Charles Leclerc

389 18 0
                                    

Ezt a részt harcos11 kérte remélem tetszeni fog.

Angelika szemszöge:

Monacóba vagyok a barátom Charles Leclercnél már fél éve együtt vagyunk. Amire félig büszke vagyok azért csak félig, mert még nem feküdtem le vele azért nem történt még meg ez, mert én még szűz vagyok, de ezen most változtatni szeretnék. Ezt már hamarabb elterveztem, hogy ma szeretném megvalósítani. Már kész tervem van az estére és nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy Char hogyan fog reagálni. Az biztos, hogy elfelejteni nem fogja azt garantálom. Azt találtam ki, hogy ma meglepem azzal, hogy eljövök és először meglepem azzal, hogy itt vagyok és neki adom a szüzességemet is meglepetésből. Tudtam, hogy ma sokáig lesz bent a gyárban így lett esélyem meglepni és most várom, hogy haza érjen. Csináltam neki vacsorát és megterítettem az asztalt és ott hagytam én pedig mentem a fürdőbe elkészülni és ott megvárni. Hallom a kulcs csörgését, ami azt jelenti, hogy megjött Charles. Hallottam, hogy elmegy a szobájába és nem vette észre az étkezőben lévő művemet csak ment lepakolni utána pedig megy a konyába, hogy egyen valamit. Most fogja észre venni az asztalt. Úgyis fogom hallani, ha észreveszi.

- Mi történt az étkezőmmel? – kérdezi Charles óriási meglepettséggel a hangjában.

- Én történtem az étkeződdel - léptem ki a fürdőből.

- ANGI! – kiáltott fel örömében miközben felém futott. Örömében felkapott az ölébe én a dereka köré fontam a lábaimat úgy csüngtem rajta, mint egy majom. Amit megtartott rögtön meg is csókolt éreztem rajta, hogy szeretne tovább menni, de tudja, hogy én nem szeretném. Mondjuk azt nem tudja, hogy ma estére mit tervezek.

- Szívem gyere együnk utána meg kitaláljuk, hogy mit csináljunk az este további részében – néztem rá aranyos szemekkel.

- Jó. De ahogy látom rajtad neked vannak terveid az estére vagy rosszul látom?

- Nem egyáltalán nem látod rosszul.

- Megtudhatom, hogy mit talált ki az én királynőm?

- Csak a maga idejében mindent. De gyere, mert elhűl az étel.

- Mikor jöttél, hogy mindent megtudtál csinálni.

- Azután, hogy te elmentél itthonról.

- Honnan tudtad, hogy elmegyek és hogy mikor? Talán lehallgatsz?

- Megvannak a módszereim. És nem fogod megtudni.

- Jó együnk, mert éhes vagyok.

Vacsora közben mindenféle átlagos dologról beszéltünk. Miután meg ettünk mindent én mentem a konyhába, hogy elrakjak minden koszos tányért a mosogatógépbe. Mikor az utolsó edényeket rakom be a gépbe annyit érzek, hogy Charles a fenekemhez dörgöli a legnemesebb részét.

- Char szabad ezt? - pirítottam rá kedvesen.

- Nem, de nagyon kivanlak, de tudom, hogy nem szabad – mondta szomorkás hangon.

- Mától mindent szabad lesz. – mondtam vigyorogva. Vártam, hogy mikor esik le neki, hogy mit mondtam. Számoltam kereken fél perccel később le is esett neki, hogy mit mondtam. Felkapott és vel vitt a szobájába és innen már mindenkinek a képzeletére bízom, ami történt, de az biztos, hogy én is és Char is élveztük.

1 hónappal később.

Egy hónap telt el azóta, hogy először lefeküdtem Charlessal. Nemrégiben kiderült, hogy terhes vagyok és nagyon félek elmondani Charnak, mert nem tudom, hogy mit reagálna. Mióta megtudtam, hogy terhes vagyok azóta nem hívtam fel Charlest.

Charles Leclerc szemszöge:

Másfél hete nembeszéltem Angival, ami nagyon aggaszt. Próbáltam elérni, de nem reagált semelyik hívásomra sem üzenetemre sem. Arra gondoltam, hogy most én megyek el hozzá. Vettem egy repülőjegyet Magyarországra és siettem a reptérre, hogy vegyek megtudjam mi történt az én Angimmal. Szerencsémre tudom hol lakik Angi így a reptérről egyenesen odamentem beírtam a kapukódot és felsiettem a lépcsőn a harmadik emeletre. Be csengettem a lakásába és vártam, hogy kinyissa az ajtót. Mikor kinyitotta az ajtót és látta, hogy én vagyok az rögtön be is zárta az ajtót.

- Angi kérlek nyisd ki az ajtót.

- Nem.

- Miért? Angi nagyon hiányzol szeretnélek újra látni. Angelika kérlek.

- Azért, mert félek a reakciódtól.

- Miért félnél a reakciódtól? Én imádlak. Bármi is van én melletted vagyok. Kérlek nyisd ki az ajtót.

- Itt vagyok. – nyitotta ki hirtelen az ajtót. – Azért nem beszéltem veled, mert félek a reakciódtól azért, mivel – vett egyóriási levegőt és utána folytatta – van egy kisbabánk. -mondta ki hirtelen.

Én teljesen les sokkoltam. Amit feleszméltem oda rohantam hozzá és nagyon hirtelen és hevesen megcsókoltam ő pedig amint a heveségemtől feleszmél vissza csókolt. Utána pedig letérdeltem elé és megcsókoltam a pocakját. Ami még nem látszódott, de tudtam, hogy ott van az én pici hercegem vagy hercegnőm. Angi pedig az én királynőm. Igen én királynőm mindig így szoktam hívni.  

🏎️F1 ONE SHOT🏎️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora