Lando Norris

622 14 2
                                    

A részt Varnyulara22  kérte. Remélem tetszeni fog.

Lara szemszöge:

Most lesz az első napom az új iskolámban és még nem találkoztam az új osztálytársaimmal és most nem kilencedikes leszek hanem tizedikes ez pedig nagyon rosz lesz, mert már mindenki ismer mindenkit és sokkal-sokkal nehezebb lesz nekem be illeszkedni. Mint a többieknek tavaj volt.  Szeptember Elsején egy görccsel a gyomromban keltem fel úgy-hogy nem is tudtam reggelizni. A suliban a portán megkérdeztem, hogy hova kell mennem. Először elmentem a titkárságra ott elintéztem a papírokat. Azt mondta a titkárnő, hogy itt várjam meg az osztályfőnökömet. amikor megjött elmentem vele megkeresni az új termemet és az osztályomat. Az osztályfőnököm azt mondta, hogy az ajtó előtt várjam meg míg bemutat engem az új osztályomnak meg megcsinálja az új ültetést. Addig én leültem az ajtóval szemben a földre. Egyszer csak azt hallom, hogy az osztályfőnököm azt mondja, hogy bemutatom nektek az új osztálytársatokat Lara Varnyút. És én bementem a terembe, de nagyon féltem és szerintem még a lábam is remegett.

- Sziasztok én Lara Varnyú vagyok. És most költöztem ide a városba a családommal ezért most jöttem az iskolába.

- Persze most költözött ide nem át vették, mert megbukott- röhögött az egyik nagymenő fiú.

- Luke viselkedjél már. 

- Szóval ő Lara és mostantól az osztálytársatok lesz. Lara kérlek foglalj helyet Lando mellet. Erre egy srác valószínüleg Lando felrakta a kezét, hogy jelezze, hogy hova kell mennem.

- Na a nyomi kettő megy nyomi egyhezz- röhögött fel egy másik nagymenő srác.

- Chris áljál le, ha nem akarod meglátogatni az elsőnap az igazgatót.

- Chris nekünk mán úgyis mindegy nem?- kérdezte Luke.

- LUKE! Egy szaktanárival kezdi az évet.

- Lando ők mindig ilyen katasztrofálisak?

- Igen nem kicsit és van, hogy rosszabbak. Most csak bemutatkoztak neked.

- Ezt megtiszteltetésnek kéne vennem?

- Tőlük. Nem tudom- mondta kuncogva. Óravégéig halkan végig beszélgettünk.

-  Szia. Lara az a két idiótával ne foglalkozz. Egyébként én Zsófi vagyok ők a barátaim Angelika, de csak Angi; Adrien, de csak Adri; Tünde, de csak Tündi;Izabella, de csak Iza és Enikő, de csak Enci.

- Sziasztok. Ezt már Lando is javasolta- a szünetet végig beszélzem a lányokkal akik nagyon jófejek. Az órák alatt jegyzetelés közben halkan Landóval és a szünetben a lányokk beszélgettem és ez volt minden nap.

 {Fél évvel később}

- Lara lenne kedved eljönni velem randizni?- kérdezte Lando a második félév második napján. Én ezen a kérdésen azért lepődtem, mert azt hittem, hogy köztünk csak barátság lehet erre félévvel későb elhív randizni.

- Ezer örömmel- válaszoltam miközben örömömben a nyakába ugrottam. A randin egy palacsintázóba mentünk én nagy örömömre, mert minden ami édes azt szeretem. Az evé után elmentünk sétálni a közeli parkba. 

- Huh ez egy nehéz kérdés, de felteszem Lara Varnyú leszel a barátnőm? 

- Igen-igen-igen -amint kimontam ezt meg csókolt este nyolcig sétálgattunk hazakísért és úgy búcsúzott el tőlem, hogy lágyan, de mégis szenvedélyesen megcsókolt.

Amint hazaértem rögtön bevonultam a szobámba és rögtön ítram a lányoknak. Másolom.

Lara: Na tippeljetek mi történt velem?

Zsófi: Lenyelt egy kígyó?

Angi: Zsófi ez megint jó volt, de én passzolok.

Adri: Én is passzolok.

Iza: Fogalmam sincs.

Enci: Leütötted?

Lara: Mondhatom? És Enci szerinted ez történt?

Zsófi: Szerintem már mind nevében mondhatom, hogy igen. Leszoptad Landot?

Lara: Nem. Össze jöttem Landóval.

Iza: Gratu és sokáig.

Zsófi: Én év eleje óta erre várok, már akkor láttam, hogy össze fogtok jönni, de gratu.

Adri: Gratuka.

Angi: Sokáig.

Enci: Kinézem belőled, de sokáig.

Lara: Köszönjük.

🏎️F1 ONE SHOT🏎️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon