Güven hayatının en berbat uykusunu çekmiş biçimde ayaklandı yataktan.
Eren'in yedi ceddine doğru bir küfür savururken,duvardaki seslerin bir miktar dinmiş olmasına şükür ediyordu.Eline uzun süredir sürmediği gitarını kılıfından çıkarırken bir şarkı mırıldandı.
"Hayat akıp giderken avuçlarımdan
Eğilip yerden toplayamıyorum parçalarımı
Ve artık her şey için
Çok geç demek için
Belki de çok geçŞimdi ellerim bomboş
Sözlerim sarhoş
Gönlüm olmuş bin parça
Çoktan terk edip gitmiş
İçte bu sevda
Gözde olsa ne faydaOysa bir umuttu hep
Gönlü besleyen
Dayan yüreğim diyen
Ama kapkara bir yel
Her yani sardı
Bende bir tek can kaldıDuvardaki şiddetli tıkırtılar ,bu dize üzerine iyice artarken aynı gece olduğu gibi kolonu titretecek kadar hızlıydı gerçekten.
Oysa bir umuttu hep
Gönlü besleyen
Dayan yüreğim diyen
Ama kapkara bir yel
Her yani sardı
Bende bir tek can kaldıCoşkun ırmaklardan
Tozlu yağmurlardan
Taşlı yollardan geçtim
Yalan olmuş serden
Nar kokulu yardan
Her şeyimden vazgeçtimOysa bir umuttu hep
Gönlü besleyen
Dayan yüreğim diyen
Ama kapkara bir yel
Her yani sardı
Bende bir tek can kaldıCoşkun ırmaklardan
Tozlu yağmurlardan
Taşlı yollardan geçtim
Yalan olmuş serden
Nar kokulu yardan
Her şeyimden vazgeçtimŞimdi ellerim bomboş
Sözlerim sarhoş
Gönlüm olmuş bin parça
Çoktan terk edip gitmiş
İçte bu sevda
Gözde olsa ne fayda"Bitirip gitarı yatağın üzerine bırakırken yüksek sesle bağırdı.
"Lan Leman bugün mü kalacak bizde? Oğlum kız gelecekse söyle, yukarıya uğramayayım ben bu halde." Güven bir yandan arkadaşıyla konuşurken diğer yandan ,diş fırçasını ve şampuanı çıkarıp duşa girmek için hazırlanıyordu. Beline doladığı havluyla tembelce adımlar atarken Eren'ın kalın sesi gecikmedi.
"Kanka et sote ve pilav ,yanına da patates püresi yapacağım. İlçeye ineyim ben. Sen şimdilik takıl evde. " diye yanıtladı onu.
Güven sıcak suyun altında temizlenirken,evin çirkinliği ile surat ekşitti. Aslında gayet daha iyi bir eve çıkabilecek bir konumdalardı ama burnunun bokunu yiyen cimri Eren ve vasıfsız kankaları tarafından fareli köyün kavalcısı olmaya maruz bırakılmıştı.
Üzerini giyerken,elini sigara paketinde gezdirip kapağı açtı.
"Harika..." diye mırıldandı içinde yalnızca tütün kalıntısı kalmış olan paketi elleriyle ezdi. Banyo aynasının çatlak yansımasında aksini izledi bir müddet.
Siyaha çalan uzun tutamlar ,sivri ve köşeli suratına düşerken esmer tenine yapışıyordu. Lacivert renkli gözlerinden birinin üzerindeki kaşındaki yarık izine göz gezdirdi. Kaşında faça varmış gibi durmasına neden olsa da aslında sadece düşmüştü çocukken. Bu yüzden o bölgede kaynayan etin orası zamanla kelleşmiş ve ince bir şerit şeklinde boşluk olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Divane ve Virane (bxb)
Teen Fiction"Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat Durma kendini hatırlat."