Daca as stii ca nu sunt importanta,as fi renuntat de mult la viata. Adica..sincer acum, ce fel de viata e asta?!Inveti 15 ani de scoala daca nu mai mult ca dupa aceea sa muncesti toata viata pana la epuizare pentru banii care si asa merg mai mult pe nimicuri decat pe ceva important.Daca era dupa mine as fi trait doar ca sa vad urmatorul episod dintr-un anime , vreun serial sau urmatoarea serie de carti.
-Oi,ai localizat tinta? vocea imi rasuna tare in urechea dreapta,speriindu-ma.
-Da ma acuma.Nu trebuie sa ma surzesti. spun bagandu-mi in gura o bomboana acra. Am trimis coordonatele pe telefoanele voastre,nu e departe deci va puteti ocupa singuri.
-Tu niciodata nu iesi din camera aia,nici nu stiu daca seful chiar te cunoaste. Ma indoiesc ca tu l-ai contactat pe el..cum se aude ,tsk. vocea putin ascutita a Lilienei care nu mai termina de vorbit,m-a deranjeaza din moțait.
-Da,da..cum zici tu acum terminati misiunea asta. Imi lasa gust amar sa stiu ca cineva ca el e in viata. spun dupa care imi scot casca,sa nu le mai aud comentariile.
-Acum....unde naib...ah!Au! Au!Au!Futu-ti curatenia si piese de lego blestemate! Marco!Hai si aduna jucariile astea ca ţi le arunc pe geam!
Tot ce faceam era sa ma invartesc prin camera ca sa gasesc intrerupatorul si sa calc pe piesele de lego ale lui Marco,care are 9 ani.
-Marco! La naiba,vino si aduna asta din camera mea! Strig ca nebuna,de ma aud si surzii dar el tot nu-mi raspunde.Inainte sa ies afara din camera imi aud calculatorul facand un click scurt apoi imi apre un x rosu pe ecran.Tinta eliminata.Perfect.
Fiind un hacker cautat de interpol nu este usor,mai ales daca ai si un copil cu tine.
-Marco!Pune tacamurile pe masa,mancarea o s-o servesc eu.
-Sunt ocupat. il aud cand tocmai ce vroiam sa cobor scarile.
-Ma-a-ar-coo! Treci in secunda asta jos! odata ce piciorul meu facu contact cu usa camerei lui,il vad jucandu-se pe calculator
-Vorbim mai tarziu baieti!Sora mea tocmai ce se pregateste sa ma omoare.Sopti el in microfonul castilor ,insa inainte sa pot face ceva alarma suna in toata casa.Curentul taiat a activat alarma,apoi cineva a intrat cu forta pe usa casei. Il iau pe Marco cat de repede pot si fug in camera mea, dau patul la o parte cat sa se vada,deschid trapa trag patul la loc apoi intram in spatiul mic. Indata ce am gasit telefonul de urgenta le trimit un semnal tuturor echipelor active,am fost deconspirata.Se auzeau impuscaturi si pasul multor persoane,Marco ma priveste speriat.
-Shhh,totul e bine doar taci si nu fa galagie. ii spun in soapta sperand sa-l calmez.El doar ma aproba cu capul inghitind in sec.Telefonul de urgenta se aprinse aratandu-mi un mesaj codat.
"Fratele vedeta gasit. Planuri de rapire ca momeala,il vor omori in primele 5 ore.Data:2 martie"
De indata ce primesc datele,ma asigur ca si echipa lui Tina si a celorlalti il primesc alaturi de cel cu datele pentru salvarea mea.Il bag pe Marco in compartimentul secret da langa mine in caz ca ne gasesc ,sa fiu singura,in acelasi loc unde e Marco sunt si cateva sticuri cu date importante. Inca se auzeau paşii grei al unui barbat,nu...sunt cel putin trei. Mi-am auzit usile dulapului deschizandu-se apoi cred ca l-au trantit jos. Scartaitul picioarelor patului se auzise pe parchet si ma rugam in gand sa nu se observe trapa,stiam ca Marco ma vede asa ca i-am facut semn sa taca apoi mi-am facut cruce,sarutandu-mi cruciulița mica de la gat. Telefonul de urgenta se aprinse iar aratand niste numere, aparent la nimereala,insa cu codul corect l-am putut descifra. Am sase echipe pe drum,cea mai rapida va ajunge in 15 minute. Pot fi gasita in 5 si moarta in 10 sau rapita in 13.Asta daca ma gasesc,ori cumva un miracol se intampla si apare Tina cu o mitraliera,sau Lucy mai degraba.
Pasii se auzeau inca in camera,scotandu-ma din ganduri,de data asta doar a unui singur tip.Se oprii chiar deasupra locului in care stau,m-am asigurat ca nu va suna a loc gol,nu sunt incepatoare. Este izolata fonic,facuta din oțel si cu un cifru de 5 numere. Cand e vorba de siguranta noastra nu ma risc.Desi este izolata fonic eu pot auzi ce este afara,acel tip nu se mai afla deasupra ascunzisului,incepuse sa bata in podea si pereti in speranra ca va gasi camera ascunsa. Nici o sansa baiete! Am cel putin 4 case de siguranta.Nu stiu cum ati ajuns voi la asta,dar voi afla detaliile mai tarziu.
Dula 6 minute,tipul incepu sa loveasca tavanul. Trecuse inca un minut,7,am expirat incet.
Inca unul,8,am privit in sus.
Noua minute,nu mai dureaza mult si o sa ajunga echipele.
Zece,am auzit o explozie.
Unsprezece,aud multi pasi deasupra mea.
Doisprezece,aud gloante..imi vine sa plang .
Treisprezece,expir si inspir pentru a ma linistii.
Patrusprezece,nu se mai aude nimic.
Cinsprezece,cineva rade zgomotos apoi simt o vibratie.
-Am ajuns!Scuze ca a durat atat.Am luat o scurtatura. Aud vocea Tinei,care loveste podeaua de 4 ori in 10 secunde.Am ras si am bagat cifrul apoi am deschis trapa ,dand la o parte parchetul cu ajutorul unui ciocan. Pentru a fi sigura ca nu e o şarada l-am lasat pe Marco inauntru. Sceptica pana la sfarsit.Cand in sfarsit am iesit,am privit in jurul meu,ceea ce odata era un om acum este imprastiat peste tot peretele. De nerecunoscut.O privesc pe Tina dezgustata,ea ridica nonsalant din umeri.Nu ii pasa.Normal,de ce i-ar pasa..pana la urma s-a obisnuit cu asta.
-Tina,niciodata nu mi-a placut asta.
-Nici mie,dar nu mai tin cont. cu zambetul ei radiant si parul prins in coada nici nu ai crede ca tocmai a macelarit cativa oameni.Insa se vede in ochii ei cate amintiri are cu oamenii pe care i-a ucis.
-Unde e pustiul?Ar trebui sa-l legi la ochii,nu poate vedea mizeria de afara.spune si iasa din camera pentru a fi sigura ca totul e in regula.Eu cobor inapoi in ascunzis cu un material negru in mana. Il asigur pe Marco ca totul e in regula,si il leg la ochii:"pentru siguranta" i-am spus.
Nu e prima data cand trec prin asta,dar e prima data cand sunt gasita cu Marco.Asta nu va ramane asa.
Sofia Caste nu isi pune in pericol familia.Insasi ea nu este existenta.Sunt ceea ce nu trebuia sa existe.Asta este ea,dar cineva a aflat ceva...si nu va scapa cu viata detinand informatia asta.Ma voi asigura personal de asta.
CITEȘTI
His sister or something more? Vol.l. Adevar, provocare sau condamnare
Teen FictionBrookie ,o fata oarecarela prima vedere,insa ,nu este orice fata este sora incredibilului Liam Payne.Aceasta,dupa un accident tragic in urma careia isi pierde iubirea vietii ,ea trebuie sa se mute cu fratele ei,ii intalneste colegii de trupa,dar dac...