-Evrem Deniz: mir..serkan ile bize doğru gelirken.. ben göz yaşlarımı silmiş tekrardan serkan'a öyle nefret dolu öyle sinirli bir şekilde bakıyordum ki yine.. onu şuan öldürebilirdim, bir yandan mir buraya doğru geliyordu, bir yandan serkan tozlu baş belası bana bakıp duruyordu.. ve ben şimdi ne yapacağım diye hala kendi kendimi yerken, mir'im yanımıza gelmişti, evet burada ne oluyor serkan tozlu dökül hemen diyordu.. serkan'a direkt vurmamasına şaşırmıştım.. sevgilim sen..serkan'a vurmadın farkında mısın diye sırf şaşkınlığımdan sormuştum...
-Mir Bulut: ah ya evet.. sevgilim bak sinirden onu unuttum..çünkü öyle bir sinirlendim ki sizi öyle bu adiyi senin yanında görünce delirdim unutmuşum.. çok sağ ol birtanem benim dedim.. ve serkan'ı yakalarından tuttum ona öyle bir sinir ile kafa attım ki... az kalsın yere düşüyordu.. aldığı darbe ile öyle bir sendelemişti ki... geriye doğru, kaşı patlamıştı.. ve burnu kanıyordu, beter ol serkan tozlu diyordu evrem...
-Evrem Deniz: benim neden vurmadın diye sevgilime hatırlatmam ile sinirden vurmayı da unutmuştu, acısını da baya çıkarmıştı yani.. oh ne iyi de yapmıştı..
-Serkan Tozlu: evrem.. aa..ama sana böyle konuşmak oluyor mu hiç.. ve bu arada tam yedi dakikan doldu.. senden hala bir cevap alamadım... soruyu bir kez daha sevgilinin yanında tekrarlamamı ister misin..
-Evrem Deniz: mir bana bakıyordu.. ve ben şuan ne yapacağım hiç bilmiyordum.. kararım tabi ki belliydi.. aşkımı ne olursa olsun asla bırakmam.. ucun da ölmek varsa serkan yüzünden yada başka bir şey bu asla fark etmez beraber ölürüz biz mir'im ile.. serkan tozlu bizi yada beni bu ölüm ile korkutabileceğini sanıyordu..
-Mir Bulut: ne süresi bu sevgilim?.. bu adi sana ne süresi verdi söyler misin?... derken evrem'mimin elini tutmuştum..
-Evrem Deniz: bu..adi serkan.. diye cümleme başlıyordum ki... serkan belası araya girerek lafımı bölmüştü,
-Serkan Tozlu: bak ya... hiç oluyor mu ama sizde yani burada yanınızdayım bu kadar da yapmayın ayıptır..
-Evrem Deniz: daha fazla dayanamadım ve serkan'a öyle bir tokat attım ki... aniden neye uğradığını şaşırmıştı, mir öyle bir mutlu olmuştu ki oh ya..iyiki de vurmuştum... serkan kendini düzeltti ve benim üstüme doğru geliyordu.. mir araya girip onu geri itmişti hemde çok sert bir darbe ile... yumruk ile...
-Serkan Tozlu: evrem hanım sana son bir şans veriyorum bu konuda sen mi söylersin yoksa ben mi?...
-Evrem Deniz: mir'im bana bakıyordu ve bende derin bir nefes aldım... söylüyordum, önce sevgilimin yanına gittim ellerini tuttum tam gözlerini en içine bakıyordum.. gözlerim dolmuştu..mir sevgilim ağlama neden ağlıyorsun...diyordu, ve ben bir kez daha derin bir nefes alarak.. benim dışarıda bir işim vardı..sonra eve doğru gelirken işte tam burada serkan belası önümü kesti..derken mir çok sinirlenmişti.. ben ise ellerini tutarak konuşmama devam ettim tam gözlerinin içine bakmaya devam ederek.. bana bir teklif yapmışmış güya.. beni tehdit etti.. ve bir tehdit teklifi yaptı bana.. teklif şu sevgilim..derken mir'imin çok sinirlendiğini yüzünden okuyabiliyordum... gözlerini kısmış cümlemi bitirmemi bekliyordu, bende konuşmaya devam ettim, aynen bana şunları söylemişti sevgilim... '' evet ne diyorsun evrem deniz.. sevgilini aşkın için yaşatmayı mı seçiyorsun yoksa onu aşkın için öldürmeye mi karar veriyorsun....???..iyi düşün evrem deniz biliyorsun dediğimi yaparım bunu çok gördün ve yaşadın unutma ki benim tek istediğim sensin.. mir sadece aramızda bir engel.. iyi düşün ve karar ver bekliyorum şuan evrem deniz....süren başladı... tam yedi dakikan var.... iyi düşün... sevdiğini bile bile öldürmek mi yoksa bile bile onsuz kalsan da onu yaşatmak mı tercihin... tercih senin evrem???...'' işte böyle bunları söylemişti bana... dediğimde mir gözlerini kapatmış öylece duruyordu.. bu halleri onun daha çok sinirli olduğu anlamına geliyordu.. hemde çok ama çok sinirli olduğu anlamına geliyordu hatta... ben tam cevap verecektim ki senin bize seslendiğini duydum ve sonra da sen geldin sevgilim... şimdi sende cevabımı duymak ister misin diye sordum mir'ime?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️SarmAŞIK-2{KALBE SÜRGÜN}🖤
Roman d'amourSevmek...hemde çok sevmek yetmiyor bazen,hayat sana bazen hayallerini yaşatmıyor, bazı şeyleri yaşayarak öğrenmen gerekiyor canın çok yansa da acı çekerek öğreniyorsun, aşık iki kişinin kalpleri birbirlerine mühürlenmiştir, aşklarını kötülüklerden u...