Daniel Ricciardo

376 15 9
                                    

Remélem minden kifogásodnak megfelel ez a rész zsofiahhh

Ricciardo család és a bújócska

Zsófi szemszöge:

Éppen egy nyugodt reggelre ébredt a Ricciardo család, ami nálunk ritka, mint a fehér holló. Úgy meg még ritkább, hogy minden gyerek otthon van. Megetettem Danielt a pingvint á az uram kicsit sem egocentrikus á hol? Utána mentem csinálni magunknak reggelit, ami sonkás tojásos hagymás rántotta volt. Utána mentem felkelteni mindenkit és itt szabadult el a pokol a Ricciardo családnál. Őrjöngve jött le Dan, Oli, Gabrielle, Robert és Dino is. Szokásos őrjöngés közben egyszer csak annyit hallunk, hogy bekapcsolódott a TV, ami azt jeleni, hogy megjött Joe ő a mi besurranónk mindig úgy jön meg, hogy senki sem tudja, hogy megjött csak azt látjuk, hogy itt van, vagy csak halljuk. Oli ugrottfel szokás szerint, hogy köszöntse a nagyapját. Azzal, hogy Oli felugrott mindenki fel át így mindenki felbomlott. Később megjelent Grace Dan anyja a mi tepsi mesterünk, mindig van a keze ügyében egy tepsi, hogy tudjon azzal nevelni. Így ő nevel meg mindenkit a családban.

- Zsófi! Bújócskázunk családi szinten? - kérdezte Robert?

- Benne vagyok! FAMILY! JÁTÉK JÖN! Rob kitalálta, hogy bújócskázzunk így most az következik- jelentettem ki- És hogy mindenkinek legyen esélye a játékban így Joe fog számolni. Joe a kis falnál fog számolni. 150-ig. INDULÁS! – kiáltottam el magam és elindultam a gardrób egy kis eldugott részére megnyitottam a kamerákat és ott azt láttam, hogy Dan kimegy a lakásból. Grace, Olival és Dinoval bújt el Oli szobájában. Gabriel a konyhában bújt el. Rob pedig a pincében. Joe mindenhol szétnézett először megtalálta Gabrielt. szegény fiam bebújt a kuka mögé. Utána jött Grace, Oli és Dino. Utána Robot, mert Gabrielnek eszébe jutott, hogy ott is lehet. Később mikor nézelődtek a lakásban hazaért Daniel egy zsiráffal. Egy kib@szott zsiráffal az udvarra és ezzel el is terelt minden figyelmet a bújócskáról. Ezzel el is terelte az én keresésemről a figyelmet. Aztán látom, hogy a tepsi mesterünk elkezdi kergetni Dant a tepsimmel. Ezzel a lendülettel én ugrottam ki rejtek helyemről, hogy visszavegyem a tepsimet és én kergessem Dant.

Dan menekült az anyjától az anyja futott után én rohantam Grace után a többiek pedig röhögtek. Mi kergettük egymást. Gabriel hozott popcornt így ők elvoltak míg mi futkároztunk addig ők ettek és nevettek. Utol értem Grace-t elvettem tőle a tepsimet és rohantam Dan után Grace visszasietett a táskájához elővette a saját tepsijét hozta azt így ketten kergettük Danielt Dino felbuktatta Dant így Daniel elesett így mi utolértük Tepsimester elkezdte gyengébben ütögetni én pedig csikizni. Megjöttek a gyerekek is megjöttek csikizni így 6-an csikiztük ő meg menekülni akart a kezünk közül. De a kicsi Dan nem engedte, mert oda jött, hogy foglalkozzon vele is valaki és a szerencsénkre pont ott ált meg ahol Danika szökni akart. Így tudtuk tovább kínozni. Mikor megjött az új lakónk a zsiráf, hogy felemelje Dant én a többieknek egy biccentéssel jeleztem, hogy hagyják abba.

Amint tudott Dan felpattant, de utána már nem is volt a lába a földön, mert a kedves zsiráfunk a levegőben tartotta a pulóverre kapucnijánál fogva. Dani meg elkezdett visítozni, mint egy kicsigyerek. Mi meg elkezdtünk röhögni rajta, mert szokás szerint szerint eszméletlen vicces volt.

- Mi ez a rendbontás! – ordított a macskás szomszédunk- és mit keres az udvarotokon egy Zsiráf is nem elég a pingvin. - akadt ki majd eltűnt a házában. Valószínűleg a másik szomszédnak, hogy kitárgyaljanak minket, hogy milyenek vagyunk. Amíg a szomszédnő beszélt hozzánk addig Dan is csendben volt.

De amint „eltűnt" újra visítozni kezdett mi pedig tovább röhögtünk rajta aztán a Zsiráf elindult a medencefelé, hogy beledobja. Dan észre sem vette mi meg jó családhoz híven nem szóltunk neki csak röhögtünk. A zsiráf mikor odaért elengedte ő pedig belesett a medence közepébe, ahol nem is ért le a lába így elkezdte játszani, hogy fuldokol mi pedig végig röhögtük. A nagy röhögésre megjelent a szembe szomszédunk Joe legjobb barátja és ő is röhögött velünk. Mikor Dan ki akart mászni a medencéből a kis Dan pedig vissza lökte, hogyha már ott van játsszon vele, de ahogy lökte vissza Dani teljen beleborult a medencébe mi pedig már annyira röhögtünk, hogy a hasunk is megfájdult. Amíg mi Danin röhögtünk addig a Zsiráf elkezdte a macskásnő barátnőjének az-az a másik szomszédunknak a tujafa leveleit ahogy ezt megláttam lefordultam a napozó ágyról, ahol eddig ültem és a földön fekve röhögtem tovább.

- Itt mi a jó isten történik!?- kérdezte a macskásnő.

- Miért eszi a tujámat egy Zsiráf? - kérdezte a másik aztán csak egy koppanást hallottunk és azt láttuk, hogy eltűnt az ablakból.

Miután bebizonyosodtunk arról, hogy nem hallanak minket mindenki elkezdett újra röhögni, de Dan is már itt volt velünk. Aztán mikor már senki sem röhögött akkor felálltunk és bementünk és akinek még mindig volt a reggelijéből az befejezte. Utána mind leültünk a TV-elé és ott szenvedettünk.

{Egy órával később}

Csengetnek én rá nézek Danre Ő pedig rám (a szemünkkel azt beszéltük meg, hogy egyikünk sem vár senkit így közösen megyünk ajtót nyitni).

- Jó napot Mr. és Mrs. Ricciardo! - köszönt nekünk a rendőr.

- Jó napot biztos úr! - köszöntünk az ismerős rendőrnek Danival közösen.

- Most miért jött?

- A szomszédiak kihívtak, mert egy Zsiráf van a kertjükben igaz ez?

- Igen. Ő Max ma vettem- mondta büszkén Dan. Ja igen időközben elnevezték Maxnak a zsiráfot. Kettő dologgal is indokolták ezt egyik, hogy Dannak hiányzik Max másik, hogy maximálisan magas.

Miután tisztáztuk ezt a dolgot a rendőr elment mi pedig mentünk vissza a Tv elé lustulni.  

UI. Akit érdekel a barátaimnak és nekem van egy Messenger csoportunk  nálam is lehet jelentkezni akit érdekel.

Instagram profilom: enike05.wattpad

🏎️F1 ONE SHOT🏎️Where stories live. Discover now