-Her Zorluğa Karşı MİRREM Aşkının Büyüsü-Üniversite Zamanı-Ve-Yeni Dostlar-

99 19 14
                                    

-Mir Bulut: sabah olmuştu ve benim olanlardan sonra o gece gözüme uyku girmedi, bütün gece sevgilime sarılmış halde öylece onun büyülü, eşsiz güzelliğini seyrettim... bugün ise sevgilime çok iyi gelebilecek bir planım var, eminim ki oda çok mutlu olacak,ve ona çok hemde çok iyi gelecek bu gideceğimiz yer ve orada yapacaklarımız, ve umarım da düşündüğüm ve hayal ettiğim gibi olur, sevgilim gözlerini açmış bana bakıyordu, onu alnından öptüm ve günaydın güzelliklerin güzelliği dedim, evrem bana gülümsedi... bunu görünce iyi ki böyle dedin mir aferin sana sevgilini güldür ki dünyalar senin olsun... yani şuan aslında dünyam ile beraberim... bütün dünyalar kollarımın arasında..canım sevgilim... hadi kalk bakalım küçük hanım seninle çok güzel bir gün geçireceğiz, seni çok mutlu edeceğim dedim ve sevgilim bana gülümseyerek öylece bakıyordu, peki aşkım... dedi, aa... olmaz ama küçük cadım hadi kalk bakalım bu sesin de ki halsizlik hiç senlik değil, hadi konuşta başımın etini ye benim... :D, bunu sırf onu sinir etmek için bilerek demiştim, sinir olsun ki bana saysın... :D ve galiba tam da tahmin ettiğim gibi olacaktı, sevgilim bana bakıyordu ki birden yatakta doğruldu ve eline yastığı aldı, bak bak... ya demek ben senin başının etini yiyorum ha... mir bey.. peki bakalım al sana.. al sana... derken, bende bak işe yaradı işte dedim cadı sevgilime ve pis pis gülüyordum, bana sinirli sinirli bakıyordu ama tatlı sinirli bir haldeydi... :D onun elinde ki yastığı aldım ve attım, canım sevgilimi de kollarından tuttum ve yatağa yatırdım,  seni bilerek sinir etmek için böyle dedim ve bak bakalım işe yaradı mı diyordum pis pis gülerek, sevgilimin kollarını iki yana koymuştum, şuan birbirimize çok yakındık, ve evrem'de birden konuştu, bence işe yaradı diyerek beni öpmeye başladı....

-Evrem Deniz: mir'i işte bu yüzden seviyordum... aşk adamım benim ya... çok şanslı olduğumu söylemişmiydim... :), mir'im ile bu tatlı anımızdan sonra yataktan çıktık, üstümüzü değişmiş, banyoda hazırlanırken, dişlerimizi fırçalıyorduk yan yana, birbirimiz ile şakalaşırken, ben daha fazla kendimi tutamadım ve güle bildim, ve birden ayna diş macunu oluverdi... :D, mirde bana gülerken oda aynısını yaptı... :D baktık gülmemiz durmuyor, ağzımızı temizledik ve ben tam musluğu kapatmıştım ki mir bana su atmaya başladı... :D gözlerimi kapadım ve mirrr... :D diye bağırdım gülerek... bittin sen beyefendi diyordum ve ben de sevgilime aynı hareketi yaptım bende onu ıslattım ve hazırlandığımız kıyafetler ıslanmış oldu... :D birbirimizi gülerek tebrik ettik ve yeniden giyindik, dışarı çıktık, bende yol boyunca gideceğimiz yeri sorup durdum... bu sefer gerçekten sevgilimin başının etini yemiştim... :D nereye... nereye...ama nereye ya?... diye, mir sabır ile gülerek, adı üstün de sevgilim sürpriz diyemem ki ama inan bana bayılacaksın demişti ki zaten tamda sevgilimin dediği gibi oldu... :), sürprizine gerçekten bayılmıştım, çok güzel bir mekana gittik, bir sürü güzel sevgili aktiviteleri vardı, mir ile el ele mekana girmiştik, hemen ortama karışmıştık sevgilim ile bütün sevgili aktivilerini neredeyse yapmıştık... :D, ve son bir tane kalmıştı, aktivitenin adı; '' sevgiline ne kadar güvenirsin? '', mir ile bu aktivitenin adını duyunca hemen ya tamam bu tam bizlik demiştik... :) birbirimizden o kadar emindik ki bence bu çok özel ve çok da anlamlı bir şey... :), hemen bu aktiviteye de katıldık, ve aktivite başlamıştı, etrafımızda ki diğer sevgililer de hazırdı, ve oyun yöneticisi herkes hazırsa ''sevgiline ne kadar güvenirsin?'' aktivitemiz başlasın dedi görevli ve herkes gibi bizde sevgilim ile yerlerimizi almıştık... ve başlamıştı, görevli bizlere şimdi kızlar sevgililerinizin önüne geçin daha sonra onlara gözünüz  kapalı bile güveniyorsanız, gözlerinizi kapatıp kendinizi sevgilinizin kollarına bırakın, evet üç deyince, bir... iki..., görevli sayarken kalbim deli gibi çarpıyordu, ama mir'ime gözüm kapalı bile güvenirdim şüphesiz, güveniyorum... :) ve görevli üç... dedi, evet kızlar hazırsanız sevgililerinize kendinizi gözünüz kapalı bırakabilirsiniz, ve herkese bir baktım daha sonra da ben gözlerimi kapadım ve kendimi mir'imin kollarına sonsuz huzur ve güvenle bıraktım... o an ki his süperdi... mir'im beni kolları ile öyle bir tutmuştu ki... :) o an göz göze gelişimiz her şeye bedeldi... :), yüzlerimiz öyle yakın olmuştu ki bir anda... ikimizde birbirimize baka kalmıştık... :), gerçekten kendimi çok daha iyi hissediyordum bugün bana da sevgilime de çok iyi gelmişti, canım aşkım ya iyi ki bu sürprizi düşünmüştü... :)

❤️SarmAŞIK-2{KALBE SÜRGÜN}🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin