~16~

139 11 0
                                    

My idea
~Vicky~

Už je to týždeň čo som bola naposledy u Yoongiho.....rozprvali sme sa o nás dvoch a dohodli sme sa že by to nebolo správne a keď sa nebudeme musieť stretnúť tak sa ani nestretneme. Veľmi ma to trápilo ale ja som S tým súhlasila je to moja vina.....a keď som ho ako u nás opitý spí na gauči skoro ma šľak trafil.
Aspoň že tu mám Soniu a Stellu. ♡

Keď som sa zobudila tak Sonia bola na balkóne s kávou v ruke a Yoongi tu už nebol,a to bolo dobre keďže sme sa na niečom dohodli.

"Nevie prečo sa tak Yoongi ponáhľal domov."- Sonia
"Neviem."-klamal som,proste dodržuje to na čom sme sa dohodli.
"Okey."-sonia
Spolu zo Soniou sme zjedli raňajky a išli k Rin,lebo sme sa dohodli že jej pomôžeme piecť koláče a také sprostosti lebo jej kamaratka bude mať narodeniny tak jej chcela pomôcť.

Prišli sme k ním kde bola Rin,Stella aj Jimin ktory sa vyvaľoval na gauči a s niekym si písal.
Mala som miesto cesto a ozdobovat. Neviem ci na tej jej kamarátkinej oslave bude milión ľudí abo čo....

"Vickyyyyyy?"- Jimin
"Anooooo?-Vicky
"Pod seeeeeem. "- Jimin
"Ideeeeem."-isla som za ním do obývačky už bez mobilu v ruke.
"Ako dlho to chceš naťahovať s Yoongim?"-jimin
"Nevuem o čom hovoríš. "-Vicky
"Ale ty vieš veľmi dobre o čom hovorím,o tom že sa vyhýbate."-jimin
"Nechaj to taaak"-mavla som rukou.
"Nenechám,páči sa ti.....a on je do teba blázon tak čo ti ešte treba k tomu aby si mu to povedala a aby už ste boli šťastný pár?"- Jimin
"Proste.......dohodli sme sa a tak to aj bude."-Vicky
"Ty si tak strašne tvrdohlavá."-jimin
"Tvrdohlavá ale sexy."-mrkla som po ňom a odišla do kuchyne

"Deje sa niečo?"- Stella
"Nie,len Jimin rieši veci ktoré nemusí. "-vicky
"Ja som to počul!!!"- Jimin
"Mohol si!!!"zakričala dom mu späť 

Ako posledná vec zostala pozorovanie torty ale to chcela Rin urobiť sama a keď sme na ňu kukali tak sa nevedela sústrediť tak sme sa presunuli do obývačky kde sme sa rozprávali.

Kamarátka si po zákusky došla takže mala Rin viac času na oddych.
Keď prišiel Jungkook tak sa začal olizovat so Soniou a Taehyung s Rin tak isto a jasné že Stella a Jimin tiež. Nervy vo mne vstupali a ďalej. Mala som pocit že ma s tým všetci provokujú.

"Čo ideme robiť?"- Rin
"Ja z tadiaľ musím čo najrýchlejšie vypadnúť z tejto party pre páry..."-postavila som sa a išla sa obliecť.
"Nechod."- sonia
"Nechaj ma a tam sa venuj zajovy."-frkala som a odišla som.

A áno dobre ste si všimli, Sonia a Kook sú zase spolu. Kook keď prišiel doniesol jej kvety a na pol hodinu sa zavreli v izbe a tam jej všetko vysvetlil a ona mu odpustila tak už sú zasa spolu a olizujú sa.

Už len ja som tu single....

Domov som nešla keďže som vedela že tam by sa vybrala Sonia a tam by ma aj našla. Isla som do parku kde som si sadla na zem pod strom a pozerala ako sa začínajú zbierať hviezdy na oblohe.

Pri lavičke neďaleko odomňa si sadla nejaká chlapčenská partia ktorú som ignorovala najviac ako som mohla lenže som to sa nedalo.

Keď sa brali preč išli okolo mňa no jeden sa zastavil a išiel smerom ku mne.
"Nieje ťa zem až príliš studená?"-podal mi ruku chlapec zos tej skupiny. Keď som zdvihla zrak som sa mu pozrela do tváre a hneď som vedela kto to je.
"Nechaj ma,Yoongi. Ja si budem sedieť kde ja chcem."-odvrkla som
"Je už neskoro a potulujú sa tu rôzny nadržanci...."-zacala no ja som mu skočila do reči
"A teba od kedy zaujíma či ma niekto prefíkne alebo nie?"-znova som frkala
"Achhh,proste ťa tu nenechám samú."-povedal a sadol si ku mne.
"Vieš o tom že porušuješ naši dohodu?"-pozerala som na hviezdy.
"Seriem aj na našu dohodu,nevydržím."- povedal a ľahol si do trávy tak že hlavu mal položenú na mojim stehne.
"Ja niesom vankúš ak si si nevšimol."-nadvihla som bradu.
"Škoda...."-zavrel oči
"WTF-O čo ti ide?"-Vicky
"A malo by mi o niečo ísť? "-zaškeril sa
Nahrnula sa mi červeň do lic a zostala som ticho.
"Ty vieš byť aj ticho?"-podpichol ma.
"Ty si taký somár. "-vicky
"Na to že som ťa práve teraz akože urazil rozprávaš celkom kľudne."- Yoongi
"A čo mám kričať?"-vicky
"Ja by som ťa chcel počuť kričať moje meno."-znova sa zaškeril
"Hej!!! Na to zabudni."-jemne som ho fľasla po hlave.
"Auu....."-zafňukal
"Azda ťa to bolelo."-vicky
"Ano..."-znovu sa ľutoval
"A teraz či ti mám pofúkát a dať ti pusinku?"-prekrútila som očami
"To by som prijal."-pomrvil sa na mojom stehne.
Pozrela som sa mu do očí a on sa na to usmial čo som mu ho aj opätovala.
"Odmäkčil som ťa?"-znova sa usmial
"Možno...."-pohladkala som ho po vlasoch
"To bolo príjemné."-zapriadol.
Znovu som ho pohladkala no on chcel viac a tak som ho celý čas hladkala a boli sme ticho.
"Nech sa táto noc neskončí..."-pošepkal A zasa sa pomrvil.
"Prestaň byť tak milí bo budem červená."-vicky
"A ty prestaň byť tak sexy bo sa mi postaví."-pootvoril jedno oko aby uvidel moju reakciu
"Neviem o čo ti ide ale ide ti to dobre."oprela som si hlavu o strom
"To som rád."-jemne sa pousmial a vyzdvihol sa a aby mi videl do očí. Chvíľu sme na seba tak pozerali....
"Chcem ťa."-nebezpečne sa začal približovať. Tlačila som svoje ruky na hrudník aby som održala medzi nami nejaký ten odstup.
"Nebráň sa. Prosím........"-zúfalo si vzdychol. No ja som stále tlačila na jeho hruď.
"Prečo? Prečo mi to robíš?"-odtiahol sa. Zostala som ticho.
"Ako chceš babygirl,aj tak raz budeš moja."-smutne si povzdychol a odišiel odomňa preč. Chvíľu som tam ešte zostala ticho sedieť no nevydržala som dlho a tak som sa postavila a smutné si to odkráčala domov.
Sonia už spala. Na stalo bol papierik ktory som si prečítala....

Večeru máš na linke.
Dúfam že ti bude chutiť. ;)
A dúfam že sa nehneváš.
Určite to čítaš keď ja spím keďže som ťa čakala lenže som bola unavená a tak som si išla ľahnúť.
Sonia.♡

Nemala som chuť na jedlo a tak som sa jednoducho prezliekla do pyžamka a ľahla som si do postele no nevedela som zaspať lebo stále som myslela na Yoongiho.

Open your legs for daddy....

______________________________________
Dúfam že páčilo. ;)
Vicky sa nam hraje na nedostupnú, kto vie ako to bude ďalej.
Love ya!!!
💜💗😇

You're just my bunny✅Where stories live. Discover now