𝐊𝐮𝐬𝐮𝐨 𝐒𝐚𝐧

3.1K 42 54
                                    

𝑺𝒂𝒊𝒌𝒊 𝒌 𝒐𝒏 𝐍𝐞𝐭𝐟𝐥𝐢𝐱 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞
𝐒𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐤 𝐱 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐡𝐲 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
𝐘/𝐧'𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐚'𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐬𝐨𝐮𝐥 𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 ( 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚) 😙✌️
Please know this one is long and has a lot of misspelling because it was wrote in fonts enjoy some miss spells 😩👊

𝑺𝒂𝒊𝒌𝒊 𝒌 𝒐𝒏 𝐍𝐞𝐭𝐟𝐥𝐢𝐱 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐒𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐤 𝐱 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐡𝐲 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐘/𝐧'𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐚'𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐬𝐨𝐮𝐥 𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 ( 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚) 😙✌️Please k...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝐒𝐚𝐢𝐤𝐢'𝐬 𝐩𝐨𝐯
𝐓𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐜𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭, 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐡𝐚𝐬𝐡𝐢 𝐢𝐭𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐝𝐚𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐲/𝐧 𝐥/𝐧. 𝐁𝐮𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝. "𝐇𝐄𝐘 𝐏𝐀𝐋" 𝐨𝐡 𝐠𝐨𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐨𝐮, "𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐮𝐝𝐝𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐠𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐚𝐦𝐞𝐧-" 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐭 𝐜𝐮𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐲 𝐤𝐚𝐢𝐝𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐭 "𝐒𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐠𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐞𝐚𝐭 𝐫𝐚𝐦𝐞𝐧?" '𝐖𝐡𝐲 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞' 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐈 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 2 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞, 𝐲/𝐧 𝐥/𝐧, 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐨𝐩𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐡𝐚𝐬𝐡𝐢 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐂𝐄𝐎. 𝐀𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐇𝐚𝐧𝐚𝐤𝐨 𝐥/𝐧.

𝐘/𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕
𝐈 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐡𝐚𝐬𝐡𝐢 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐩𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐢𝐬 2 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐠𝐫𝐮𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐞. "𝐎-𝐨𝐡 𝐡𝐞𝐲 𝐲/𝐧" 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐬𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬, 𝐢 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐬𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐬 𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦. 𝐎𝐧𝐥𝐲 1 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐤𝐢 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐢𝐬𝐡 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐡𝐞'𝐬 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐦 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐢𝐯𝐨𝐫𝐜𝐞. 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐢 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐡𝐚𝐬𝐡𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥.

𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒙 𝒑𝒐𝒄 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔Where stories live. Discover now