Petrecere?

137 4 8
                                    

Dupa ce am mai stat putin la mormantul lui Mike, am plecat spre sediul Cista cu viteza ,unde ne astepta ceilalti.

-Hei Chris.Cine a condus cat am fost plecata? intreb cand imi dau seama ca nu.mi amintesc sa fi numit pe cineva

-Daca o sa.ti spun ma omori. mormaielile lui Chris fara sens capata odata sens si e asta.Bun..asta-i karma evident...

-Cine? spun dur si il privesc cu ochii mari

-Ane-marie. spune asa repede incat nu am avut timp sa raspund ca ne oprim in fata sediului.

-Cine? fira-i a dracu' de curva.Cine i-a dat voie? tun si fulger cand i privesc pe toti care ma privesc surprinsi.

-Ultimi care a ramas aici a fost Mike si Helen.Ea a spus ca pe ea ati lasat-o sefa pana va intoarceti. spune Tina

-Ma mir ca stii asta. spune Tessa amuzata si le privesc curioasa

-Tessa a intrat la voi in birou si a vazut-o cocotata pe unu si nu a apucat sa spuna nimic cred ca a prins-o de par si a tarat-o pe jos pana la iesire apoi a dat-o in suturi afara.

-Dupa am fost sunata in legatura cu accidentul si am plecat.In timpu' cat am stat la voi ea si-a facut de cap aici.Insa cand a venit Chris si a gasit-o cu unul peste ea pe birou,a chemat-o pe Tessa iar ea...a cam facut....poc.Ca tine Brooks,in momentul asta.

-Am ajuns.Nu stiu daca e aici,dar sa mergem direct in biroul tau Broks.

-Bine Chris,dar nu raspund de actiunile mele daca gasesc ceva ce nu imi place.

-Bine.....
Am intrat in sediu si ce am vazut..e..e o nebunie.este abea dupa-amiaza si aici toti beau si fac sex n public,lumina rosie si muzica data la maxim.Si asta doar in hol!Ma incrunt nervoasa si o iau inainte cu ceilalti in spatele meu.


Tina POV.

O vad pe Brookie nervoasa mai ceva ca un taur cand vede rosu.Si nu stiu daca sa fiu ingrijorata sau sa fiu amuzata.Cand ajungem in hala,ceea ce am vazut,ma facut furioasa.Si fira-i a dracu' de nenorociti aia e masina mea pe care se fut aia?Ho,o sa-i ucid pe toti! Merg furioasa spre DJ si scot ce apuc din priza nervoasa si apoi merg in fata,Dj se uita la mine urat

-Hei,tu! Asta e o petrecere privata!Ce cauti aici?Cine ti-a dat drumul? cand am auzit ce a spus nenorocitu' asta am scos revolveru' din betelia blugilor si l-am impucat in picior.

-ASCULTATI AICI NENOROCITILOR! JOS DE PE MASINILE MELE!ACUM! SI TOATA LUMEA ALINIATI-VA ACUM FIECARE. PE RAND 15 OAMENI RAPID! ASTFEL VOI URMATI,SI GLONTUL VA FII IN CAP DE DATA ASTA. spun,mai bine zis,urland ca o disperata si toti se uita la mine socati si nu se misca,asa ca trag un glont in aer,ca semnal si toata lumea se aliniaza.Ma uit la DJ-ul de jos ce are lacrimi in ochii de la dureri,si ii raspund la intrebare.

-Eu sunt sefa aici,este proprietatea MEA privata. spun uitandu-ma la el rece de sus.Apoi iau doua carpe de nu-stiu-unde si le rup apoi ma apropii de el,insa el se da in spate.

-Nu.ti face griji,acum sunt pasnica.Deocamdata,spun si ma uit cu coada ochilor la betivani care inca se aliniaza si se numara.El s-a oprit si ma indrept din nou spre el,ingenunchind intre picioarele lui si iau o carpa

-Asta va durea ca dracu'. spun si nu mai astept sa zica ceva ca-i infasor carpa in jurul piciorului drept si fac un nod rapid si strang,apoi,il aud scotand un scancet de durere apasat.Dupa ce sunt sigura ca l-am strans bine imi bag mana si scot glontul,iar el strange din dinti atat de tare incat cred ca s-i va crepa.

-Acum celalat,uite tine asta intre dintii,daca te doare musca tare. spun si ii dau un fel de mini buturuga infasurata cu un material,iar el da din cap,si i-am aplicat celuilalt picior acelasi tratament.

His sister or something more? Vol.l. Adevar, provocare sau condamnareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum