Keď som sa zobudila tak Kook už bol hore. Rýchlo som sa naraňajkovala a išla domov.
Prišla som domov a uvidela som Yoongiho s Vicky spať na gauči
Bábätká.
Pousmiala som sa nad nimi a išla sa osprchovať. Po sprche som si obliekla dlhé biele tričko a tepláky. Keď som išla do obývačky tak Yoongi a Vicky sa začali budiť.
"Ale ale. Dobre ráno,hrdličky"-usmiala som sa
"Dobré"-pošuchala si oči Vicky
"Ahoj."-usmial sa rozospatý Yoongi.
"Na stole máte oby dvaja waffle lebo ja som už jedla....taaaakže dobru chuť."-presunuli sme si do kuchyne. Oni začali jesť a Ja som si písala s Kookiem ale nie dlho bo musel ísť trénovať ďalšie nadržané 18-tky ktoré tam chodia len koli nemu.
"Pili ste?"- Sonia
"Nie,lebo táto mentolová hlava zakázala."-vicky
"Tak čo ste potom robili?"-sonia
"Pozerali telku,rozprávali sa. Boli sme celkom dosť dlho hore že som zaspali na gauči."-vicky
"Tak to ste sa veľmi nezabavili."-zasmiala som sa.
"Ty na čo narážaš?"-zaškeril sa Yoongi
"Na nič...."-zasmiala som sa znova
"Fajn"-yoongiVicky sa začala smiať.
"Čo ti je vtipne?"- sonia
"Mieste vy dvaja náhodou súrodenci?"-smiala sa ďalej
"Dufam že nie."-zasmiala som sa tiež.
Yoongi len pozeral ale premohlo ho to a zasmial sa tiež.
Chvíľu sme sa smiali keď sa Yoongi postavil.
"Ďakujem za raňajky, ja už pôjdem."-yoongi
"Nechooooď."-vicky sa mu obmotala okolo krku a pustila dole aby ho zakotvila.
"Victoriaaaaaaaaa."-zakňučal Yoongi.
Ja som sa začala znova rehliť zrazu sa začala aj Vicky a zgrcla na zem.
"A to som nepila."-nešikovne sa postavila zo zeme.
"No ja idem."-yoongi
"Papa."-roztocila Vicky rukami
Yoongi odišiel a Vicky sa išla osprchovať.
Vyšla tiež v teplákoch ale s tielkom.
"Čo ideme robiť?"- sonia
"Neviem"-vickyRin pov ~8 a pol mesiaca~
Prešla som z obývačky do kuchyne sa napiť keď som pocítila že som mokrá.No do riti.
Práve mi odtiekla voda.
Hlavne kľud.
Čo mám robiť?
Zavolám svojimi nepodarenemu bratovi.
"Rýchlo pod po mňa!!! Autom!!!"-pozbierala som sa a vyšla von kde už bol Kook v aute.
"Ty rodíš? "- Kook
"Nie,len som si naliala vodu medzi nohy."-spanikaril a pomohol mi nasadnúť do auta.
Volala som a písala Taemu no nič,je v robote a na svoju tehotnú snúbenicu si ani nespomenie.
Zavolala som Vicky a Sonii nech mi idú po veci na oblečenie a všetko čo mi treba.~
Ak mi ešte raz povie ťa sestrička že sa mam ukľudniť tak jej vyšklbem oči. Ako sa môžem upokojiť keď síce neviem kedy mi vylezie človek z tela? Ako sa mám ukľudniť keď tu nieje môj snúbenec a len môj brat tu stresuje že čo má robiť. Bojí sa viac než ja.
"Mali by se ukľudniť môjho brat než mňa."-povedala som sestričke.
Nádych........výdych.
Milý Kim Taehyung......ak sa do 10 minút nebudeš dotýkať mojej ruky tak ja si ťa nájdem a uvidíš.~
Tak a je potom. Vyšiel zo mňa melón a Ja ho konečne držím v rukách. Teda nie melón ale malú Linlin ktorá sa podobá viac na tatka ale sú tam aj moje črty. Je celkom kľudna tak dúfam že to tak aj ostane a nebude ma v noci budiť.
Taehyung sedi pri mne a obzerá si NAŠU dceru. ♡
Ale popravde chcem si ju užiť ale doma a nie tu v tejto zatuchnutej izbe v nemocnici ale pustia ma až zajtra bo dačo s kojenim.Sonia pov.
Keď nám Rin zavolala že Rodí ihneď sme išli po jej veci a utekali do nemocnice. Museli sme čakať lebo mi nemôžem vidieť pôrod a ona nechcem popravde. Keď sme vošli konečne dnu Rin mala v rukách krásne bledé stvorenia ktoré pokojne spalo v jej náručí,malá Linlin.
Tak veľmi som si ju chcela podržať no najprv jej ctená mamička ju musela spučiť v náručí.
To malé bolo také krásne až sa mi nahrnuli slzy do očí,Jungkook pozrel na mna a zvráštil tvár.
"Čo ti je?"- Kook
"Nič."-sonia
"Stavím sa že aj ty chceš."-kook
"Oooo niekomu tu začali tykat hodinky."-usmiala sa Rin
"Raz,áno."-pousmiala som sa a Kook tiež. A to bolo dobre znamenie že ho tiež chce.
"Noo takže bábo je na svete,kedy bude svadba? Môžem byť družička? "-vicky
"Čoskoro a áno budeš aj spolu so Soniou a Stellou."-len to povedala a do dverí sa vrátila Stella s Jiminom.
"Ukážte mi to krehké stvorenie. "-doplazila sa Stella
"Jooj UňuňU male. Ty si tak strašne kwašne že by som ťa spapala "-stella.
Začali sme sa smiať lebo toto bolo trošku divné.
"Tak to by stačilo. Mamička si potrebuje trochu pospať a bábätko tiež takže šup všetci. "- povedala sestrička ktorá akurát vošla do vnútra. A tak sme sa všetci vytratili. Ja s Vicky domov. Stella išla k Jiminovi, Tae zostal v čakárni a tak.
Bolo to zaujímavé dobrodruzstvo....This is my baby.
YOU ARE READING
You're just my bunny✅
RandomSonia je 20 ročná Američanka ktorá žije v malom byte so svojou spolubývajucou Victoriou. Ich veľký sen je ísť do Kórei,nájsť si sa tam prácu a založiť si rodinu. Keď sa im to splní Sonii sa zmení celý život......