-Pai....va-ti imbatat ca niste tarfe ce sunteti.Asta ati facut...
-Ups......si jur ca o sa te omor cand imi trece mahmureala. spun cu niste ochii diabolici catre Chris care fuge in sufragerie
-Nu-i nimic....cred. spune Zayn si sa lasat o liniste mormantala peste toti...azi suntem in data de....
-La dracu'! spun inainte sa-l las pe Liam.....care avea un bandaj la cap...sa vorbeasca
-Books...limbajul. spune Liam,sau atentioneaza mai bine zis
-CE-am facut aseara? spune Tessa care este confuza rau
-Si de ce voi doi aveti bandaje la cap bre'? spune Tina si cred ca am dat de belea
-Sunteti nebune....de-asta. ne tranteste Zayn mai rapid ca niciodata raspunsul
-Ai putea sa o mai spui odata? Eu le spun asta de vrei trei ani de zile si tot nu ma cred. spune Chris cand intra in bucatarie si ne saruta pe obraz pe mine Tina si Tessa.
-Daca vrei sa te iert ai nevoie de mai mult. spun stiind ce incerca sa faca el defapt.
-Bine atunci. spune Chris si ma ia de mine si ma scoate afara....unde surprinzator e gol...fara paparazzi.YaY!
-Ce vrei sa faci? spun catre el cand vad ca ma pune in fata la casa...cu o imagine perfecta pe acoperisul rosu inchis,
-Asteapta aici,da? spune si eu dau din cap confuza apoi el merge in gradina din spate si striga sa le chem pe fete si sa mergem in gradina. Cand am ajuns in casa le-am vazut pe Tina si Tessa pe canapea obosite dormind, Tina dormind cu capul pe picioarele lui Louis si Tessa pe celalalt fotoliu de langa ,pe picioarele lui Liam.Acestia se uitau la televizor,la un meci de fotbal linistiti
-Hei...Louis stai putin acolo. spun mergand spre el si punandu-ma in genunchi in fata Tinei
-Hei..TIna...trezeste-te....Tinaaa! spun usor inpungand-o cu degetul pe obrazul stang
-Brookie vreau sa dorm! spune Tina si isi misca capul pe picioarele lui Louis si punandu-si mana lui Louis,care pana acum era pe soldul ei, peste a lui si strangand-o.
-Esti ca o fetita in bratele mamei...sau tatalui,dar ma rog,haide sus ca trebuie sa ne arate Chris ceva.Ok? spun cu glas duios si ea da din cap si zambind discret
-Ok,mami. spune usor si chicoteste dupa aprobarea ei am mers la Tessa,ea era mai usor de trezit
-Tessa,draga.....scoala-te ca a venit Zack Efron. in secunda urmatoare era in picioare
-Zac Efron?! Unde?Ce?Cum?
-Deci tu dormi pe Louis Tomlinson si tu visezi la Zack Efron?! frumoss! spune Louis ironic
-Acuzativ........spun dandu-mi ochii peste cap
-Ce? au intrebat toti odata
-Nimic haideti odata fetelor cred ca Chris ma omoara
-Ok. spun si ma urmeaza baietii dand mai tare la meciul de fotbal si incepand sa strige...cand am ajuns in gradina(care pot spune era incredibila) Chris ne astepta cu cate un trandafir de diferite culori...
-Fetelor...poate nu va mai amintiti..dar azi e ziua in care sa format totul.O zi speciala pentru toti cei sapte cavaleri si conducatorul lor.Si am o surpriza pentru voi.Baietii veniti! striga el si de nicaieri au aparut cavaleri mesei rotunde,fiecare cu cate patru trandafirii de culori diferite,iar eu mi.am pus mana la gura si mi-am inabusit un suspin,Tessa cu Tina aveau lacrimi in ochii si se tineau de mana, Tina intinzandu-mi si mie mana ei dreapta.
-Logan,Chris,Tayler impreuna cu Tina, Tessa si Lucy. Care trebuie sa apara.....
-Buna! Frumoasa reuniune nu-i asa? spune ea aparand de nicaieri in spatele nostru lunandu-ne pe fiecare in brate.
-Acum suntem aproape toti.Sa mergem..avem un avion de prins! spune Logan luandu-ma de dupa umeri dupa ce ne impartea la fiecare cate-o floare.
-Mergem acasa? spune Lucy care statea langa Tayler,ea sustinadu-si mana de antebratul lui. Si Chris pe o parte o avea pe Tina si pe alta pe Tessa. Si am pornit sa iesim...dar mi.am amintit de baietii.
-Aaa...prietenii?Nu stiu daca vom putea pleca fara ca Liam sau unul din baietii sa nu urle la noi. spun si baietii rad
-Pai...noi cam le-am dat somnifere cat sa doarma vreo 3 ore asa caa....putem pleca linistiti...zborul dureaza 2 ore si mergem cu avionul personal.
-Al cui?
-Al meu. spune Tayler si ii zambesc
-Atunci mergem cu Jeepul sa incapem toti. spun si iesim ,apoi eu pornesc spre garaj si am luat cheile jeepu-lui si am iesit cu el in fata casei si ceilalti s-au pus unde ai apucat. si am pornit cantand ca nebunii piesa ce a venit la radio...anume Tell me de la Christina Aqiulera si P.diddy
-Let's play a game........incepe Chris sa cante si canta la fel ca acest cantaret apoi a inceput sa cantam toate fetele partea lui Christina..si baietii a lui P.Diddy.Pana la urma am ajuns la aeroport si am dat intrecere cine ajunge primul in fata avionului...desigur concurs intre baietii.....iar noi ne-am urcat pe spatele lor sa le fie mai greu...desi ma indoiesc ca ei ne simt greutatea.Tessa sa dus inainte ca sa-si cumpere ceva inaqinte sa porneasca avionul...pe cand noi am terminat intrecerea,cu Chris iesind invingator..a tinut-o in spate pe Lucy. A fost ciudat si amuzant cum ne privea lumea in aeroport...''Ce dracu' fac nebunii astia?''
-Tessa se pare ca acum a intrat in avion deci sa mergem! spune Logan venind cu Tessa in urma lui. Toti ne-am pus centurile si am decolat.
Pana am ajuns in Romania,in Bucuresti,am vorbit despre ce am facut in tot timpul cat am fost plecati.Lucy,care detine America de Nord a spus ca nu prea multe...a avut un iubit,dar s-au despartit din cauza geloziei.Se pare ca atunci cand a vazut casa in care locuia el,a facut o criza de gelozie,din cauza ca a avut peste tot pe pereti poze cu noi si in camera lui sunt portrete desenate de Tina pentru toti,si un perete plin de poze numai cu noi(pe care il avem cu totii),Chris care detinea Australia a spus ca merge totul bine,afacerile merg ca pe roate si nimeni nu banuieste nimic. Apoi Logan care detine Asia,a spus ca inca i se par ciudati si nu ii poate deosebi,ceva normal pentru el,si mai apar cate un prost d-ala care se trezeste sa se razvrateasca,in rest e ok.Tayler care detine America de Sud(sau america latina cum imi place mie sa spun) a spus ca practic nimeni nu calca in Favelas(1) si el controleaza totul,se pare ca are o fata de vreo 19-20 de ani careia nu-i place sa i se ordone nimic,asa ca vorbeste cu ea ca prieten si ea duce la sfarsit misiunea la perfectie.Eu detin Europa,Tessa Africa si Tina insulele si Anglia.Tessa spune ca primeste sume destul de mari pentru mancare si apa dar ajung doar vreo 4-5 zile.Ba chiar am aflat ca si 1D a oferit ceva sume de bani.Ceea ce ma facut mandra de ei.Dupa inca un drum lung cu masina acasa la mine,si depanand amintirii,baietii incercand sa-l evite cat mai mult subiectul ''Mike''.,desi greu pentru ca el a fost pretutindeni de cand ne-am format lumea.
-Am ajuns insfarsit acasa,haideti luati ce camera vrei faceti-va dus aveti haine in dulapuri si veniti jos , mergem la Masa Rotunda dupa. spun si toti sau conformat.Mergeam la mormantul lui Mike.Stiam asta si desi nu voi fi nebuna pentru ca mi-a murit iubitul...nu vreau sa reactionez asa,pentru ca sunt puternica si o sa-mi iau revansa.
CITEȘTI
His sister or something more? Vol.l. Adevar, provocare sau condamnare
Teen FictionBrookie ,o fata oarecarela prima vedere,insa ,nu este orice fata este sora incredibilului Liam Payne.Aceasta,dupa un accident tragic in urma careia isi pierde iubirea vietii ,ea trebuie sa se mute cu fratele ei,ii intalneste colegii de trupa,dar dac...