Vizita la momantul LUI

115 4 0
                                    

Brookie POV.

Suuuuntt asaaa plictisitaa!

-Ryan! strig din capul scarilor

-Ce-i femeie? imi raspunde acesta.Ryan este un prieten foarte bun de-al meu,e un ciudat,dar arata foarte bine si multe fete il vor....insa el e indragostit de Tina.Ma rog sa revenim

-Mi-e foame!Fa-mi ceva sa mananc!Vom pleca intr-o ora,si eu morr de foame!

-Treci incoa',femeie nebuna sa vorbim normal! tipa el ca descreieratul
-Bine! tip inapoi nervoasa ca trebuie sa cobor scarile....ia stai!Pentru asta avem balustrada,si asa am ajuns eu in nici 30 de secunde jos,speriindu-l de moarte pe Ryan.

-Nu ai toate tiglele pe casa femeie!

-Serios?Ma duc sa vorbesc cu Cristi sa mi-l repare! spun si acesta rade luandu-ma in brate si ciufulindu-mi parul,eu zambind copilaros

-Ce vrea pitica mea sa manance?

-Hmmmmm.....ceva usor.Trebuie sa ma duc la antrenamente dupa ce ies cu ceilalti.

-Bine....ce zici deun sendwich cu salata si pui? ma intreaba ganditor

-Si rosi.Am pofta.Perfect! Te iubesc,Ryan.Esti cel mai tare! spun ca un copil

-Si eu pe tine micuto!Stiu! Acum fugi si fa un dus,sau vrei sa vin cu tine? glumi el,stiind ca inainte mereu facem dus cu Mike.La gandul acesta am zambit amar,Ryan uitandu-se la mine cu parere de rau.

-Stiu micuta mea,si mie mi-e dor de el.Acum probabil m-ar da cu capul de toti pereti ca te-am facut sa plangi! spune el cu lacrimi in ochi,si razand in acelasi timp,facandu-ma si pe mine sa rad.
-Da...cand o sa-l revad o sa-l bat pentru ca ma lasat singura,si apoi voi sta pe capul tau daca mai traiesti,Ryan! Sa vezi tu cum se sting si se aprind luminile in casa ta,ca sa sti ca sunt eu.
-Bine!Acumm fugi sau te mananc. dupa ce el a spus asta eu am fugit pe scari pana in camera mea si am dat rapid hainele jos de pe mine,apoi am potrivitt apa.Am stat in cada vreo 15 minute apoi am iesit si mi-am cautat hainele in dulap,o fusta alba umflata peste genunchi,si un tricou negru cu niste desene albe pe al,parul mi l-am lasat pe spate,m-am dar cu rimel,cu luciu roz pal si desigur m-am parfumat cu Dior si eram gata!Acum mi-e mai foame ca oricand!

-E gata mancarea?

-Da.Baga mare,grabeste-te.Ceilalti acum au pornit. spune Ryan si eu nu mai astept sa-mi zica altceva ca iau o muscatura uriasa din sandwich,si dupa alte cateva inghitituri si inecari l-am terminat si am fugit sus sa-mi iau telefonul si niste bani.Cand am ajuns in camera am auzit un clanxon si am tipat de la geam

-Vin acum! si mi-am luat telefonul de pe pat si portofelul si am fugit spre scari,alunecand pe bara,pentru ca,din nou,mi-e lene si trebuie sa ma grabesc,cand am iesit din casa Ryan vorbea cu Helen,apoi cand ma vazut mi-a zambit si mi-a oferit un pupic pe crestet rapid si am intrat in masina in spate langa Lucy,apoi intra si Helen dupa mine.In fata erau Chris si Tina.

-Unde e Tessa? intreb obsevandu-i absenta

-A spus ca ia motorul. a raspuns Chris

-Stai sa ghicesc...i-a fost super dor de iubirea ei pe doua roti.Asa-i? intreb amuzata de Tessa si dragostea ei pentru motorul ala

-Dap. imi rapsund toti odata razand Dupa ce a schimbat Chris doua vorbe cu Ryan am pornit cu viteza spre cimitir.Dintr-o data sa lasat o liniste in masina.....pana a inceput Tina sa rada fara niciun motiv,dintr-odata incat si Chris s-a speriat si a tipat ca o fetita iar noi ne uitam la ea ciudat.
-Ce-ai tu? Era sa fac inarct! spune Chris

-E doar....e..oh Doamne a fost prea liniste si ..si mi-am amintit ceva. HaaaHahahaha.Morr aer,Tessa ce fata a avut!
-Nu esti normala! striga Helen...dar dupa doua secunde si ea rade de rasul tinei,care seamana a....nu stiu o pisisca care naste si se ineaca in acelasi timp? Da....descrierea potrivita.Insa Helen parca se ineca de-a dreptul!Radea pe silentios...dar cand tragea o gura de aer zici ca avea apa in gura in acelasi timp. Eu si Chris ne-am facut cruce,de alea doua nu te poti atinge ca te molipsesti

-Am ajuns! spune Chris dupa care ofta si se da jos din masina,noi urmandu-l.AM ajuns in fata portilor..de la cimitir,cu un buchet de trandafir in mana privesc cu ura acest loc straniu.E aici.....


>Autor POV<

Brookie si prietenii ei sunt in fata portilor,nici unul nu au curajul sa deschida poarta.Vantul batea cu putere,iar lui Brookie i sa rupt elasticul.Tot parul ii cazu pe fata,astupand lacrimile ce curgeau siroaie pe fata ei,insa,printre acele lacrimi se ivi un zambet.Iar cu un impuls de moment Tessa deshise poarta principala.Brooklyn nu mai astepta nimic si porni la pas spre mormantul iubitului ei.Nu trebuia sa-i spuna nimeni unde era,il vedea era cel mai nou de acolo.Plus,era langa camarazii lui,si parintii lui erau undeva mai sus .

-Viata chiar e o curva,Mike.Este exact asa cum ai spus.Dar,se pare ca nu m-ai pierdut tu pe mine.EU sunt cea care te-am pierdut.


His sister or something more? Vol.l. Adevar, provocare sau condamnareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum