Lando Norris

299 16 3
                                    

Ezt a részt Varnyulara22 tetszeni fog. 

Lara szemszöge:

Kint vagyok Lando egyik futamán már három hónapja együtt vagyunk ez az első futam, amin kint vagyok. Mint jó barátnő nagyon féltem nem szeretném, hogy valami baja legyen. Ma van az időmérő Lando elég jól teljesített, mert az ötödik helyen végzett amint visszaért a garázsba én rögtön elé ugrottam és megcsókoltam. Ő egy kis fázis késéssel, de vissza csókolt. Nagy nehezen elváltunk egymástól, hogy tudjon menni elintézni a szokásos köreit.

- Na mit szólsz az első olyan időmérőn amint kint vagy ötödik lettem? – kérdezte hirtelen Lando.

- Lando! Megijesztettél! – ripakodtam rá – egyébként nagyon büszke vagyok rád – fordultam vele szembe és megcsókoltam. Megint, de fel is tűnt, hogy már nem az overáljában van, hanem át öltözött és le is zuhanyozott.

- Gyere menjünk vissza a hotelbe és ott fojttatjuk. – nézett rám huncutul.

- Menjünk – mosolyogtam rá.

- Akkor siessünk a hátsó kijárathoz, mert oda vitték át az autóm. Lara gyere már – ragadta meg a karomat és elkezdett húzni a hátsó kapuhoz.

Ki siettünk a hátsó kapun, ahol nem volt olyan sok rajongó és újságíró, mint ahol bejöttünk. Itt csak egy-két újságíró volt és rajongó egy száll sem. Így gyorsan beszálltunk az autóba és elhajtottunk a szállodába. A szállodában mivel már későn volt így csak felrendeltettük a vacsorát utána pedig mentünk közösen zuhanyozni és utána mentünk lefeküdni, hogy Lan holnapra kitudja pihenni magát.

- Jó reggelt kicsim. – ébresztettem fel Landot egy tálca reggelivel és egy bögre langyos tejjel.

- Jó reggelt kincsem. – köszönt vissza Lan.

- Hoztam neked reggelit, hogy legyen energiád a mai napra. Van itt langyos tej is tudom, hogy nagyon szereted.

- Te aztán ismersz. – mosolygott Lando.

- Miért ne ismerjelek?

- Nem ezt mondtam. Csak örülök annak, hogy tudod, hogy mit szeretek.

- Szerintem erre nem mondok semmi kötekedést.

- Mondjad csak. Nem fogok megsértődni.

- Biztos?

- Lara mondjad már.

- Jó. Engem nem is szeretsz nem csak azt, amit hoztam?

- Lara az a leg alapabb, hogy téged szeretlek legjobban a világon.

- Ennél aranyosabbat nem is mondhattál volna.

- Köszönöm a bókot. Gyere egyél te is velem nekem ez sok.

Reggeli után elkészültünk. Ki siettünk a pályára, ahol Lando már le is lépet mellőlem, hogy elintézze a kötelező teendőit. Én ülök a boxban és azt látom, hogy Lando üzenetet küldött.

 Én ülök a boxban és azt látom, hogy Lando üzenetet küldött

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezek szerint egyedül fogok ebédelni. Ebédre rántott húst, rántott sajtot és sült krumplit ettem. Miután elfogyasztottam az ebédemet mentem Lando pihenőjébe, hogy ott várjam meg. A versenyig még volt fél óra mikor Lando megjött adott egy csókot el kezdett öltözni közben meg elmagyarázta, hogy mit csinált én pedig érdeklődve hallgattam miközben néztem ahogyan át öltözik.

- Lara ugye tudod, hogy nagyon feltűnően bámultál miközben öltöztem? – kérdezte miután teljesen felöltözött. Én pedig fülig pirultam a megjegyzése miatt. – Mennem kell versenyezni – mondta azzal az aranyos kisfiús mosollyal a szája szélében. Majd hozzám lépett és egy szédítően jó csókban részesített. Majd ki lépett a szobából.

Én úgy döntöttem, hogy innen a pihenőben lévő tévéről nézem a futamot. A rajtot végig izgultam, hogy Landonak ne legyen semmilyen problémája. A verseny felénél egyszer csak egy óriási porfelhőt látunk, ami azt jelenti, hogy valaki ki sodródott a sóderágyba és valószínűleg a gumifal fogta meg. Én nagyon reménykedtem benne, hogy az az autó nem Landoé. Azt vettem észre, hogy Lando neve folyamatosan esik vissza így ő lesz az, aki a falba állt. Ki siettem a pitvollra, hogy több információt megtudjak Landorol.

- Jó napot! -köszöntem illedelmesen. – Tudunk valamit Landorol? – kérdeztem aggódva.

- Egy női nevet hajtogatott mikor a falba csapódott. – válaszolta Will Lando verseny mérnöke.

- Mi volt az? – kérdeztem félve.

- Lara, Lara, Lara. Nem te vagy véletlenül Lara?

- De én vagyok Lara.

- Akkor azt javaslom, hogy menj a boksz utca végére majd oda megy a mentőautó is, ami beviszi Landot. Mi pedig beszélünk velük, hogy várjanak meg téged is és úgy menjenek be a kórházba.

- Nagyon szépen köszönöm Will.

- Nekem az a fontos, hogy Lando mentálisan is ott legyen az autóban és ha ehhez az kell, hogy te ott legyél mellette akkor én mindent meg teszek.

Én pedig elindultam a boxutca végébe. Séta közben tudatosult bennem az, hogy Lando kórházba kerül. Majdnem összeestem az egyik box előtt mikor Carlos állt meg mellettem és jelezte, hogy elvisz a boksz utca végébe.

- Nagyon szépen köszönöm Carlos. – köszöntem meg a spanyol pilótának miközben ő mutatta, hogy siessek, mert nemsokára meg jön a mentőautó.

Meg jött a mentőautó én pedig bepattantam Lando mellé és meg fogtam a kezét. Láttam rajta, hogy egy ideig nem fog magához térni. A lábát és a nyakát rögzítőbe rakták amiazt jelenti, hogy ezek biztosan nagyon megsérültek. Amint beértünk a kórházba Landot rögtön a műtőbe vitték én pedig lerogytam a műtő előtti székek egyikére. Várakozás közben beszéltem Ciscaval és biztosítottam amint megtudok róla valamit azonnal szólok neki.

6 órával később ki hozták Landot és elmondták, hogy erős agyrázkódás érte így van egy nagyobb agyrázkódása, a bal bokája szilánkosra tört és a nyaka meg rosszul fordult a becsapódásnál így az pár hétig merevítőben lesz.

🏎️F1 ONE SHOT🏎️Where stories live. Discover now