Pentru viitori nostri parteneri de pat!

395 8 0
                                    

Inca o amiaza in noua  casa One Direction....si cum nu se putea mai bine....am fost trezita in stilul 1D...ceea ce e rau.,sa va spun exact ce s-a intamplat astazi......
 ACUM 3 ORE
-BUNA DIIMINEATA.BUUUNAAA DIMINEEAATAAAAA. SCOALA-TE.SCOALA-TE E TIMPUL PENTRU SCULARE.SUS HAI SUS! ACUUUUMMM!!!! striga niste voci cunoscute,dar asta nu inseamna ca ma zgarie pe creier...
-SCUALA-TE FA CA AVEM INTERVIU SI TU DORMI DE  ZICI CA MORI!!!!! mda...asta e Tina sigur...
-CE PUII LU' SULEYAN VREI FA,T***A PLINA DE EBERGIE CE ESTI?!?!
-SCOALA-TE IN PUII LU' HUREM CA AVEM INTERVIU SI TE MANANC DE NU VII!!! striga Tessa.....
-Ce interviu? spun dupa ce imi revin....
-Cel in care baietii aveau sa te prezinte.
-Sa moara haremu' lu' Suleyman EU  DE CE N-AM FOST ANUNTATA? strig dupa ce imi dau seama ce se intampla...baietii se uitau la noi trei cum tipam si ne crizam....
-Afara! Acum! Tessa,Tina ramaneti...va imbracati cu haine la mine... spun dupa care baietii au iesit
-Bine. spune Tina oftand odata cu Tessa. Eu am mers la bagajele inca  nedesfacute si il deschid pe cel in care stiu ca am ce-mi place,si aleg pentru Tessa un tricou alb pe care scrie cu negru ''Bitch,Please!'' si o fusta neagra deasupr a genunchilor cu o palma, si la mijloc o curea subtire rosie. Lui Tina  am cautat un tricou,si pantaloni scurti negri,si tricoul pe care pana la urma l-am gasit, era albastru,lung in spate ,si o cruce  neagra in fata. Le-am dat hainele si,practic,le-am aruncat in baie. Eu mi-am luat  o pereche de pantaloni scurti de blugi albastrii inchis  si un tricou negru pe care scrie cu alb ''It's a dirty job but someone has to do it '' pana deasupra buricului,si o pereche de pantofi negri cu toc de 10 cm,timp in care le-am imbracat,fetele stateau pe pat si asteptau sa ne facem parul,dupa ce am terminat cu  hainele Tessa i-a facut machiajul Tinei, si Tina ei.apoi eu Tessei si eu mi-am dat doar cu rimel,tus si ruj roz foarte pal. Tina i-a indreptat patul cu placa Tessei si eu i l-am lasat pe spate luandu-i o parte din parul din fata si impletindu-il pana in cealalalta parte a capului.facandu-i oarecum o coroana impletita,Tessa mi-a facut porul cu odulatorul si mi-a pus o bandana neagra,la fel ca parul meu, pe frunte. Si eram gata!
-Acum haide-ti jos cred ca baietii deja turba..spune Tessa chicotind
-Poate,dar chiar nu ma intereseaza. spune Tina dezinteresata urmandu-ma spre usa camerei mele
-Apoi...frumusete-a nu dureaza 3 minute. spun si ele imi dau dreptate,cand am coborat,i-am vazut pe baietii foarte dragut imbracati. Liam purta o camasa in carouri,blugi negri si ghete negre,Harry purta o camasa alba si blugi negri,si pantofi cu varful lung,maro.Cand au vazut fetele papuci lui,am izbucnit toate in ras.
-Ce? spune Niall care purta un tricou simplu negru care ii accentuau muschii si ii scotea in evidenta musculatura,si blugi negrii rupti  in genunchi
-P-papu-ci-i lu-lui H-har-ry ,e-e do-doar........ppffoaaaaaHaHaHaHaHa!!!! spune Tine care abea vorbea printre rasete si pe mine ma doar deja burta asa ca ma asez pe pen-ultima scara si ma las pe spate inca razand......
dupa 5 minute
 -Eu tot nu inteleg ce aveti cu papucii mei!? intreaba Harry si noi doar am dat din cap in semn de las-o balta,
-Ati vazut ce  sod rad astea? spune Zayn in timp ce ne indreptam spre masina,si cum eram in spatele lui Louis...ii admiram fudul bombat,si cum nu sunt singura nebuna perversa de aici TIna face la fel,cateodata uitandu-ne una la alta si zambind,si dand din sprancene....dupa ce a inteles mesajul meu,Tina si cu persoana mea am luat-o mai la pas ajungand chiar in spatele lui Louis,care nu si-a dat seama,fara a ne gandi de 2 ori am ridicat amandoua mainile si i-am futut una peste fundul ala bombat al lui, s-a oprit in loc si peste o secunda a strigat
-FUTA-VA-R KEVIN! FUNDUL MEU! CE DRACU' S-A INTAMPLAT?! tipa ca un descreierat si toti ceilalti s-au oprit din ce faceau si  se apropiau de noi  apoi eu cu Tina am dat palma si ea ma luat de dupa umeri si eu  am prins-o de mijloc zambind
-Louis imi place fundul tau! spun si Tina zambeste
-Da! E bombat  si pare numai bun de pipait. si,saracu' Louis ne privea ca pe doua nebune
-Perverselor! Nici Harry nu avea curajul sa-mi atinga,dar mai ales sa-mi plezneasca fundul! Si el e pervers ca dracu'! spune si noi radem dupa il privesc cu o privire perversa de psihopata si  zambesc treg\candu-mi  limba peste buze
-Ei bine,Louis,atunci noi doua suntem aici si o sa-ti aratam ce inseamna cuvantul ''pervers'' cu adevarat. spune cu voce inceata si  Tina continuand apropiindu-se de el incet,si sigur....
-O sa traiesti clipe nemaivazute in viata ta...spune si o urmez usor sincronizandu-ne  perfect
-Suntem un vis umed si perfect! spunem amandoua deodata,imbratisandune, si privindu-l pe saracu'  Louis  care pare terifiat si aproape de a lesina....insa peste cateva secunde auzim o bubuitura puternica si privim in spate.....
-Ce dra-....spun si dintr-o data si eu,Tina dar si Tessa n-am mai putut de ras.....Harry cu Zayn au lesinat!!! Si ca sa nu fie Tessa mai prejos a ajuns in spatele lui Louis ,caree acum il avea in dreapta pe Niall si isi baga capul intre ei si spuse
-Un vis umed si pervers...exact pe placul tau! spune  si il linge pe Niall pe ureche si pe Louis, se lipi de el si il musca de  gat....am vazut doar cum si-au dat amandoi ochii peste cap si au lesinat dupa ce Tessa a venit langa mine si Tina ,mai exact intre noi... si privindu-i.
-Oh Doamne! spune Liam si mno....saracu' a ramas terorizat.....cand l-am vazut,cum arata,rosu la fata si tinandu-se de masina,pe cale de a lesina,noi razand in hohote acum....
-Acum haideti sa-i trezim si sa plecam...mai avem 1 ora si e 11,iar noi la 12 trebuie sa fim in direct,deci haideti mai repede! spune Tessa ducandu-se la Liam si  repunandu-l pe picioare dandu-i cateva palme petru a-si mai reveni din soc , si trecerea lesinului.Eu m-am dus la Zayn si Harry,iar Tina la Niall si Louis.
-Zaaaaaynnn!! Trezeste-teeeee! Hopa sus! spune atingand usor  cu piciorul corpul lui.....
-Harrryyyyy! Hai si tu...hopa suus! Haide uriasule....Daca nu te trezesti iti indrept parul cu plaaccaaa...spun si mormaie ceva...asa ca m-am amplecat si i-am spus la ureche...Daca Harry se tezeste,Brookie blowjob ii daruieste.spun si in secunda doi era sus
-Bun...acum il mai am pe Zayn. spun si Harry priveste confuz in jur pana ce il vede pe Niall si Liam la  masina,si pe mine la Zayn,zguduindu-l.

-Ce dracu s-a intamplat? spune si se duce spre masina....
-Zaayyynnn! Daca nu te ridici iti arunc toate fizativele si iti vopsesc parul! tip in urechea lui si in secunda doi era sus....O-k.
-Sa plecam,va explica Liam in masina! spun si il imping spre masina....
-O-k! spun toti si urcam in masina si desigur...eu la volan ca sa ajungem mai repede.
-Cat timp mai avem? spun si Liam imi raspunde
-40 de minute...a si Louis e in port[agaj ca nu l-am putut trezi. spune Liam si accelerez de pe loc
-Ok...dute la  ochiul Londrei apoi a stanga  si continua a mergi pe strada aceea si la stanga e interviul. spune Harry  si  nu am nevoie de mai mult  ca accelerez pana la 120  km/ora  si ajungem cam in 15 minute,apoi coboram si fugim spre platou  unde ne intampina i tipa satena si un microfon in ureche 
-One Direction si invitatele speciale? spune si noi aprobam. Urmati-ma! spune grabita si noi nemai comentand nimic o urmarin si ii aseaza pe baietii la machiaj si la noi a zis ca suntem perrfecte...dupa alte 20 minute baietii au fost gata.Apoi ne-a condus aceeasi femeie pe platou si ne-am asezat cum am putut,baietii pe o canapea si noi pe alta.Apoi am auzit o voce ''3...2...1...sunte-ti in direct'' spune si la noi a venit o femeie cu par lung si blond...
-Salutaree \,lumeee noua! Ei sunt One direction si misterioasele fete,pe care le ot vedem in compania lor! Ceao copii,ce faceti? ne intreaba blonda
-Foarte bine,si multumim pentru invitatia la emisiune! spune Liam si toti zambim
-Si eu,dragii mei.Insa haideti sa trecem la intrebarile pe care toata lumea le vrea raspuns! Cine sunt aceste 3 fete frumoase? spune si se indreapta catre noi.
-Eu sunt Tina...
-Eu sunt Tessa...
-Iar eu sunt Brookie! spunem toate pe rand si ea ne zambeste
-Ne bucuram sa va cunoastem fetelor...acum cine imi spune ce lagatura aveti intre voi? spune tipa si zambesc in timp ce imi dau drumul la gura..
-Pai....eu sunt sora lui Liam,numele meu de familie fiind Payne. spun s zambesc
-Iar ele? spun din nou....Ele sunt 2 dintre cele mai bune prietene ale mele, si ne-am mutat de curaand cu baietii.spun si termin de vorbit
-Pai....Liam nu stiam ca ai o sora?! spune ea...mai mult intreband decat exclamand...
-Pai,ea a locuit pana acum cateva zile in Romania,pentru ca am avut o problema de familie acum ceva timp. spune Liam si noi zambim in continuare...
-Atunci spuneti-ne cate ceva despre voi fetelor!
-Pai numele meu intreg este Tina Marie Cavanough,am 17 ani,in curand 18,si sunt de origine romana,imi plac masinile sport,motocicletele,motoarele si distractia. spune Tina apoi o urma Tessa
-Numele meu intreg este Tessa Anne Smith,am 18 ani de curand impliniti,sunt de origine romana si spaniola,imi place sa citesc,masinile si actoria. spune Tessa si eu o urmez
-Numele meu intreg este Brookie Elena Payne,am 17 ani,curand 18,sunt de origine britanica si romana,si imi plac masinile,motocicletele,motoarele  si actoria.
-Si acestea au fost misterioasele fete.Acumvom lua o curta pauza de publicitate,apoi vom reveni cu Avril Lavigne. spune prezentatoare si noi ne ridicam si salutam publicul.
-Acaaasaaa! spun odata ce am iesit din studio,am dat de multimea de fane...o sa mor!
-Vreau acasa. spune Tina  in timp ce se uita peste furnicile astea.Baietii au inceput sa  dea cate autografe pot,insa o fata silionata a venit spre mine si Tina...o-key!
-Buna!? spun cand vad ca destul de aproape de mine
-Buna! Tu esti iubita lui Harry? spune cu o voce pitigaiata uitandu-se la noi.
-Nu! spunem amandoua deodata
-De ce? eu si Tina iar vorbim la unison....e ciudat cand facem asta
-Nu mai vorbi deodata cu mine!
-BA NU, TU!Doamne TACI! spunem din nou la unison si deja ne enervam
-Ma rog.....se vede ca suneti doar niste fete disperate dupa atentie,plus sunteti urate si grase! Asa ca pa!
-Futu-ti copila ma-ti ,pe cine faci tu urata si grasa fa?! Ha!? Tu,ca asa te-oi  fute de-ti iese  sangele pe gura! Nenoricita mica!Dispari!spune Tina chiar inaainte sa o ia de parul ala ciudat de un blond  murdar,eu stateam in banca mea privind-o pe tina cum a aruncata si ea a cazut in genunchi.
-Stii...ar trebuii sa pleci pana nu te omoara Tina. spun usor si merg catre ea,oferindu-i mana,aceasta privindu-ma in ochii...insa nu cred ca i-a placut ce-a vazut...apoi ma rog, doar ma plesnit peste mana  si s-a ridicat singura
-Mai fa asta odata si te voi face sa regreti. spune  catre Tina si apoi se uita la mine,eu privind-o fara nicio expresie imaginandu-mi cum ii rup capul si o dau cainilor.Se pare ca ochii mei se exprima mai bine ca niciodata azi.S-a speriat.
-Pleaca! Pana nu te omor!spune Tina si ochii ei parca-s in flacari,privind-o cu ura.Mai exact ea statea cu pumnii inclestati pe langa corp,spatele drept si parul ei saten venindu-i pe fata cand  batea vantul,apoi lasandu-l sa-i cada peste ochiul stang,fata cand ne-a vazut una langa alta a fugit mancand pamantul.
-Calmeaza-te,sister.N o baga in seama.Stiu ce vrei sa faci si nu o sa-ti iese. spun iar Tina se calmeaza,putin.Hai acasa,nu mai supert fanele de genu' asta. spune obosita si o lua inaintea mea,eu urmand-o.
-Ai cheile de la  masina?
-Da.Haide,ii voi da un mesaj lui Liam,ei vor pleca la studio pentru a inregistra ceva si noi mergem acasa. dupa ce i-am scris lui Liam ca plecam,am luat-o pe Tessa,care era deja pe bancheta din spate.In masinaera o lniste de mormant...pana am ajuns in fata casei,Tessa avea cheile asa ca ea s-a dus inaintea noastra si a deschis usa.
-Sunt moarta de foame.
-Si eu. spun eu cu Tina deodata-Ce acem de mancare? spune Tina
-E ora 3,deja,baietii au zis ca vin de la studio la 20.30 aproximativ,asa ca ne facem cartofi prajiti si salata.Ce ziceti? spune Tessa dupa o clipa de gandire
-S-a facut.Ce bine e sa vorbim in romana dupa un timp asa lung.....spune Tina
-Asa e,si daca vrem ca baietii sa nu stie despre ce vorbim,vorbim in romana.Ador asta! spun eu aruncandu-ma pe canapea intre Tina si Tessa,si raand toate trei.
-Ce ziceti?Cand plecam? spneTina zambind privindu-ne
-Saptamana viitoare mai bine,baietii au anulat spectacolul de azi,din cauza inregistrarilor,asa ca saptamana viitoare vor merge unde in Europa ,vor sta 3 zile.In prima noapte ne luam si plecam.spune Tina si aprob
-Bun,stati am primit un mesaj,zic,sunt baietii au spus ca vor veni mai tarziu,vor sa mearga in club.Asa casoaia asta ramane pentru noi toata noapte!Ce facem?
-Ne imbatam si ne facem de cap! DA-HAA! spune Tina si radem ca nebunele
-Intai sa mancam,voi muri daca beau inaite sa mananc. spune Tessa
-Da,are dreptate haideti,eu voi curata cartofii,Tessa tu faci salata iar Tina vei praji cartofii.Gata haideti!
-Bine! spun amandoua entuziasmate,cand am intrat in bucatarie,Tina sa asezat la masa ,iar Tessa cauta rosiile si catravetii,eu aveam cartofii sub chiuveta asa ca mi-am luat un cutit si am inceput sa=i curat si sa-i tai rand pe rand.Dupa ce am terminat Tina a venit si a pus uleiul sa se incinga,iar Tessa mai avea putin si termina de facut salata,eu ma-m pus la masa
-Dar unde tin baietii bauturile? spun dintr-o data,si toata lumea sa oprit din ce facea si si-au indreptat atentia spre mine.
-Ma duc sa caut.......am spus invinsa de privirile celor doua,am cautat prin dulapurile bucariei si am constatat ca au doar o sticla de vin demidulce
-Nu ne putem imbata dor cu atat! spune Tina ofensata si a pus cartofi pe trei farfurii si sa asezat la masa imbufnata.
-Dupa ce terminam de mancat,mergem la magazin,si asa se inopteaza repede aici,plus ca plua,deci luam masina. spune Tessa si apoi ne-am luat de mana oate trei si am spus rugaciunea noastra de tot timpul
-Doamne binecuvanteaza mancare aceasta si iti multumim pentru eforturile tale.Doamne-ajuta! spunem toate deodata apoi zambim si am inceput sa mancam
-Ce luam?spun cand vad ca fetele au terminat de mancat si eu mai aveam putin
-Nu stiu....ce apucam.spune Tina si o aprob si pun farfuria langa celelalte in chiuveta.
-Haideti,lasati jachetele,mergem cu masina
-Bine..spun si mergem spre masina lui Harry,de data asta Tina conduce,si Tessa in dreapta ei,iar eu in spate.
-Mergem la supermarket-ul din centru,stiu ca acolo este bautura buna. spune Tina si chiar nu vreau sa stiu  de unde stie
-MAi repede,spune Tessa si da drumul la radio,insa chiar atunci suna piesa de la
Digital Dggers-the devil within
-But I crept into  your heart,you can't make me disappear
Till i make you
-I made myself at home  in the cobwebs  and the lies
I’m learning all your tricks
I can hurt you from inside
I made myself a promise
You would never see me cry
Til I make you...a terminat Tina de cantat si am inceput toate
-You’ll never know what hit you
Won’t see me closing in
I’m gonna make you suffer
This hell you put me in
I’m underneath your skin
The devil within
You’ll never know what hit you...
-I will be here
When you think you’re all alone
Seeping through the cracks
I’m the poison in your bones
My love is your disease
I won't let it set you free
Til I break you .....................
am continuat sa cantam si  intr-un sfarsit am ajuns la magazin
-This hell you put me in
I’m underneath your skin
The devil within
You’ll never know what hit you

The devil within
You'll never know what hit you
-Acum haideti e deja 5.30 si la 18 se innopteaza.spune Tina-
-Si? spun
-Stii ca atunci cand  e noapte,te imbeti mai bine...plus n-are cine sa ne deranjeze daca baietii merg in club! spune Tina 
-Ai dreptate aici..spun si rad cand intram in supermarket ,apoi am luat un carucior si am pornit direct spre standul cu bauturi.AM luat,whisky  si jin.Jack Daniel's vreo trei sau patru sticle si jin am luat vreo 3 sticle...am zis ca ne ajunge dar nuuu...fetele parca au luat-o razna si au luat in plus Gentelman Jack,Chovas Regal,FourRoses...si altele.Apoi au deis ca e de ajuns,ne-am dus la casa de marcat,iar cand am ajuns la rand baiatul,ce parea de vreo 16 ani,se uita ba la noi,ba la sticle
-Vreo desartire fetelor?Sau o petrecere? spune cu o voce groasa
-Nicu una,nici alta.Suntem singure acasa...asa ca ne facem de cap.spune Tina si radem in timp ce baiatul ne scana sticlele
-Dar tu ce faci aici?Nu pari un baiat care sa munceasca? spune Tessa
-Pai am fost pedepsitde taica-miu ca am cam distrus casa,si ca pedeaspa.....spune si ofeaza apoi ridica din umeri
-Stiu cum e.....spune Tina si se stramba
-Chiar? spune baiatul
-Da...eu am dat o petrecere dezastruasa acasa,a venit politia si casa era distrusa...tata a venit sa ma scoata pe cautiune.Nu mi-a mai dat bani timp de 1 un,si ma pus sa lucrez la firma lui tampita....spune Tina si se stramba mai tare,
-Apropo eu sunt  Nathan,voi? spune acesta
-Eu sunt tina,ea e Tessa iar aceasta nebuna care rade incontinuu este Brookie.ne perezenta Tina iar eu,radeam in continuare,dar mi sa alaturat si Tessa
-Acum am doua drogate pe cap.....spune Tiina
-Costa 359 de lire. spune si Tina ii da bani..plus numarul ei de telefon
-Cand vrei sa te distrezi si n-ai cu cine,suna-ma si eu cu fetele te vom duce in rai. spune si se apuca de ras cand ii vede fata confuza
-Nu in acel mod,petrecerile noatre sunt conoscute peste tot de unde venim noi. spun si numai pot de ras
-O-k.Promit ca-mi voi aduce si gasca sa vada cat de treaba sunteti,si sa vedem  ce petreceri dati voi,aici petrecerile mele sunt incendiare.spune si ne face cu ochiul iar noi am plecat
-Fetelor ,ne-am facut un nou prieten...va fii amuzant! spune Tina si rade
-Daaa...acum apasa acceleratia aia in puii lu' Codrin ca nu mai am rabdare. spun si aceasta face asta cat ai clipi,in 5 minute am ajuns acasa si am intrat eu ultima,dupa am inchia usa cu cheia
-Penttru orice eventualitate.spun cand fetele ridica sprancenele
-Bun,mai aduc pahare? spune Tessa cand scoate toate sticlele si le aseaza pe masa,o privesc pe Tina
-Neah! spunem si luam sticle la nimereala apoi le desfacem si le dam pe gat,Tessa a luat si ea insa nu sa mai oprit pana nu a golit sticla de FouRoses pana la jumatate....
-Hai sa dam drumul la muzica spun si merg la leptopul conectat la sistemul de boxe si plasma,si am intrat pe youtube si am pus un playlist ce l-am creat,prima piesa: Maejor Ali-Lolly ft, JB si Juicy J
-Aha,aha...WOOO HOOOO!! spune Tina dupa ce a terminat o sticla de JD si a ineput sa se dezbrace la fel am facut si eu pana am ajuns la enjeria inima.....Tessa  deja a inceput a doua sticla  si a mai luat o gura
-Sa va fut pe amandoua luati asta! spune si isi da cu rapidu' tricoul jos,si a inceput sa danseze cu sticla in mana...inca era Lolly,acum canta bieber,ma intreb daca o sa-l cunosc....daca o sa-l cunosc o sa io trag,de Selena o sa fie taree geloasa.-Fetelor,mi-am traso cu Niall si Harry,in aceasi seara! spun si radem
-Eu mi-am traso cu Liam,Brookie! si cand aud asta de la Tina ma uit la Tessa si ea doar...
-Eu i-am traso lu'  Zayn si Louis......UPS! spune si radem de nu mai puteemm
-Ei bine.....asta e.Am auzit ca Niall e obsedat de Justin Bieber..daca ar fii as-l intalnesc ia-s trageo de ar renunta intr-o secunda la Selena Gomez. spune Tessa si rad
-Ei bine,eu una sper sa-l intalnesc pe Cody Christian.Doamne...ati vazut ce bun e tipu' ala,hmmm-mmm. spun si ma las usor in jos
-Da...si pe  tipu' ala din 5SoS..Ashton..tipu' e chiar bun! spune Tina,
-Inca un shot! In cinstea....hic....aaaaa...
-Viitorilor nostri parteneri de pat! striga Tina si ciocnim sticlele intre ele si dam pe gat cam tot ce-a mai ramas din sticlele noastre,apoi le-am aruncat si am inceput alta...
-Si...ce mai ziceti? spune Tina si Iessa rade
-Bine,tu? ii raspund inapoi
-Stati asa...stiu o piesa! s[une Tina sarind de pe canapea si vad ca e deja ora 21...cum dracu' trece timpu' asa repede?
-O-k! spun si ea d drumul piesei Usher-Lemme see
-SHE SAID SHE WANT TAKE MY SHIRT OFF! AAHHH! cantam si radem pana nu mai punem...cand auzim usa ma-m asezat pe canapea,pe burta cu Tina paste mine,si ca sa fie si mai rau s-a asezat si Tessa.Si am privit cine intra,erau baietii,aveam o sticla goala langa mine si cand i-am vazut  in camera n-au apucat sa spuna ceva ca l-am lovit pe Zayn cu sticla in pat...si ca sa nu fie singurul Tina a aruncat si ea cu sticla dupa ce a golit-o de alcool si l-a nimerit pe Liam
-Direct la tinta! YESS! spunem si se da jos de pe mine,lasand-o pe tina sa cada pe covorul pufos si eu sa rad ca proasta,apoi ma-m ridicat si am mai luat o sticla cu vodka,iar Tina una de whisky,insa Tessa si-a luat jin,apoi ne-am ridicat cand a inceput piesa mea  Britney Spears-i'm insane
-Won't leave me alone,you go a busy tone
-I;m insane
You make me insane!
-You make me insane.
I'm insane,
Think I'm craving some other attention.
-You're suffocating me,
I need some room to stop.
I'm locked up in a room,
And you're the one that has the key.

-Ce dracu' se intampla aici?Liam si Zayn sangereaza,o gramada de sticle e jos, sunteti aproape goale si vad ca sunteti al naibii de rezistente la alcool. spune Harry pe un ton nervos dar noi nu-l prea azeam din cauza muzicii si ii fac semn sa taca,imi pun un deget pe buze apoi il duc usor printre sani si mi-l duc pe soldul stang,cand vad asta baietii raman nemiscati
-Ooooo piesa meaa! spune Tina si incepe piesa ky Perry-i kissed a girl,si am inceput sa cantam toate
-I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it
apoi ma trezesc ca o vad pe Tina peste Tessa sarutandu-se
-Hei si eu? spun si ca sa le fac in ciuda ma duc la Harry si-l trag de camasa sa se lase putin mai in jos apoi il sarut cu pasiune si salbaticie. Dupa care ma intorc la fete si mai dau cateva guri pe gat si o vad pe Tina venind spre mine,si asezandu-se pe mine si sarutandu-ma apoi Tessa o trage pe Tina de pe mine si se suii ea pe mine si ma saruta. Apoi se ridica si mergem spre celelalte sticle de pe masa,iar Zayn si Liam si-au revenit apoi s-au privit unul pe altul furiosi si sa-u ridicat in picioare privindu-ne
-WHO RUN THIS WORLD? strig tare iar fetele striga si tipara
-GIRLS!
-Girls, we run this mother (yeah)
Girls, we run this mother (yeah)
Girls, we run this mother (yeah)
Girls, we run this mother
Girls
-OW!
spune Tina si radem apoi ma asez  pe canapea si incet incet ador,apoi o simt pe Tina si Tessa langa mine,una pe picioarele mele si una cu capul pe umarul pe mine.
-Va iubesc fetelor! spun si zambesc
-Si noi te iubim!spun iar Tina,cred ma i-a in brate....baietii habar n-am ce fac, insa cand i-am simtt ca le iau pe fete de langa mine m-am panicat, nu stiu de ce,insa cand am simtit ca ma ia cineva si ma duce departe de ele ma-m trezit si le-am strigat pe fete
-Tina,Tessa! spun si le caut insa le vad,vad niste barbati carandu-le,asa ca l-am lovit pe cel care ma tinea si le-am vazut pe fete  trezite de strigatele mele si le-au curs lacrimi
-Brookie! striga si ele apoi se smuncesc dn bratele alora  dar au cazut pe jos,insa le-amvazut prin intuneric  si le-am luat in brate,apoi i-am vazut iar pe ceilalti apropiindu-se de noi,era intuneric nu stiu cine
-Daca le mai atingeti, va jur pe diavol ca va omor! spun si ei se privira si parca ii vad putin speriati.Le-am luat pe fete de mana si le-am dus la camera mea,apoi ne-am bagat toate trei in pat  si am adormit,cu ele imbratisandu-ma.
DE DIMINEATA!
Ohh! Capul meu! Ce dracu' s-a intamplat aseara? o sa mor daca mai beau atat! Tina  si Tessa sunt langa mine,iar cred ca le-am trezit pentru m-am miscat prea mult.
-Neata! spun si le privesc usor,iar ele imi zambesc
-Neata! spune /tina
-Buna dimineata,ce faceti? spune Tessa cu zambetul ei molipsitor
-Haideti sus din pat,ma omoara capul,si avem toate nevoie de multe pastile ca sa ne treaca. rade Tina apoi s-a ridicat si a scincit iar ?Tessa sa speriat
-Esti bine! AHH! spune cand simte si ea durerea de cap...acum mi-e frica sa ma ridic
-Ma duc sa-mi iau haine pe mine,vzi ca iau din dulapul tau,Brooks!  spune Tina si merge dintr-o parte in alta,leganadu-se pana a dat de dulap....cu capul.
-Futu0i...cine dracu' te-a pus aici?
-Presimt ca  vom avea de vorbit ceva cu baietii,si ca va fii plictisitor si incomod. spune Tessa,iar Tin imi arunca niste pantaloni lungi cu semnul lui Batman pe ei,de pijama negri si un tricou simplu negru,lui Tessa ia aruncat in cap,in timp ce casca,un tricou alb simplu si niste pantaloni trei-sferturi negri cu Tom&Jerry,ea si-a luat un tricou alb cu insigna lui Superman si pantaloni lungi albi,de pijama cu spongebob.Apoi am conborit toate jost tinandu-ne de ce apucam pana am ajuns in bucatarie si am vazut ceasul de pe perete,era 12:50,super......
-Neata,betivelor.Ce faceti? spune Louis si nici sa-l mai privesc urai nu pot,asa ca doar ma stramb la el.
-Sper sa mori. spune Tessa cqnd se aseza la masa pe scaunele alea prea inalte pentru noi
-A zis Brookie aseara ca ne omoara...deci asteaptati rrandul. spune Tomlinson si eu mi-am aruncat capul intre maini
-Nici nu vreau sa stiu,ce am facut aseara!
-Pai............

His sister or something more? Vol.l. Adevar, provocare sau condamnareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum