16🐝

99 20 38
                                    


-

Okyanus?

"Selam."

"Merhaba," Dedi Deniz, pek samimi olmayan bir ses tonuyla.

"Ada, iki dakika özel bir mesele konuşmamız lazım gelir misin?"

"Peki."

Banktan kalkarak yanına gittim. "Ne var?"

Derin bir nefes aldı, "Beni niye sattın o adam karşı?" Gözlerinin içine baktım. Gözleri dolmuştu.

"Bir nedeni yok Okyanus."

"Aptalsın Ada. Biz çocukluk arkadaşıyız, biz doğduğumuzdan beri arkadaşız ama sen sadece seni 7 senedir seven birine karşı beni sattın," Derin bir nefes alıp ekledi "Beni hiç mi sevmedin Ada?"

Üzülmüştüm. Bir anda etrafı kara bulutlar sarmıştı. Üşüyordum.

"Hahahahahapşuu!" Gözlerimi pörtleterek hapşurmuştum..

"İyi misin, üşüdün mü?"

"Yok, hayır."

"Peki." Uzun süre suratımı inceledi. Niyeyse ondan çok utanıyordum. En sonunda "Suratımı incelemeyi keser misin?" Diyerek içimi boşalttım.

"Ada, ben senden hoşlanıyorum. 16 senedir. Bebekliğimden beri. Ben yattığım yerden seni seviyordum. Beni sev, beni hisset, duy ve sarıl lütfen."

"Ciddi misin Okyanus? Bunca senedir niye söylemedin ya? Tebrik ediyorum cidden."

Onu orada bırakıp, gözyaşlarımla beraber yürümeye başladım.

-

En sonunda deniz kenarına gelince durdum. Kulaklıklarımı taktım ve denizi izlemeye başladım.

"Bul bütün denizleri koy beni içine," diyordu şarkı..

"Çabaladıkça batıyorum daha da derine, kaldırımlar götürmüyor artık beni evime..."

Aptal hayat, aptal oyun, aptal insanlar.

Hayat bir oyun biz de içindeki karakterler.

-

düzenlenmiştir.

Bal||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin