Ďalšie krásne ráno v Kórei. Samozrejme že Vicky ešte spi-nic nove-ale zachvilu ju aj tak idem budiť keďže máme dnes tréning s Jungkookom.
"Vstavaj!!! Tréning s krásavcom čakaaaa!!!
"Mami nechaj ma." Zaškerila sa.
"Ak to nejde po dobre tak to pôjde po zlom" chytila som ju za nohu a s celou silou som ju zvalila na zem rovno na riť.
"Ty si taká krava." Pozrela sa na mna ublížene.
"Tak najprv som mama a teraz krava. Tak toto nie mladá dáma. Obliekať sa." Bola som prísna ale strašne mi bolo do rehot a nebola som od toho ďaleko.~
Prezlečene sme sedeli na lavičku a čakali na Kooka.
"Už ide."
Otočila som sa a uvidel ho aj s Baketbalovou loptou v ruke.Ale nesere.
"Čaute krásavice. Dnes si zahráme basket v zadu na ihrisku." Ukázal zúbky.
Viedol nás cez celú chodbu až vonku na ihrisko.
"Mami,ja idem domov." Otočila sa keď uvidela na ihrisku Jimina no ja som ju chytil a ťahala za sebou.
"Už sa rozhodni-krava alebo mamka?" Zaškerila som sa.
"Nemôžeš si zahrať ten basket len s Ockom a jeho kamarátom?" Podpichla ma no nenechala som sa.
"Si adoptovana. " zmurkla som na ňu.
Snažili sme sa udržať smiech no to sa nedalo. Začali sme sa rehotat a 'ocko s kamarátom' na náš kukali jak na debilov.
"Čo se dnes pili?" Spýtala sa na Koniec Kook a mi sme prestali.
"No dobre,chytaj. " povedal a hodil mi loptu ktorú som z hnusom mu hodila naspäť. Hodil ju Vicky ktorá ju chytila a hodila ju rovno do koša,jasné že trafila -.-Niekto sa nám tu predvádza.
Úškrnula som sa a rýchlo chytila loptu ktorá akurát dopadla ma zem.
Začala som driblovat a Vicky sa ju snažila zobrať no ja som sa uhla.
"Takže mamička sa chce hrať." Úškrnula sa a ja s ňou. Driblovala som po celom ihrisku s Vicky za chrbtom ako chvost."Ešte dlho budete stáť? Jasné že nie,Jimin pomôž mi zobrať jej loptu pokým ju nehodí do koša a ty maminka moja máš ocka. " zmurkla na mňa.
Tak a teraz sa začala naozajstná hra.....
"Vyhrali sme!!" Skočila som Kookovi na chrbát. Ten sa zasmial a zložil ma dole.
Vicky sa rozvalila do trávý cela zadychcana a ja k nej.
"To bola dobrá hra" povedala sekavo a ja som len prikývla.
"Ockooo!!!" Zakričala Vicky .Kedy táto blba hrá na rodinu skončí?
"Áno?" Nad nami stál Kook.
Spustili sme oby dve rehot.To vážne začal hrať s nami? :D
"Postav ma,nevládzem " povedala na Koniec. Podal jej ruku a ona ju prijala.
"Diki,ocko" zaškerila sa.~
Ľ
ahla som si cela zničená do postele.
"Obliekaj sa!!!" Zakričala mi Vicky s kúpeľne.
"No to určite. Nikam nejdem."
Vyplazila som na ňu jazyk jak male decko keď prišla ku mne.
"No jak chceš, ale keď ma dakto v tom bare znásilni tak to bude tvoja chyba mamička " usmiala sa
"Vypiť? Takto idem."Sonia
Vicky
~
Sadli sme si za bar a liali do seba všetko čo mám prišlo pod ruky.
Začalo sa to tam plniť samímy polonahými dievčatami a spitých fešakov.
Pretackala som sa cez všetkých tancujúcich opilcov na záchod.
Prišla som ku kabinke keď môj chrbát tvrdo niekto udrel o stenu a rukami mi zabránil únik. Začala som kričať no dal mi ruku na ústa a ja som nevedela ani hlasok.
Jeho ruka mi prešla cez výstrih ku gombikom môjho sestru a pomaly ich rozopínal. Udierala som ho do hrude no nenechal ma.
Jeho ruky išli stále nižšie a nižšie,začalo mi byť teplo no nie od vzrušenia ale únavy od tolkého bránenia, nevládala som.Šmykla som sa po stene až úplne dole keď som necitila jeho ruky na mojom tele. Obrela som sa okolo seba a uvidela Jungkooka ako mu dáva cez hubu.
"Jungkook....stačí..." zašepkala som no on nič. Pomaly som sa priplazila k dverám a otvorila ich,objavila som sa medzi ľuďmi ktory by mi ťažko pomohli keďže boli taký spitý ako ja.
Pohľadom som hľadala Vicky keď som ju zazrela ako sedi na mieste ked na začiatku. Prudko som sa postavila a išla k nej no strašne sa mi točila hlava.
Keď mi niekto pomohol až k stoličke vedľa Vicky
"Ďakujem..." chytila som si hlavu a pozrela sa Kto to je.Jimin?
______________________________________
Pardon za chyby.👀💋😡🤬💯💢💥❣👅👄🦜🌹🥀⚘🍁🍉🍎🍓🍅🌶🍟🥩🥣🥫🍿🍬🍫🦀🥤🍷🏖🌋🗼⛩🎢♨️🎪🚗🏍🏎🚘🚒🦽🚨⛽🛑🌡⛱🧨🎈🧧🥊🏓🕹♥️♦️🎴🧣🎒⛑📿💄📢📣🎸🥁☎️🖲📕💸📮🖍📌📍✂️🛡🧰🧲🩸💉⛔🚫🚳🚭🚯🚱🚷📵🔞📛❌⭕‼⁉️❓❗🅰️🆎️🅱️🆑️🅾️🆘️🉐️🈹️🈲️🈴️㊗️㊙️🈵️🔴🟥🔺️🔻🚩🇦🇱🇦🇹🇧🇲🇧🇭🇨🇦🇨🇳🇩🇰🇬🇮🇬🇱🇮🇲🇭🇰🇰🇬🇰🇵🇱🇮🇲🇦🇱🇻🇲🇪🇲🇹🇳🇴🇳🇵🇵🇪🇵🇫🇵🇱🇸🇮🇸🇯🇹🇱🇹🇳🇹🇴🇹🇷🇹🇹🇹🇭🇸🇾🇹🇼🇼🇸🇼🇫🇻🇳
VOUS LISEZ
You're just my bunny✅
AléatoireSonia je 20 ročná Američanka ktorá žije v malom byte so svojou spolubývajucou Victoriou. Ich veľký sen je ísť do Kórei,nájsť si sa tam prácu a založiť si rodinu. Keď sa im to splní Sonii sa zmení celý život......