-Mir Bulut: sevgilim derin güzellik uykusunda uyurken bende boş durmamıştım bir yeni yıla daha bu gece birlikte girecektik, ailelerimizden yine izinlerde tamamdı, sevgilim uyurken onun adına da müstakbel anneciğimden yıl başına beraber girebilmemiz için izinlerini de almıştım, artık bana uzun zamandır güveniyorlardı :) bunun için çok minnettardım, güzelce ateş yakmıştım havada yavaştan kararıyordu, güzelce yemekler yaptım ve sofrayı da çok ama çok romantik bir şekilde hazırlamıştım.. :) romantik yeni yıl yemek soframızda her şey tamam mı?... diye son bir kontrol yapmıştım, biraz zaman sonra oldukça dikkatli bir şekilde sevgilime açık hava sinema salonumuzu da elimden geldiği kadar gürültüsüz bir şekilde hazırlanamaya çalışmıştım ve sanırım başarılı da olmuştum, uyuyan güzelim huzur dolu uyuyordu, oda haklı buranın havası insanı çok rahat, güzel ve huzur dolu uyutuyordu, artık yeni yıla yine birlikte girmemiz için her şey hazırdı, son olarak sevgilimi uyandırmadan yani uyuyan güzelimi... :D romantik yeni yıl soframızın mumlarını da yakmıştım, son kez etrafıma bir iyice baktım... romantik yeni yıl soframız tamam.. ateş başı romantik içeceklerimiz tamam... ve açık hava romantik sinema salonumuz da tamamdı...:) işte budur mir dedim kendi kendime.. yine konuşturdun romantikliğini oğlum ya... diye kendi kendimi gururlandırıyordum... :D ve yavaşça sevgilimin yanına gittim onu aşkla öperek uyandırdım.. öyle tatlı uyandı ki dayanamadım bir daha ve bir daha onu öpücük yağmuruna tutmuştum... :D
-Evrem Deniz: mir beni aşk ile uyandırırken ben de rahat durur muyum..? sizce... :D ya aşkım bu öpücükler beni pek uyandırmadı sanki.. yani böyle daha çok mu öpsen sanki bilemedim ki.. yada öpemiyorsan bende başka birini bulayım öpmek için.. diye tam cümlenin sonunu diyecektim ki.. ben daha bir başkasını...derken mir beni aniden kollarımdan tuttu ve uyuduğum koltuk açıktı, mir'de beni aniden kollarımdan tuttu ve koltukta öyle bir döndük ki birden ne olduğunu anlamadım gözlerimiz gözlerimizdeydi.... sadece gözlerimizin içine bakıyorduk, mir beni öyle bir hızla çevirmişti ki...mir tam üstümdeydi.. heyecandan her an bayılabilirdim... kalbim deli gibi çarpıyordu mir hala kollarımı iki yanda tutuyordu.. öyle sıkı tutuyordu ki olduğum yerde kala kalmıştım.. hiç kıpırdayamamıştım... mir kaşlarını öyle bir sinirle ve kıskançlıkla çatmıştı ki... korkmaya başlamıştım.. hafifçe korkarak.. sesimde zar zor çıkarak.. ....mir ben.. dediğim an elini şşşt....sus diyerek parmağını dudaklarımın tam üstüne koymuştu.. bu benim daha da heyecanlanmama sebep olmuştu... kalbim şimdi daha da deli gibi atıyordu... gözlerim öyle büyümüştü ki aynaya bakmadan bunu anlayabilmiştim.. nefes nefese kalmıştım heyecandan ölecektim galiba.. ben yine korkarak konuşmaya çabalamıştım...mir ben.. sadece şaka.. yaptım... dediğim an bana öylece bakarken birden bu sefer bütün eli ile ağzımı kapatmıştı... sus küçük cadı sadece sus.. şimdi beni iyi dinle bakalım...diye konuşmaya başlamıştı bende öylece olduğum, kıpırdayamadığım yerde aşk zorbası sevgilimi dinliyordum....
-Mir Bulut: evrem'i bir başkasını öpmesini düşünmek bile beni deli etmişti.. bu tepkim bu yüzdendi... ona şimdi çok kötü bir aşk cezası verecektim... derin bir nefes alarak konuşmaya başladım... bana bak küçük cadı sen benimsin.. seni sadece ben öperim. bir başkası bırak seni öpmeyi sana bakamaz saçını ucuna dokunamaz bile.. bu az önce yaptığın bir şaka olsa bile sadece duyması bile beni deli etmişti.. işte biraz sonra yaşayacaklarında bunun aşk cezası olacak küçük cadım... evrem sadece susmuş beni dinliyordu.. tamam sus demiştim ama genelde bu işe yaramazdı ve evrem yine konuşmaya devam ederdi.. sanırım o kadar kıskandım ki kız benden korkmuştu.. ama olsun biraz korksun bakalım görüşeceğim şimdi ben küçük cadımla... ellerim ile sevgilimin iki kolunu tutuyordum... ve yavaşça ona doğru yaklaşmaya başlamıştım.. önce sağ yanağını öptüm.. sonra.. biraz durup gözlerinin içine öylece susup baktım ve devam ettim.. sonra da sol yanağını öptüm... sırayla yavaşça önce alnını öptüm.. burnunu öptüm... ve son öpmem gereken bir yer kalmıştı.. işte gözlerimi sevgilime dikmiş ona bakıyordum.. bu sana umarım böyle şakayı bir daha yapmamanı anlatabilir küçük cadım.. ve ben sevgilime iyice yaklaşmışken sevgilim gözlerini yummuştu... o an pis pis gülümsemeden edemedim... :D ona sadece aşk işkencesi yapıyordum.. çünkü çok pis kıskanmıştım sadece düşününce bile delirmiştim... sevgilimi öylece biraz seyrettim ve biraz şaşırtmalı bir aşk işkencesi olsun dimi dedim içimden.. ve önce sağ göz kapağını öptüm.. sonra da sol göz kapağını öptüm... evrem birden hafifçe ürkmüşçesine titremişti.. bu benim daha da pis pis sırıtmama sebep olmuştu... ve sevgilime iyice yavaşça.. yaklaştım ve onu öptüm... ve öptüğüm an evrem birden yine ürkercesine korkudan hafif zıplamıştı.. ve gözlerini açmıştı... işte o an yine göz göze gelmiştik... seni çok seviyorum evrem deniz sen benimsin sadece benim sevdiğimsin.. dedim gülümseyerek... ve yanına tam uzanmak için üstünden çekilecektim ki... evrem kollarını bana doladı... ve sımsıkı sarıldı.. sıcaklığını hissediyordum... ve bu kalbimin daha hızlı atmasına sebep olmuştu.. bende seni çok seviyorum mir bulut hem de çok demişti... yine ona doğru baktım.. ve ona iyice yavaştan yaklaşarak.. burunlarımızın ucunu gülümseyerek birbirine sürttüm... :D o an sevgilimde gülümsüyordu... :) ve daha sonra sevgilim ile romantik akşamımıza devam ettik... :) yeni yıla girmeye dört-beş saat kalmıştı.. ve kulübeden çıkmadan sevgilime sürprizlerimi göstermek için onun gözlerini bağlamıştım... ve klasik mir bulut hareketimi yapmıştım.. onu birden gözleri bağlıyken omzuna atmıştım.. hem bu sefer bizi görecek, yakalayacak bir annemde şuan yanımızda yoktu.. :D sevgilim mirrr...diye büyük bir çığlık atmıştı... deli sen delisin diye sırtıma yumruklar atıyordu... :D ben ise o an pis pis gülmek ile meşguldüm.. :D ne güzel aşığız ya iki deli bir aradayız.. :D hemen sevgilim omuzumda kulübeden çıktım onu hemen sofranın başın da yere indirdim.. ama birden bu sefer kucağıma aldım sakın gözlerini çözme dedim... derin bir nefes aldım ve şimdi hazırım sevgilim dedim sen kucağımdasın açabilirsin göz bandını dedim... sevgilim ya mirr derken birden etrafını gördü... ya mirrrrr....diye kollarını boynuma doladı.. o an dünyalar kucağımdaydı çünkü sevgilim benim dünyamdı.. ve dünyalar bir daha.. bir daha benim olmuştu... sevgilimi gülümsetebilmek için her şeyi yapardım... :) ve evrem beni deli gibi öpücük yağmuruna tutmuştu.. ahah tamam tamam pes ediyorum.. :D dedim en son gülerek ben senin kadar aralıksız nefes almadan öpemem bu yarışın birinciliğini sevgilime veriyorum.. birincilik sizindir küçük hanım dedim gülerek.. :D o da beni bir kez daha öptü ve çok güzel bir romantik akşam yemeği yedik... evrem romantik akşam yemeği soframıza bayılmıştı... daha sonra da açık hava romantik sinema salonumuza geçtik.. mısırlarımızı beraber eğlenerek patlattık, kolalarımızı aldık ve çok güzel bir film seyrettik ve artık yeni yıla girmemize on dakikadan az kalmıştı.. bu gecelik son sürprizim olarak ateş başında romantik içeceklerimize gelmişti, ateş başında sevgilim bana yaslanmıştı ve bende sevgilimi kollarımın arasına almıştım.. o güzel kokusunu içime çekiyordum.. ve güzel saçları sakallarıma yüzüme değiyordu... ateşin bize verdiği sıcaklık ile ve geceni sessizliği ile çok huzur doluyduk... kalplerimiz bir olmuştu... ve artık zamanı gelmişti.. geri sayım başlamıştı.. sevgilim ayağa kalktı ve benim kucağıma oturdu... kollarını boynuma doladı ve gözlerimin içine bakıyordu.. bende kollarımı sevgilimin o narin beline doladım... birbirimizin gözlerinin içine bakarak.. on.. dokuz.. sekiz.. yedi.. altı.. beş.. dört.. üç.. iki... ve birr... dedik.. tam o anda da aşk ile birbirimizi öpmüştük... ve birbirimize sımsıkı sarılmıştık... :) :) :)... hoş geldin yeni yıl dedik.. birbirimizin gözlerinin içine gülümseyerek bakarken... :) bu özel ve çok baya baya çok romantik gecemizi de asla unutmayacaktık... :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️SarmAŞIK-2{KALBE SÜRGÜN}🖤
عاطفيةSevmek...hemde çok sevmek yetmiyor bazen,hayat sana bazen hayallerini yaşatmıyor, bazı şeyleri yaşayarak öğrenmen gerekiyor canın çok yansa da acı çekerek öğreniyorsun, aşık iki kişinin kalpleri birbirlerine mühürlenmiştir, aşklarını kötülüklerden u...