Gorge Russell

564 21 4
                                    

Ez a rész iza055 kérésére készült remélem elégedett leszel a résszel.

A részben szerepel: harcos11 Varnyulara22  zsofiahhh  antaladri02 

Izabella szemszöge: 

Itt vagyok a Hungaroringen, de semmi kedvem hozzá. Hogy miért nincs kedvem hozzá? Mert azt sem tudom, hogy mi van itt. Pedig nagyon sokan vannak itt engem pedig a barátnőim rángattak magukkal, hogy lássak egy kis világot és meg ismerjem ezt az értelmetlen sportot aminek még a nevét sem tudom.

- Lányok ez mi is?- kérdeztem unott hangon, mert már megint elfelejtettem.

- Iza, hogy felejthetted már el megint?- vont kérdőre Adri.

-Úgy, hogy meg sem jegyeztem úgy- mondtam egy kicsit gúnyosan.

- Iza ez a FORMA1 jegyezdmár meg kérlek- mondta fejfogva Angi.

- Megpróbálom- mondtam unott hangon.

- Siessünk a dedikáló zónához, hogy csináljak képet Landoval és kapjak egy auto grammot tőle- mondta olvadozva Lara és elkezdett rángatni minket.

- Lara mi is tudunk menni mi is akarunk siatni úgyhogy nem kell rángatni minket- mondta Enci.

- Inkább fogja valaki Iza kezét, mielőtt eltéved és lemarad tőlünk- szólt Zsófi.

- Mit féltetek ennyire engem?- kérdeztem- Ennyire ilyenlennék?

- Igen- válaszolták kórusban.

- Nem fogok leszakadni, de a kezemet nem kell fogni.

- Jó csak siessünk, mert nem tudok, majd fényképet csinálni Landóval- nyafogott Lara.

- Na akkor fussunk, mert mindjárt megjönnek a pilóták- szólt Adri azzal mindenki elkezdett futni és nekem is muszályvolt, mert különben elkezdenek rángatni.

Odaértünk egy kordonhoz ami elválasztott minked valamitől amit megint nem jegyeztem meg. A kordon másik oldalán jöttek az emberek a többiek meg sikongattak.

- Lányok és kicsit odébb megyek, mert kiszakad a dobhártyám úgy visítotok a pilóták miatt.

- Menj csak majd felhívlak ha mindenkitől szereztünk auto grammot oké?- kérdezte tőlem Enci.

- Persze- azzal a lendülettel el is mentem a tömegből. Teljesen el, de maradtam a kordon mellet, hogy el ne tévedjek.

- Szia te hogy-hogy nem ott vagy a tömegben, ha megkézdeztem tőled?- kérdezte meg tőlem valaki.

- Szia? Azért, mert engem csak iderángattak a barátaim pedig azt sem tudom, már megint, hogy mi lessz itt.

- Akkor már nem is lepődök meg, hogy nem tudod ki vagyok ugye?

- Nem tényleg nem tudom, hogy te ki vagy. Bocsánat.

- Elnézem neked, ha te is elmondod, hogy-hogy hívnak. Jó?

- Rendben. Én Izabella Mázsa vagyok és te?

- Én George Russell vagyok Williams Racing pilótája.

- Szerintem már hallottam a nevedet a barátnőimtől ők nagy rajongóid.

- Jönn a többi pilóta nekem mennem kel, de elkérhetem az insta nevedet?

- Természetesen ......

- Én is meg adjam?

- Nem úgy is privát vagyok és engedély kérés kell.

- Még ma bekövetlek és írok neked rendben.

- Rendben akkor majd beszélünk. Szia!

- Szia!

Fél órával később hívtak a barátaim, hogy merre vagyok én megpróbáltam elmagyrázni, hogy merre vagyok és közben meg is találtak. Este be is követett és el is kezdtünk beszélgetni.

🏎️F1 ONE SHOT🏎️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora