Występujące anime:
Durarara!!
My hero academia
Noragami
Dragon ball Z
Death NoteByło już ciemno jak na zimę przystało przez krótsze dni. Za oknem padał śnieg, jednak w mieszkaniu była świąteczna atmosfera może przez dekoracje albo charakterystyczny zapach pierników, który kojarzy mi się ze świętami. Choinka była udekorowana tak samo jak w Death Note, a stała w moim pokoju, który była tylko ona.
W salonie byłam ja oraz wiele innych osób między innymi Android 18, Walker, Erika, Raito, Yato czy Eri. Wszyscy stali przy stole, rozmawiali, śmiali się.
-Idziemy odparować prezenty? - spytała Eri ubrana za MikołajkęYato wziąwszy ją na barana kierował się w stronę mojego pokoju, a wszyscy za nim Kadota z Shizuo wzieli ze sobą kilka stołków.
Prawie połowę pokoju zajmowały prezenty, ale co się dziwić jak jest tak wiele osób w jednym miejscu.
Amane, Uraraka, Hiyori oraz Son Gohan rozdawali podarunki spod choinki. Po rozdaniu ich wszystkich zajęliśmy się otwieraniem prezentów.Raito dostał breloczek z chibi Rynkiem trzymającym jabłko.
Izaya - nową kurtkę
Erika - figurki anime
Ja - karton mang
Son Goku - zaproszenie do konkursu jedzenia hamburgerów
Yato - tysiąc 5 jenów w małym drewnianym pudełku
Midoriya - plakaty i figurki z All might
Celty - nowy kaskGdy Walker otwierał swój mały prezent wszyscy byli nad nim pochyleni. Wstążkę rozwiązywał wolno, ale stanowczo. Zdejmując pokrywę z wewnątrz pudełka wydostawał się biały promień światła w wewnątrz prezentu była włączona latarka oraz sztuczne rzęsy. Wyją je z pudełka.
-Po co mi to - powiedział
Wtedy Erika wyrwała rzęsy z dłoni chłopaka i wyjęła jedną z nich.
- Jak to po co, żebyś je nosił - po czym próbowała mu je założyć - gotowe możesz otworzyć oczy
-Nigdy - uniusł się Walker
- Otwórz oczy, otwórz oczy - namawiali go wszyscy zgromadzeni
- Dobra niech będziePo podniesieniu powiek ujrzeliśmy zielone tęczówki chłopaka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I uwierzyć, że ten sen miałam tego samego dnia kiedy zaczełam oglądać Durarara!! czyli około 26-27 grudnia, więc pasował jeszcze świąteczny klimat, ale teraz to tak troszkę nie.
Przepraszam za to.
Jeżeli dobrze pamiętam to Walker otworzył oczy w Durarara!!x2, a nie w pierwszej części, ale jeżeli się mylę to poprawcie mnie.
Jak zaczęłam oglądać to obejrzałam tylko 2 odc, więc nie mogłam zobaczyć jaki ma kolor oczu, a teraz się okazuję, że ma zielone. Może znowu coś przez przypadek odgadłam.
A i jeszcze coś ja nie oglądałam My hero academia, więc jeżeli źle napisałam imiona to też mnie poprawcie.
Mata itsuka*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* do zobaczenia kiedyś, tylko dla tego, że nie wiem kiedy będzie kolejny sen
CZYTASZ
Moje dziwne sny z anime
Short StoryTak jak tytuł mówi będę pisać tu swoje dziwne sny z anime. Sny w których pojawia się moje imię zmienię na Komikku bukku. Mogą występować przekleństwa, nagie sceny (lub coś innego do tego nawiązującego) i spoilery. Okładka powstała w nie całe 30 min...