V království Statečného lva se odjakživa vyprávěla legenda o tajemném kameni duší s nesmírnou magickou sílou.Legenda pravila ,že tento kámen dokáže svému majiteli splnit jakékoliv přání a obdařit ho nadpřirozenými schopnostmi.Po staletí se kámen dědil mezi vládci říše.Až jednou se dostal na trůn člověk se zlým srdcem.Byl to temný princ.Lidé se báli okamžiku kdy dostane princ kámen duší do rukou.A byly to oprávněné obavy.
Na ten den se nikdy nezapomnělo.Slunce krásně svítilo a kámen byl slavnostně vyzvednut z pokladnice střežené mocnými kouzly.Slavnostní průvod za zvuků hudby a fanfár prošel malebným podhradním městem.Lidé zapomněli na obavy a počali se veselit.Hudba hrála,pivo a víno teklo proudem a průvod stoupal směrem k hradní bráně.
Ozval se gong.Lidé vzhlédli k hradbám.Místní čaroděj vzal uctivě polštářek s mocným kamenem,poklekl před princem a podal mu ho.Princ nedočkavě natáhl ruku a vzal mocný kámen.V tu chvíli se začal děsivě smát.Máchnul rukou a nebe se zatáhlo.Zvedl se silný vítr a blesky počaly křižovat oblohu.Několik jich už zasáhlo i zvonici kostela.Věž se s varovných zvoněním skácela k zemi a lidé počali křičet a utíkat.Blesků přibývalo a ničili jejich rodné město.Najednou princi na hradbách narostly velká,černá křídla.Vzlétl a se zlým smíchem odletěl.Netrvalo to dlouho a vesničané uslyšeli zvuky lámajících se kamenů a viděli přímo před svýma očima jak se v dálce vystoupil ze země temný hrad se dvěma vysokými věžmi.
Hrad dodnes způsoboval neštěstí v kdysi šťastném a bohatém království.Ale jak prorokovala věštba tak se jednoho dne narodí chlapec ,který opět nastolí mír a pohodu v království.Jednoho dne se v chudé chalupě narodil onen prorokovaný chlapec.
ČTEŠ
Kámen duší
FantasíaFantasy příběh o mocnému kameni duší s nesmírnou mocí,princi jehož ovládla moc kamene a touze vesničanů vrátit kámen do správných rukou a nastolit opět mír a pohodu v království.