~15~

130 8 0
                                    

My idea
~Sonia~

Ránko,to sladké ránko.
Zobudila som sa skôr ako Vicky a tak som išla urobiť raňajky. Netrvalo dlho a už raňajky sedeli na stole spolu s Vicky ktoré vyzerala ako múmia.
S Kookom som sa nevudela už týždeň lebo som chcela stráviť viac času aj s Vicky ale dnes mi to zakázala a tak ona odišla spolu so Stellou a Jiminom na kúpalisko kde sme boli minule.

Keď Vicky odišla hneď prišiel Jungkook ktory bol snáď krajší než pred týždňom lenže niečo bolo na ňom iné........mal blond vlasy!!! Bol nádherný, veľmi sa mu tie vlasy hodili k jeho roztomilému tváričke.
"Ahoj. "- pozdravila som sa mu a dala ma krásny dlhý bozk. Jemne si ma pritiahol tým že si ruky obmotal okolo môjho pásu a ja som si automaticky dala ruky okolo jeho krku. Pomaly si sadol na gauč a ja som si naňho sadla obkročmo. Bozkávali sme sa a napätie v obývačke stúpala a stúpala. Svoje ruky mi z bokov presunul na obe polku môjho zadku a stlačil. Jemne som zaknučala čo sa mu zjavne páčilo keďže mi ho stlačil znova. Moja reakcia bola taká istá.
Začal mi vyzliekat tričko no ja som ho zastavila.
"Čo je?"-nechápavo sa na mna pozrel
"Nieje na to skoro?"-sonia
"Tak ja túto chvíľu čakám celý týždeň a ty sa ma pýtaš či to nieje skoro?"-prskol Kook
"Proste teraz na to nemám nejako chuť. "-sonia
"Aha?"-zatváril sa znechutene a zložil ma zo seba.
"Azda si sa urazil."-sonia
Nič nepovedal,len sa na mna nahnevane pozrel.
"Tak teraz si sa ukázal.. "-sonia
"A ako?"-opytal sa drzo
"Tak že si ukázal svoju tvár....ide ti len o jedno!!! Proste na ofíkneš a inak ti na mne nezáleží!!!"-kričala som po ňom
"Ale to-"-začal no ja som ho prerušila.
"Vypadni z môjho bytu!!! Počuješ!? V! Y! P! A! D! N! I!"-kričala som znova.
On sa jednoducho postavil a odišiel.
Debil......
Nebol tu ani polhodinu takže mám ešte celý deň pred sebou.

Sadla som k notebooku samozrejme s fľašou vína a začala som si hľadať nejakú prácu.

Spolu s Vicky sme vždy chceli si kúpiť nejaké menšie štúdio a tam učiť male deti tancovať. A tak s A to aj stane.
Na internete som našla celkom dosť lacné priestory ale nič som neurobila pretože sa musím ešte s Vicky dohodnúť či to vážne chce.

Keď som dopozerala to čo som chcela mala som stále ešte plno času a sama som určite nechcela byť.
Napadli ma že by som mohla ísť k Rin a Taemu lenže vážne nechcem nasrať tehotnú ženskú lebo jej brat je debil. A tak ako jediná možno mi zostal Yoongi. Lenže mi veľmi s Yoongim niesme kamaráti a on ma asi tiež nemá v láske ale kašlem na to,vypijeme si a poviem mu ze čo sa stalo.
Zavolala som mu a on súhlasil a tak prišiel ku mne.
Chvíľu sme kecali a ja som mu dala víno ktoré samozrejme prijal. Bol už napitý tak som to využila a začala som sa ho vypitovať.
"Čo ti hovoril o mne Jungkook."-sonia
"Nič také. Leeeeeen hhhjh že si sexy."-povedal podnapito
Tak z neho veľmi nevytlčem.
"A čo si myslíš a Vicky?"-sonis
"To je tajné ééééé"-#yoongi
"Vážne?"- sonia
"Aaaaaano,aaa veľmi. "- Yoongi
"Jak myslíš."-sonia
"Ja nemyslím,ja to viem."-yoongi
"Jasné,jasné. Takto ťa domov nepustím takže si môžeš ľahnúť na gauč,zachvilu príde Vicky ale ty do vtedy určite zaspíš bo už si až veľmi opitý."-sonia
"Ja,a opity? Nikdy."-namietal
"Hej hej. Choď si ľahnúť. "- sonia
Už nenamietal a išiel si ľahnúť.
Do 10 minút zaspal jak bábo.

Po pol hodine došla aj Vicky a ťa keď uvidela Yoongiho tak ju skoro trafil sľak.
"T-ten čo tu robí? Bolo niečo? A kde je Jungkook?"-vicky
"Nič nebolo,len sme pili. A Jungkook o mňa nemá záujem."-sonia
"Aha....pockat Čo?"-vicky
Všetko som jej povedala a vysvetlila a ona na to nemala slov.
Yoongi stále spal a zdalo sa že sa tak skoro nezobudi ,až zajtra.
Spolu s Vicky sme sa najedli a chystali sa spať. No lenže to by sme neboli mi keby sme sa do tretej ráno nerozprávali a nerobili si srandu z Yoongiho ktorý spal vo veľmi čudnej polohe.

O pol piatej som sa nejak zobudila a tak som sa potichu vytratila do kuchyne kde som sa napila a vyšla na balkón. Soul je v noci teda skoro ráno tak krásny.......

You're just my bunny✅Where stories live. Discover now