DUPA 3 ORE.....
Baietii erau deja manga...cat despre mine,eram si eu beata,dar nu chiar asa ca ei.....Helen , am mai stat cu ea de vorba ceva vreme.Acum ea este manga la fel ca baietii.Sa ma gaandeesccc cum sai duc pe astia acasa?? Hmmmmmm....stiu!! Primul pe lista va fi....Zayn, ,apoi Niall,dupa Louis,fratele meu si Harry. Bun,sa incepem!!Ma duc dupa Zayn,nu-l gasesc nicaieri.Stai stiu...la DJ....mam dus acolo,si il vad jucandu-se cu butoanele.
-Zaayyyynnnn!!!
-Ce Brook?rapunde Zayn
-Beyonce te astepta acasa...dute la masina pana ii aduc si pe ceilalti!!
-BEYONCEEE???!!!! VIN IUBITOOOOO!!!! (Zayn)
-Ciudat! Acum Niall,ala e sigur la mancare....ma duc la bar si-l vad pe Niall cum flirteaza ,cred, cu o fata,ma duc la ei si...
-Scuza-ma blondino! si ii pun palma mea in fata ei (ce ciudat suna)
-Niall,Justin Bieber e acasa la noi,si a spus ca vrea sa te vada!!
-JUSTIIIINNNN VIIINNN!!!!! (Niall)
-Ce tipi ciudati!! Acuuummm Louis...frate de el nu stiu cum sa ma ocuuupp......aa stiu !!
-Louuuuuiisss!!!!
-Brooookiiiieee!!!! De ce tipam?
-Am aflat ca cineva va fura toate dungiledin lume daca nu ajungem acasa intr-o ora!!!!
-NUUUUUUUUU DUNGILEE MELEEEIIII!!!
-Okkkk...acum Liam.....e la bar flirtand si el......mdeahhh
-Scuza-ma draguta! si fac acelasi lucru si cu blonda de mai devreme..
-Ce e Brooks?ma priveste Liam
-Haide meergem acasa!
-Dee ceeee???
-Pentru ca Ed Sheeran ne astepta acasa!!
-Acum!spune Liam si o ia la goana.....ce repede......
-Buuunnn si acuuummmm...Harry..unde e perversul ala? aaa uite-l se linge cu una care abia de are fund,adica serios.Nu-mi pasa...sa trecem la treaba....
-La o parte blondo(peste tot blonde),Harry mergem acasa!
-De ce Brooks,vrei ceva anume ca saa mergem acasa? ranjeste el pervers..atunci mia venit o idee...asta va fi super tare! Ma-am apropiat incet cu pasi de felina spre el...
-Harry,cred ca tu stii mult mai bine ce vreau! ii spun la ureche incet,tonul vocii mele era incet si lent....Herold isi musca buza de jos si da sa ma sarute,dar l-am oprit si am spus:
-Ai rabdare pana acasa! isi musca buza mai tare,cred ca-i va curge sange
-Bine! mormaie el suparat..si asa i-am adus pe toti intr-o masina,desigur acum trebuie sa conduc eu....
DE DIMINEATA
Ahhhh...ce bine ma simt.....stai putin! De ce sunt in camera lui Harry?? Ma ridic repede din pat apoi ma ia durerea de cap si imi amintesc.Aseara( sau de dimineata) am ajuns pe la 4 acasa si Harry sa bagat in camera mea asa ca eu am dormit aici. Pfui ce bine!! Eram imbracata la fel ca aseara pana si cu pantofi,asa ca am mers in fata dulapului lui Harry si am scos un tricou si niste pantaloni scurti,dupa care am intrat in dus.Am vazut samponul lui Harry....hmmm......are miros de trandafirii asta.Mie-mi convine....dupa ce am terminat am luat hainele pe mine era tricoul lui Harry cu un craniu mare si gri pe el,care imi venea pana deasupra coapselor . Si am plecat spre camera mea.Sper doar ca Harreh sa se fi trezit....am ajuns in camera mea si il vad pe Harry ca inca dormea pe pat inca dormind,printre cerceafurile mele albe.
-Ce dragut doarme.....ar fi pacat daca cineva ar strica somnul asta dulce! spun cu o fata malefica oarecum,asa ca am mers in bucatarie si am luat frisca,apoi m-am dus in baie si am luat rimelul si creionul de ochii,apoi m-am intors in camera la Harry,inca dormea linistit.SA TRECEM LA TREABA!! M-am dus langa Harry si am lam facut cu rimel si dupa cu creion pe aproape toata fata....
-Ma duc mai bine dupa placa....m-am intors la Harry si i-am apucat suvitele de par apoi i le-am intins pe fiecare...
-Cum fac cu partea cealalalta?! Ah la naiba cu tine Harreh! fix in momentul acela Harry sa intors pe cealalalta parte Asa mai vii de acasa. De-abia astept sa le vad fata si celorlalti .Asa,cu Harry am terminat ,acum cu Niall...saaa maaaa gandeesccccc...pff stiu!! strig tare ma uit la Harreh si se pare ca doar mi-a rostit numele Stai ce?! m-a strigat?? asta doar nu ma viseaza goala nu??! mai zice ceva,ar trebuii sa ma apropii.
-Brookie...vino aici......nuuuu......haideee stiii ca te iubesc mult iubitooo.....okeeee cred ca e inca beat Niall ia mana de pe Brookie ....bine,o fi manjita pe tot corpul cu ciocolata dar na...doamne iarta-ma si pazeste-ma de Harry ,m-am dus in dulapul meu si am cautat ce-mi trebui apoi mam dus la capatul de jos al patului si am strigat tare si clar in megafon:
-Trezireeaaaa soldat pervers si treci la munca!!!!
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Harry)
-1 2,1 2 merge Hazza la razboi!! Haidee lenesuleee drepti!!!
-Baaieeeeeeettttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,au venit sa ma iaaa!! AJUTTOOORRR!!!! si Harry a fugit in boxeri pana jos la parter unde sa urcat in bratele lui Louis si striga:
-Nevaaaastaaaa auuu veniittt dupa mineeeee!!!! (Harry)
-Cine a venit dupa tine,nevasta??(Louis)
-Armata!!!(Harry) atunci am cobort jos numai abtinanduma sa nu rad in hohote cand i-am vazut pe cei doi ''soti''
-Ce ai mai facut de data asta?(liam)
-Nimiiiccc,Li! zic eu cu o fata inocenta
-Ba eu cred ca ai facut ceva...(Liam)
-De ce?(eu)
-Pentru ca porti tricoul lui Hazza si eu nu vad sa porti niste pantaloni! imi zice Liam nervos
-O pai asta iti pot explica...zic eu catre fratele meu care par mai calm dar totusi nervos
-Ascult!
-Pai ca sa-l aduc acasa pe Harry aseara a trebuit sa ma prefac ca ma dau la el si sa-i zic ca cand vom ajunge acasa vom face sex,si chestii deastea,cand am ajuns acasa v-am dus pe fiecare in camerele voastre si mai ramasese Harry el ma ducea catre camera mea in brate si tot incerca sa ma sarute iar cand am ajuns in camera mea pe el la impins in pat si eu mam dus la bie sa vomit, si am mai tras de timp pentru ca stiu ca daca mai stau ceva timp el va adormi si cand m-am intors in camera mea el adormise asa cum am planuit , si dupa mi-am dat seama ca nu stiu cum sa-l duc in camera lui.Asa ca l-am lasat la mine in camera si am mers in camera lui si am adormit,apoi de dimineata rochia imi era vraiste si Harry inca dormea la mine in camera si am luat haine de la el si ca sa stii am pantaloni scurti pe mine. spun totul dintr-o rasuflare
-Brook......
Heeeeeyyyyyyy lumeeeee scz ca n-am pus nextul mai devreme dar am avut probleme cu windows-ul si na dar mi la-m reperaatt YAY ....acesta e nextul si va rog sa-mi lasati parerile voastre si\sau sa-mi spuneti daca am gresit cu cevaa.
HAPPY VALENTINE'S DAY,DRAGII MEI!! :* :*
CITEȘTI
His sister or something more? Vol.l. Adevar, provocare sau condamnare
Teen FictionBrookie ,o fata oarecarela prima vedere,insa ,nu este orice fata este sora incredibilului Liam Payne.Aceasta,dupa un accident tragic in urma careia isi pierde iubirea vietii ,ea trebuie sa se mute cu fratele ei,ii intalneste colegii de trupa,dar dac...