Sebastian Vettel

234 10 4
                                    

Ezt a részt kérte gukamin remélem tetszeni fog nektek és nem bánjátok, hogy most nem egy fiatal pilótáról hoztam részt.

(A főszereplő helyébe mindenki képzelje bele magát neve nincs megadva ezért XY-nal lesz jelölve.)

A családommal Olaszországba mentünk nyaralni apa kedvéért Maranellóba kezdtük a nyaralást. Ma csak megérkeztünk és elfoglaltuk a szállásunk és ennyi történt ma.

Egy nappal később

Ma korán keltünk, hogy mert ma délelőtt megyünk a Ferrari múzeumba és utána pedig a Ferrari gyárba. Később pedig megyünk anyával vásárolni apa pedig megy Ferrarit vezetni. Mindannyian nagyon várjuk a délutánt. De előtte még előtte van egy délelőtt, ami szintén izgalmas és izgalmas lesz.

Bent vagyunk már a gyárban. Én nagyon élveztem a múzeum látogatást és most a gyárlátogatáson vagyunk. Van egy idegen vezetőnk Éppen bent vagyunk a gyár közepén és a mellékhelyiség mellet jártunk és rám rájött, hogy WC-z nem kell.

- Anya előre szólnál a vezetőnek, hogy elmegyek a WC-re.

- Persze kicsim - mondta ezután én pedig elmentem WC-re. Mikor kijöttem nem volt ott senki és egy kicsit megrémültem és elindultam abba az irányba amerre még nem jártam nézelődve mentem tovább és nekimentem egy izmosabb mellkasnak. Amikor láttam, hogy ki az az illető teljesen lesokkoltam. Az illető Sebastian Vettel volt, akiről mostanában szól minden cikk, mert szakított Hannával.

- Sz-sz-szia - köszöntem neki dadogva.

- Szia – köszönt mosolyogva.

- Hogy-hogy lemaradtál csoporttól? – kérdezte.

- Elmentem a mosdóba mondtam anyának, hogy odamegyek és szóljon a csoportvezetőnek és várjanak meg. Mire kijöttem már nem volt itt ˙senki és elindultam ebbe az irányba, hogy felfedezzem a gyár ezen részét is. És most szó szerint összeütköztünk.

- Megmutassam neked a gyár ezen részét és olyan részt is, amit nem mindenki láthat?

- Örülnék neki.

- Hú, de bolond vagyok be sem mutatkoztam Sebastian Vettel vagyok. Arcodat látva megismertél.

- Igen, már hallottam rólad. Én XY vagyok.

- Akkor gyerünk menjünk nézzük meg a gyár többi részét.

Elindultunk, hogy lássam a gyár többi részét miközben beszélgettünk minden féléről.

- Seb tudom, hogy ez nagyon friss dolog neked, de a lányaiddal fogsz találkozni?

- Igen kéthetente jönnek majd és akkor láthatom őket.

- Hannával fogsz néha találkozni?

- Nem nagy fogunk találkozni csak, ha a lányokkal kapcsolatos dolog van.

- Nem sajnálod ezt a 20 évnyi kapcsolatot?

- De eléggé, mert nagyon sok közös jó és rossz pillanatunk volt.

- Majd találsz valakit, akivel szintén ilyen jó vagy még ennél is jobb kapcsolatod lesz.

Mentünk tovább láttam, hogy csinálj tovább fejlesztett motort. Itt anyáék nem jártak én pedig még inkább érdeklődve figyeltem mindent. Mikor visszaértünk arra az útra, ahol anyáék jártak is jártak és pont akkor hívott anya, hogy hol vagyok, mert most fejezték be valószínűleg a gyárlátogatást.

📲

- Kislányom te merre vagy? – kért számon anya.

- Mikor a WC-nél jártunk akkor lemaradtam.

- Van veled valaki? – aggodalmaskodott anya.

- Igen. Van velem valaki, aki kivezet.

- Jó. Akkor amíg kiérsz addig elmegyünk ebédelni a Ferrari étterembe.

- Rendben akkor majd találkozunk.

- Igen. Szia anya.

- Szia. XY.

📱

- Csak anya volt, hogy merre vagyok, mert végeztek.

- Rendben. Akkor haladjunk, hogy ne aggódjanak annyit érted.

- Nem muszáj sietni.

- Akkor nem fogunk sietni. Megyünk lassabban.

- Jó. – amíg mentünk most én meséltem magamról és a munkámról is. Meséltem neki a múltamról és arról is, hogy mit szeretnék elérni.

Kiértünk a gyárból, de én nem nagyon akartam elköszönni Sebtől, mert túlságosan is jól éreztem magamat.

- Köszönöm szépen a látogatást. És a beszélgetést is.

- Én is köszönöm a beszélgetést és örülök, hogy megismerhettelek.

- Van kedved még ma találkozni velem?

- Igen.

- Mondjuk este hatkor itt?

- Rendben.

Seb navigálásának hála eljutottam.

- Anya, apa itt vagyok – mentem oda hozzájuk – azért csak most jöttem, mert elmentem a WC-re előtte szóltam anyának, hogy elmegyek és szóljon a vezetőnek és várjatok meg. Mire kiértem nem volt ott senki így elindultam utánatok és szó-szerint beleütköztem Sebastian Vettelbe. És ő vezetett körbe.

- Rendben akkor együnk és menjünk a délutáni programjainkra – mondta apa és már láttam rajta, hogy várja a Ferrari vezetését.

Megettünk mindent fizettünk és ketté váltunk anyával mentünk vásárolni. Közben pedig pletyiztünk mindenről. Hiába vagyok, már rég felnőtt mégis szeretünk egymással pletykálkodni. Elkotyogtam neki, hogy ma még egyszer fogok találkozni vele.

Meg érkeztem a gyár elé és vártam Sebet, hogy meg jöjjön. 18:10-kor megjött Seb Egy Ferrarival.

- Szia! – köszönt Seb.

- Szia! – köszöntem neki én is.

- Van itt egy kis rejtett ösvény, ahonnan be lehet látni egész Monzát. Benne vagy?

- Igen menjünk. – sétálás közben nem beszéltünk semmit. Mikor felértünk akkor szólalt, meg először Seb.

- Nagyon szép vagy. – dicsért meg.

- Köszönöm. Te is fess vagy.

🏎️F1 ONE SHOT🏎️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora