Az első rész harcos11 készült remélem elégedett leszel a résszel.
A szereplőink Angelika és Charles Monaco egy eldugottabb parkjában lévő kávézóban/teázóban találkoztak. De előtte tekerjünk egy kicsit vissza a találkozás elé.
Angelika szemsöge:
Születésem óta itt élek Monacóban és ebben a parkban még nem jártam pedig én úgy tudtam, hogy mindenhol jártam már. De ebbe a parkba, hogy is kerülök?
Otthon vagyok a volt családi házunkban azért csak volt, mert a szüleim, már nincsennek közöttünk. (Én szeretem inkább így mondani mit azt, hogy meghaltak vagy elhunytak ez egy kicsit kedvezőbb a lelkemnek.) Egyszer csak annyit hallok, hogy valaki vagy valami van a házban rajtam kívül, de senkinek nincsen kulcsa a házhoz. Lassan kimegyek a szobámból és annyit látok, hogy az ajtó teljesen nyitva van pedig én mindig bezárom. Odamegyek és a zár tönkre van téve szuper ezek szerint betörtek hozzám szépen lassan csendesen megyek vissza a szobámba a telefonomért, de nincs az asztalomon, ahol hagytam, nyitva vannak a szekrényeim és az ablakom is. Odamentem az ékszeres szekrényemhez és csak annyit látok, hogy minden értékes ékszerem eltűnt. Mivel nincs telefonom így muszáj vagyok kimenni az utcára és valakitől elkérni egy telefont vagy megkérni valakit, hogy hívja fel a rendőrséget. Rohantam ki az utcára amint kiléptem rögtön beleütköztem egy izmos mellkasba.
- Bocsi, hogy így neked jöttem- kezdtem el rögtön szabadkozni.
- Semmi gond láttam, hogy nagyon rohantál tudok neked segíteni?
- Igen kölcsönkérhetem a telefonodat, hogy felhívjam a rendőrséget?
- Persze- nyújtotta át nekem a telefonját a tárcsázóval megnyitva- Jaj, de illetlen vagyok Charles Leclerc.
- Én is nagyon illetlen vagyok Angelika Nagy- mutatkoztambe miközben, már tárcsáztam a rendőrséget.
📲
- Jó napot miben segíthetek?
- Jó napot most pár perccel ezelőtt betörtek a házamba és elvitték a telefonomat a pénzemet és az ékszereimet.
- Rendben egy címet szertetnék kérni és párpercen belül ott leszünk.
- A címem.............
- Köszönöm nemsokára ott leszünk addig kérem ne menjen vissza be a házba várjon meg minket kint.
- Rendben. Viszont látásra.
- Viszont látásra.
📱
- Köszönöm szépen, hogy használhattam a telefonodat- fordult Charles felé.
- Én meg örülök, hogy segíthettem. Maradjak még? - kérdezte mikor látta, hogy elkezdek remegni, mert már nincs bennem egy icipici adrenalin sem és törnek rám az érzelmek.
- Ha nem tartalak fel.
- Nem tartasz maradok, ha azzal tudok segíteni- ezután elkezdtünk beszélgetni amíg megnem jöttek a rendőrök.
- Jó napot. Leon King vagyok és ő a társam Clayton Wight.
- Jó napot. Én Angelika Nagy vagyok. Én vagyok a ház tulajdonosa.
- Jó napot. Én Charles Leclerc vagyok csak egy „egyszerű ember", aki segített. – a rendőrök arcán átfutott egy kisebb árny vagy valami fel ismerés futott át az arcukon.
- Rendben. Charles látott valaki kijönni a házból Angelikán kívül?
- Igen. Egy olyan 170cm magas kicsit teltebb férfi jött ki és majdnem fellökött a zsákjával mikor rohant el mellettem.
- Köszönöm szépen ez nagy segítség volt. Clayton talált bent valami szokatlant? - kérdezte Leon a társát.
- Igen több kupac cukrot. Ezek az öné kisasszony?
- Nem.
- Akkor ez a cukros rabló. Valahol a környéken van a székhelye, mert ezen a környéken különösen sok ilyen betörés volt - állapította meg Clayton.
- Lehet, hogy tudom, hogy hol lehet, mert nem messze van egy elhagyatott ház.
- Meg tudná mutatni nekünk kisasszony? - kérdezte Leon.
- Természetesen- és elvezettem a nem messze lévő lakatlan házhoz őket. (igazából tőlünk négy háznyira is van egy lakatlan ház onnan jött ez az ötlet- az író) A házba csak a rendőrök mentekbe és ott megtaláltak minden lopott holmit és a cukros rablót rendes nevén Ashton Irnwinet. (ő nem a 5sos dobosa-író)
- Charles kérhetek egy képet veled? - kérdezte Leon.
- Természetesen- és elkészült a kép.
Miután elmentek a rendőrök és elvitték Ashtont megéreztem Charlestól: - Charles hogy-hogy kért egy képet Leon rendőr?
- Mert én egy Forma1-es pilóta vagyok.
- Akkor ezért volt ilyen ismerős a neved.
- Igen innen- ezután csak megadtam neki az insta nevemet és ő is nekem és ő is nekem utána elköszöntünk egymástól. Ez volt egy hónapja.
Így ismertem meg Charles Leclercet akivel már a harmadik randinkon vagyunk. És most megmutatta nekem ezt a csodás eldugott parkot.
- Gyere Angi még nem ez a cél állomás.
- Nem? Te aztán még mindig megtudsz lepni Char- a parkban egy csodaszép kávézóba vitt ez volt a célunk a mainap.
- Angi mit szeretnél kérni?
- Egy jeges latét az idő miatt. És te?
- Egy banános shaket- és pont ekkor jött a pincér, hogy felvegye a rendelésünket leadtuk neki az előbb említett italokat.
- Huh Angi ez most nehéz lesz, de muszáj elmondanom. Amióta elkezdtünk üzenetezni azóta kialakult bennem egy olyan érzés, amit eddig sohasem érezetem ilyet és ez az érzés a randiainkkal csak nőtt bennem. Angelika Nagy leszel a barátnőm? - kérdezte félve.
- Igen- válaszoltam remegő hangon. Amint ezt meghallotta felpattant, felhúzott engem is és megcsókolt.
Insta fiókom: enike05.wattpad ahová a résszből kis részleteket rakok ki a rész előtt egy nappal
VOCÊ ESTÁ LENDO
🏎️F1 ONE SHOT🏎️
RomanceForma1-es One Shotokat írok, ha érdekel nézd meg remélem nem okozok csalódást neked. 🏎️🏎️🏎️♥️♥️🏎️🏎️🏎️ A borítót @iza055 tervezte nagyon szépen köszönöm 😍♥️