Występujące anime:
Tokyo Ghoul
UWAGA!!! WYSTĘPUJĄ MAKABRYCZNE MOMENTY I NAGIE SCENY
Wszędzie było ciemno, potknęłam się. Spadłam na coś miękkiego. Światło się zapaliło. Leżałam na łóżku obok mnie był śpiący Uta. Usiadłam, aby wstać jednak położył dłoń na mojej twarzy i przewrócił z powrotem. Przytulił się do mnie.
- Nie uciekaj, misiu - powiedział dalej mając zamknięte oczy (powiedział misiu tylko dlatego, że miałam na sobie kigurumi misia)
Po chwili do pomieszczenia wszedł Yuuzou
- Przyniosłem kebaba - powiedział z uśmiechem na twarzy
Uta wstał i wyszedł zabierając torbę z jedzeniem. Zeszliśmy do Anteiku. W kawiarni Kaneki z Ayato nagrywali filmik na Youtube. Za barkiem stała Eto robiąca drinki i kawę.
- Nalej jeszcze - powiedziała pijana Touka
Chwile później wszyscy byli do reszty pijani. Wszędzie były porozwalane butelki po rożnych alkoholach. Touka zerwała z siebie ubrania i wybiegła z kawiarni. Wszyscy poszli jej szukać, znaleźliśmy ją w parku depczącą kwiatki. Przy wejściu do parku stanął Amon (czyli po prostu stał za nami), także pijany. Kaneki na mnie spojrzał.
- Pikachu, wybieram cie! - krzyknął rzucając mną w mężczyznę, a sam po chwili pad na ziemie od nadmiaru alkoholu.
Zaczął padać deszcz, Hide wyjął z kieszeni parasolkę. Podszedł do mnie, położył rękę na moim ramieniu i zaczęliśmy kierować się z powrotem do Anteiku zostawiając grupkę pijanych ghouli leżących na ziemi. W kawiarni poczułam zapach mięsa jednak byłam sama z chłopakiem.
- Jak to jet być ghoulem? - powiedział sam do siebie popijając kawę z filiżanki. Do stolika dosiadł się pan Mado z córką. Moje lewe oko (te które zazwyczaj zakrywam włosami troczę jak Touka) zmieniło kolor, a z moich pleców wyrosło kagune, które przebiło ciała gołębi. W tamtej chwili do Anteiku weszła Touka ( nadal naga) z nieprzytomnym Kanekim na plecach, Uta ciągnący bezwładne ciała Yuuzou i Ayato oraz Saiko siedząca na baranach Eto.
- O kolacja gotowa - powiedziała Touka, po czym wszystkie ghoule rzuciły się na ciała. Oblizałam się. Saiko pchała mnie do łazienki. Pod prysznicem był Ayato w kąpielówkach.
- J-ja nie chciałam - zarumieniłam się i zasłoniłam dłońmi oczy, jednak mnie nie zauważył odsłoniłam oczy tym razem stał tyłem bez kąpielówek, wybiegłam.
Znowu się potknęłam i spadłam na plecy Uty, który złapał mnie za nadgarstek i zaprowadził mnie do tego samego pokoju z początku snu. Nic nie widziałam, było ciemno. Ostrożnie znalazłam łóżko i usiadłam na nim. Słyszałam tylko kroki. Położył swoją chłodną dłoń na moim czole jakby sprawdzał czy mam gorączkę.
- Zdejmij opaskę z oczu - powiedział (nawet mi jej nie założył)
Otworzyłam oczy przed mną stali wszystkie osoby znajdujące się wtedy w Anteiku. Kaneki za włosy trzymał głowę Akiry, wyciągnął ją w moja stroną. Nie wzięłam jej, wstałam.
- Co tu się odpierdala ?! - wykrzyczałam
Wtedy do pokoju wszedł pan Yoshimura.
- Mogli byście być ciszej, dzieci już zasnęły.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tia, czasem zastanawiam się co mi się śni i skąd mój mózg bierze informacje o kiórych czasem nawet nic nie wiem.
Ten sen mogę podsumować jednym wielkim XD
Heh,
Powiem wam coś, wczoraj włączyłam telewizor i akurat szedł lombard życie pod zastaw czy jakoś tak i był tam gościu, który wyglądał jak Sangwoo z Killing Stalking tylko, że miał całe czarne włosy i miał opatrunki na ciele jak Bum XD
Mmmm..... co tu mogę jeszcze napisać
Wiem, zeszyt do matmy mam Ryukiem z Death note
jeżeli kogokolwiek to obchodzi
dobra kończę
Mate raishu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
Moje dziwne sny z anime
Short StoryTak jak tytuł mówi będę pisać tu swoje dziwne sny z anime. Sny w których pojawia się moje imię zmienię na Komikku bukku. Mogą występować przekleństwa, nagie sceny (lub coś innego do tego nawiązującego) i spoilery. Okładka powstała w nie całe 30 min...