~18~

143 9 0
                                    

Rano-zasa také isté.
Zrobila som raňajky,Vicky sa zobudila a bola úplne grogy.  (Nič nové)
Dnes už to vidím že bude nuda jak v riti.
"Zavolám Stellu."-vyhlasila som a Vicky len že ok.
Zavolala som ju A ona súhlasila.
Došla k nám a začali sme variť obed.
Keď sme sa najedli rozhodli sme sa že pôjdeme do nákupného centra a kúpime si niečo sexy na oblečenie a potom pôjdeme na kávu.

Celkom fajne sme sa prešli keďže centrum je od nášho bytu celkom dosť ďaleko.
Vicky so Stellou vošli hneď do prvého obchodu a Ja za nimi.
Hneď si niečo vybrali a Vicky po mne tiež niečo hodila čo som si musela vyskúšať lebo inak ona sama by ma do toho nasukala.
Vyzeralo to takto.

Modré šaty ktoré my zvýrazňovali pás a predlžovali nohy,celkom sa mi páčili. Keď som ich dala dole Vicky mi ich vytrhla a hodila pred predavačku že ich berieme.
Vošli sme do ďalšieho kde mali celkom fajn kúsky rifiel, jeansov a takých.
Všetky tri sme si zobrali rovnaké.

Keď sme vyšli z toho obchodu tak Stella objavila obchod pre bábätká a ich mamičky. Rýchlo sme doňho vstúpili a brali všetko za radom.
Vicky pre Rin vybrala na jej bruško toto.

Pohodlné rúžový šaty ktoré keď aj bude mať väčšie bruško môže ich mať lebo su roztiahnutelne.

V každom jednom obchode si niečo kúpili,tričká, nohavice,šaty,sukne,pulóvre,bižutériu.......
Keď som ich konečne odlákala oz zliav na ďalšie Jeansy sme sa vybrali na kávu.
Pekne krásne sme sa nachlipali XD.
Stella už išla domov a mi tiež ale mali sme dosť času tak ja som sa rozhodla že aspoň do 22:00 pôjdem ku Kookovi a poviem mu o tomto bláznivom dni.
Vicky ostala doma.

~

"Ahoj."-darovala som Kookovi bozk
"Ako bolo dnes?"-kook
"Šialene."-vsetko som mu povedala o dnešnom dni a on sa len smial.
"To niejeeee vtipneeee"-drbla som po hlave.
"Veď dobreee."-pozasmial sa.
Išiel po víno a sme si trošku vypili ale nič zaujímavé sa nedialo,akurát to že Kook si chcel so mnou zahrať karty čo som prijala,bolo to dosť čudné lebo ja som veľmi dobrá v kartách ale on stále vyhral. -.-
Začalo mi to liezť na nervy keď už po 20-krat vyhral. Hodila som karty o stôl a Kook sa začal rehotať.
Nafúkla som líčka a dala si ruky na hruď. Kook ma za líco potiahol a Ja som ho jemné kopla.
"Ostaneš dnes tu?"-kook
"Nemám pyžamko."-sonia
"To ti netreba "-zaškeril sa
"Hah, no dobre. Zavolám Vicky."-sonia
Zavolala som Vicky ktorá s tým nemala ani najmenší problém.
Kook vybral z ľadnicky jahody a sadli sme si na gauč kde sme kukali nejakú romantickú k-dramu.

Rin pov.
Tae by sa mal zachvilu vrátim z práce tak som pripravovala večeru. Už sa cítim ako pravá žienka domáca bez prstena. Jemne som si povzdychla keď vošiel do vnútra Tae s kvetmi v rukách.
"Uuu ďakujem."-zobrala som si kvety a darovala som mu pusu.
"Ešte niečo mám.....ale To neskôr."-usmial sa
"Čím som si to zaslúžila? "- Rin
"Za to že sa o mňa staráš."-odisiel do kúpeľne sa osprchovať. Ja som zatiaľ dala večeru na stôl a zatiaľ si sadla.
Keď došiel sme sa najedli a Ja som sa postavila a chcela odísť no on ma zastavil.
"Rin...."klakol si na koleno,a ja som dostala šok."chcem s tebou stráviť celý svoj výborný život. Budem na teba/vás dávať pozor. Tak a teraz mám otázku.....vezmeš si ma?"-vytiahol krabičku z vrecka a otvoril ju,bol v nej krásny prsteň.
"Áno!!! Aaaaaaaaaaaaa!!!"-začala som rinčať a on mi medzi tým nasadil prsteň. Začala som skackať a plakať. On ma hneď objal a daroval mi pusu.
"Aaaaaaaaaaa."-kricala som ďalej a on sa na tom len smial

Vicky pov.
To bude zas nuda. Celú noc budem sama piť, strašne smutné.
Nie! Zavolám si niekoho. Hmmmmm........Yoongi!!!
Ihneď som mu napísala na ig a on bleskovo odpísal že ano,príde.  Jemne som podskočila a išla sa prezliecť do niečoho krajšieho XD
Dala som si krátku károvanú sukňu a biele tielko ktoré mi vyťahovalo prsia hore.

Keď došiel pozeral na mna jak na svätý obrázok.
"Nečum toľko a pod dovnútra,ne?"-prekrutila som očami aj keď presne to som chcela,aby na mna čumel.

Čo to rozprávam......

"Čo budeme robiť?"-spytal sa
"Neviem. Ja som ťa sem zavolala aby som sama nepila a nepozeral telku."-uškrnula som sa
"Zasa chceš piť? "-prekrutil očami
"Noaaaa."-vicky
"Ja ti s tým nepomôžem, nebudem piť. Ale zas ani hot nebudem zdvíhať vlasy keď budeš dnešné jedlo vyvrácať do záchoda."-yoongi
"Tak dobre,žiadny alkohol. Takže zostáva nám telka.....anime?"- Vicky
"To by bolo super."-usmial sa
Sadol si na gauč pokým ja som doniesla nejaký popcorn čo bol v skrinke. Sadla som si tesne k nemu no on si ma po chvíľke pritiahol a Ja som sa nebránila,položila som si hlavu n akého plece a kukala na obrazovku telky.

Po chvíli mi zavolala Sonia takže som sa musela natiahnuť cez Yoongiho ku telefónu, bola to celkom čudná poloha ale tak mobil je mobil no.
Zdvihla som a jediná otázka bola či som v poho a Ja že hej a ona ze ok tak sa vidíme ráno a Ja že hej hej. A zložila. Keď som zložila všimla som si že sedím v Yoongiho lone.
"Och,prepáč."-chcela som zliesť no on ma pritiahol naspäť. Chcela som sa brániť a vážne zliesť no on zaknučal.
"Dobré. "-prekrutila som očami a zastala tak ako som bola.

Trapas -.-

Sonia pov.
Nevedela som zaspať lebo som mala tušáka že sa u nás doma niečo deje,že tam je žúrka abo čo. No keď si ma Kook pričinil k sebe,ihneď som zaspala ako bábätko ktoré mamka práve nakŕmila.



Open your legs for daddy,baby girl.

You're just my bunny✅Where stories live. Discover now