako dobre, chápem snaží sa aby sa mi nič nestalo lenže ja som tehotná a nie nemá,hlučná,bez rúk a nôh.
A že vraj som veľmi agresívna.
Akože WTF-ved kto nieje agresívny keď jeho priateľ nechá ponožku na zemi!?
A ak ste si všimli,tak som povedala PRIATEĽA mi ešte ani zasnubeny niesme a to mi už decko urobil.
Raz ma z neho porazí,ale aj tak ho milujem. Čo s nim už.~
Dnes idem na ďalšiu prehliadku,či je môj futbalista v pohode.
A to čo som povedala tak to s A aj stalo.
Doktor pekné povedal že je v pohode a že zachvilu budeme vedieť aj určite pohlavie.
Teraz si spokojne SAMA kráčam domov a už sa neviem dočkať keď si dám poriadnu misku kimchi,už ani nepamätám kedy som naposledy jedla, asi pred hodinou. Ochhh,veď.zachvilu omdliem od hladu.
Myslím si že po týchto skúsenostiach mi jedno bábo stačí.
Teda pardooooon ja mám dve. Futbalista ktorý ešte nieje von a Taehyung.
~
Dnes si Tae zobral voľno len aby mohol byť somnou. A to znamená že navaril,popratal a pomohol mi vstať z postele ale o to som ho nežiadala -.-
Na večeru urobil domácu pizzu ktorá vyzerala vážne dobre. Sadla som si ku stolu. Začala som jesť,skoro som omdlela od mňamosti (?). Vedľa môjho taniera bol pohár na víno a v ňom džús-.-
'Zabijem ťa Kim Taehyung.'-vraždila som Taeho pohľadom,za džús.
No nevadí čo už.
Po večeri som išla do sprchy do ktorej sa pridal aj Tae také sme už v jednej sprche boli traja,naša mala rodinka.
Tae mi krk obdarovával jemnými bozkami čo sa mi vážne páčilo keďže som tehotná nič inšie nemôže byť a Tae to veľmi dobre vie aj keď viem ze ma na to veľmi veľkú chuť.Po sprche som sa obliekla do môjho sexy pyžamka....
Very sexy. XD
A Tae ako vždy spal v boxerkach.______________________________________
Hello. ♡
Ďakujem vám že to ešte čítate. ^.^
Ako ďalšiu časť by som chcela urobiť Stella idea. ♤
Chcem sa ospravedlnit za chyby a neprežitie časti pretože tehotná som ešte nebola a ani sa ešte nechystám ◇
Inak keď tu bude aspoň 30 hlasov tak začnem písať Gay ship-Yoonmin. *.*
Takže hodí tam ten hlas nebuď lenivý/vá.
Ďakujem UwU
YOU ARE READING
You're just my bunny✅
RandomSonia je 20 ročná Američanka ktorá žije v malom byte so svojou spolubývajucou Victoriou. Ich veľký sen je ísť do Kórei,nájsť si sa tam prácu a založiť si rodinu. Keď sa im to splní Sonii sa zmení celý život......