~2~

348 13 0
                                    

O pol 8 som zobudila Vicky pretože dnes sa ide cvičiť!!! Najedli sme sa a vyšli si to ku fitku.

~

"Dobrý deň, máme tu dohodnutý tréning s Pánom Jeon Jungkookom." Povedala som sympatickému receočnému.
"Dobrý, ja som Namjoon-majiteľ. Achh áno s Jungkookom choďte sa prezliecť mal by vás čakať potom tam pri bicykloch." Usmial sa a ja som len prikývla.

~

"To snáď nemyslíš vážne!" Povedala som Vicky led som sa pozerala do zrkadla v leginach v ktorých som mala zadok ako dve pneumatiky..
"Náhodou vyzeráš super." Postavila sa vedľa mňa

Ťažko som si povzdychla a zamračula som sa na ňu. A ona? No jasne ze sa úškrnula.

Prišli sme k bicyklom a trochu skôr a tak sme čakali. Vicky na tie bicykle kukala jak na vražednú zbraň.
"Z toho ma vieš jak bude bolieť riiiiiť" povzdychla si a ja som sa zasmiala.

"No do-" vypulila oči a ja som sa pozrela jej smerom. Išiel ku nám tmavo-vlasý vysoký chlapec okolo 20. Mala ma sebe kraťasy ktoré my zvýrazňovali jeho svalnaye nohy a dlhé biele tričko. Keď nas zbadal usmial sa....

Prečo je taký rozkošný? Brrr Sonia prestaň!!

Dávala som facku môjmu vnútornému ja keď došiel k nám a ja som zabudla dýchať.

"Ja som Jeon Jungkook a budem vás tréner" podal nam ruky " dnes to nebude nič náročné,budeme bicyklovať 45 minút a potom mi povieš niečo a vašom zdraví aby som vám vedel zariadiť jedálniček a podobne."

On sa znovu usmial!? No do riti.

Sadli sme si na bicykle rovno za ním a nie,nebol otočený čelom k nám ale naopak!!! Ako môže niekto dokázať nepozriet sa mu na jeho vypracovaný zadok,ktorý drepoval určite dlho.

Ešte koľko?!

Ľutovala som sa vo vnútri oacas toho ako mi pot zalieval celý chrbát a tvár-Vicky na tom nebola o nič lepšie...

Ešte 10 minút!!!

Konečne. Už som myslela ze na tom bicykli skapem a výjdu mi bulvi z toho pozerania na....to je jednoo.

"Takže na dnes to bude všetko a vidíme sa o 2 dni,teraz sa ponáhľam takže nemôžeme sa porozprávať ale ja vám nepíšem" ukázal svoje zajačikovské zúbky a odišiel.

~

Konečne doma a hladnaaaa.
"Nepôjdeme do kina?" Pozrela som sa na Vicky ktoré sa práve ľutovať pred zrkadlom. " Dobre,ale ty vyberieš a ja sa nechám prekvapiť." Prikývla som a sadla si za notebook keď som hľadala filmi čo dnes idú.

Čeľuste.
Trolovia.😐
Ja a môj život.
Psi z (dlhé slovo)
You're just my bunny.

Tak a mám vybrané. To sazatvári keď uvidí čo som vybrala...(😈)

"Už by sme pomali mali ísť " vytiahla som Vicky z postele a začali sme sa obliekať.

Sonia

Vicky

Sme skôr na taký chlapčenský štýl no.

~

"Máme ešte čas, sadnú me si" prykyvla a sadli sme si na lavičku pred kinom.
Pred nami sa začala zbierať mala skupinka ľudí-
Menší blonďák s roztrhanymi riflami a svetlo modrým svetrom
Dievča ktorej sukňa s vysokým pásom zvýrazňovala jej štíhlu postavu
Chlapec s výraznými lícnimi kosťami a......Jungkook?!

No do riti.

"Tam je Jungkook." Zašepkala som Vicky a ona hneď spozornela.

On si na teraz vážne všimol?!
Och nie,ide k nám.

Prišiel k nám s celou skupínou a usmial sa.
Srdce mi začalo biť ako splašené

"Ahojte. Toto je Rin, Taehyung a Jimin. Na aký film idete?" Ukázal na všetkých postupne a usmial sa. Rin chytila Taehyunga ako keby ho chránila pred nami.

Vicky- "ja ani neviem,Sonia vybrala."
Sonia- "you're just m-my bunny"
Rin- " my ideme tiež pretože môj nepodarený brat (čiže Kook) prehral sázku a môj trest je že musia ísť so mnou na tento film so mnou,neviem o čom to je ale už podľa názvu odhadujem niečo nebezpečné. " usmiala sa .

To vážne sedím medzi Jiminom a Jungkookom!? A Vicky si kľudne sedi pri Rin a Taehyungovi?! Toto si ešte vibavime doma.

Nervózne som kukala na ten podarený film. Oni dvaja mali položenú ruky na mojom operdle a ja som si nemala kam dať ruky.

Neznášam ten pocit keď si nemám kam dať ruky.

Ale to je teraz jedno,ja len proste nechcem sedieť vedľa nich dvoch. Moje srdce ledva tlče a len tak tak sa nadýchnem.

~

Jungkook-noo bolo to celkom zaujímavé
Jimin-robíš si srandu? Bol to otras.
Rin-sami ste si o to koledovali.

Nemá Jungkook tie nohavice príliš obtiahnuté?

Jungkook-takze vidíme sa na tréningu.

Zmurkol na nas a mne sa zasa zastavilo srdce.

~doma~

Sonia-môžeš mi vysvetliť prečo si ma posadila medzi nich?
Vicky-hah,však ste boli zlatý.  A tie tvoje červené líčka.....

Tak tým ma vážne zabila. Hodila som po nej vankúš lenže to som nemala.....
Začali sme sa ohadzovať a biť vankúšmi.
"Huh, som hladná. Objednám pizzu'' povedala na pokoj ked sme obi dve prešli večernou  rozcvičku.

"To bol super deň"
"Pre koho?" Odvrkla som si
"Pre mňa aj keď moje svaly dosť utrpeli a teraz potrebujú riadny spánok."zyvla si

Pomaly som zaspala aj s predstavami o Kookovi........

You're just my bunny✅Where stories live. Discover now