Liam's POV.
Ce? Dumnezeu tocmai s-a intamplat?De ce am adormit pe canapea?E foarte neobisnuit pentru mine.CEAIUL!
Era ceva in ceai....sa vedem....unde e cana aceea?..se pare ca e pe covor.Are un miros ciudat.Somnifere cel mai probabil...atunci?
-Brookie!! Tina?!Tessa?!Unde sunteti?
-Ce strigi asa ma? mormaie Louis la mine
-Am luat amandoi somnifere iar fetele nu sunt nicaieri.Louis daca sunt rapite sdau ceva? spun eu ingrijorat
-Somnifere?La dracu'....Tina?!Teeeeessaaa!Brooks?Sunteti acasa? striga ca disperatul Louis..degeaba nu e nimeni..inafara de Harry in boxeri cu o cutie de cereale...
-Harry le-ai vazut pe fete?
-Nu...si lipseste masina mare din garaj,iar Tina nu-mi raspunde la telefon,la fel si Brookie. spune el nepasator
-Nu-ti pasa? il intreaba Louis enervat pe Harreh
-De ce?Doar sunt sigur ca sunt la cumparaturi?Amintiti-va ca atunci cand ati incercat sa le sunati pe iubitele voastre,nu raspund pentru ca....
-Nu sunt la cumparaturi Harry,cineva ne-a adormit cu somnifere si i-am dat lui Brookie cardul meu de credit si ala este pe noptiera. spun eu si Harry nu zice nimic
-Ma duc pana la ea in camera sa vad. spune Harry punand cutia cu cereale langa vaza cu flori de langa el si fuge sus. Iar eu ma duc in garaj sa vad ce masina au luat.Jeepul. Fain,inseamna ca erau mai multi.
-Liam!Nu sunt in camerele lor,si tot nu raspund la telefoane.Spune ca telefonul e inchis.Ce facem?Unde sunt?Au fost rapite?Aaa daa...si nu prea au haine in dulap.Cred ca au fugit Lili...ce faacem? incepe Harry sa insiruiasca toate alea.
-Cum adica nu au hainele in dulap?
-Nu le au.Nu sunt.Parca nimeni nu a locuit acolo.
-Inseamna ca nu au fost rapite,au fugit. spune Louis
-De ce sa fuga? ma intreb singur
-Nu avea de ce sa fugaa! strig atat de tare incat Niall a venit jos rontaind un baton cu ciocolata lion
-Cine sa fuga?Si de ce strigi?
-Alo?Paul,sunt Harry.Da,bine.Nu le gasim pe fete si suntem ingrijoati.Nuuu,nu sunt la shopping.Nu au hainele in dulap si telefoanele sunt inchise.GPS-ul nu merge si nu au bani la ele.Am inteles.Repede.
-Deci? spune Niall
-O sa le caute peste tot si daca va fii nevoie le vom da disparute. Pana atunci sa o sunam pe mama ta,Liam sa o intrebam unde s.ar putea duce.
-Bine,acum o sun.
-Da Liam? imi raspunde mama cu bucurie
-Hei mama! Nu stii unde e Brookie? intreb iar mama a mutit...nu mai zicea nimic
-CE sa intamplat?Unde e Brook? intreaba mama panicata
-Nu stiu,ok? Cineva ne-a pus somnifere in ceai si cand ne-am trezit nici urma de ea sau prietenbele ei.
-Liam,asculta aici.Trebuie sa iei un zbor catre Romania.Sigur se afla acolo.
-Mama cred ca a fost rapita.
-Nu.Nu a fost.Imi stiu fiica.Nu avea cum sa fie rapita,iar daca este,ei bine probabil ca acum locul ala explodeaza iar ea va ajunge intr-o zi acasa.Iar voi ati dormit cel putin jumatate din zi.Acum pleaca si rezerva cel mai rapid avion spre Romania,altfel,cat de mari si maturi sunteti va bat. Inteles?
CITEȘTI
His sister or something more? Vol.l. Adevar, provocare sau condamnare
Teen FictionBrookie ,o fata oarecarela prima vedere,insa ,nu este orice fata este sora incredibilului Liam Payne.Aceasta,dupa un accident tragic in urma careia isi pierde iubirea vietii ,ea trebuie sa se mute cu fratele ei,ii intalneste colegii de trupa,dar dac...