Ezt a részt iza055 kérte remélem tetszeni fog nektek.
Izabella szemszöge:
Már másfél éve együtt vagyok George Russellel most már a sokadik futamon vagyok kint vele, de mostanában valamiért sokkal távolság tartóbb. Ami nagyon aggasztó, hogy alig szól hozzám. Úgy döntöttem, hogy megkeresem Landot és Alexet, hogy hátha ők tudnak valamit arról, hogy mi történt Georgeval, mert velem nem hajlandó beszélgetni. Írtam Landonak, hogy találkozzunk a közös ebédlőben leg később fél óra múlva, mert valami fontosat szeretnék vele és Alexszel megbeszélni.
- Sziasztok! – köszöntem nekik amint odaértek az asztalhoz, ahol vártam őket.
- Szia Iza! – köszöntek vissza mosolyogva.
- Fiúk szerintem tudjátok, hogy miért hívtalak ide titeket, mert valami nagyon nem oké köztem és George között. Sokkal távolság tartóbb és nem nagyon van a közelemben. Este nem aludt mellettem, hanem kiköltözött a kanapéra. Alig beszél velem nem is nagyon bújik hozzám pedig eddig amint volt lehetősége odabújt hozzám. És ami a leg elszomorítóbb az, hogy ma még meg sem csókolt. – meséltem nekik könnyes szemekkel.
- Iza mi nagyon sajnáljuk ezt, de én nem tudok semmit. - nézet rám Alex.
- Én is sajnálom Iza, de én sem tudok semmit. Amint megtudok valamit és nincs ott George szólok, de ha te tudsz meg valamit akkor te is szólj kérlek. – nézett rám kedvesen Lando is.
- Köszi srácok, hogy végig hallgattatok.
- Iza ne hülyéskedj miért ne hallgattunk volna végig. A barátunk vagy és a barátok dolga, hogy tartsák benne a lelket. – mondta mosollyal a szája szélében.
Elköszöntem a fiúktól és mentem vissza a Williams garázsába, ahol egyenesen George pihenőjébe mentem. Amikor benyitottam a pihenőben és amit ott láttam az bele égett a retinámba.
Amit láttam az volt, hogy egy lány és George éppen kielégítik egymást. Ez eléggé bizarr volt. Nekem nem volt kedvem tovább maradni így siettem vissza a szállodába összepakoltam, hogy induljak haza.
Két hét múlva
George mindennap kereset én pedig ignoráltam. Már annyira idegesített, hogy naponta 10-14 üzenettel bombázott. Én pedig letiltottam szinte minden honnal. Mikor már azt hittem már nem tud jobbat kitalálni. Akkor megjelent a lakásom előtt.
- George mit keresel itt!? - vontam kérdőre.
- Iza nagyon hiányzol. Nem tudok nélküled élni.
- Akkor minek csaltál meg?
- Iza az nem én voltam. Te Nicolashoz nyitottál be. Nem hozzám.
- Oh. Akkor fölöslegesen szenvedtünk külön két hetet?
- Igen. – amint ezt kimondta az ajkaimra tapadt.
Utólag kiderült, hogy George azért nem beszélt velem mert ideges volt egy döntés ellőtt és ez rám is kihatott. A döntése a Mercedeses ülése volt Valtteri Bottas helyére a szimulátorjáért.
VOCÊ ESTÁ LENDO
🏎️F1 ONE SHOT🏎️
RomanceForma1-es One Shotokat írok, ha érdekel nézd meg remélem nem okozok csalódást neked. 🏎️🏎️🏎️♥️♥️🏎️🏎️🏎️ A borítót @iza055 tervezte nagyon szépen köszönöm 😍♥️