Valyria:
Jelikož je léto a je pořád vedro tak se všichni nejspíše koupou v bazénech a na koupalištích.
Já nejsem jako mí vrstevníci, moc ráda si někde zalezu do kouta s knihou a čtu si klidně až do večera. Sestra s bratrem jsou u kamarádů a máma a táta jsou v práci, ale asi za hodinu přijdou.
Když všichni přišli domů, udělala jsem jim večeři. Jelikož spolu netrávíme moc času (protože máma s tátou hodně pracují), tak je pro nás i společná večeře výjimečná chvilka.
,,Děti, chtěli bychom vám něco říct."
Všimla jsem si, jak jsou natěšení. Že by konečně dobrá zpráva?
,,Jedeme na dovolenou do Itálie!!!"
Propáníčka víte jak jsem byla šťastná!Alespoň trochu času jsme spolu mohli trávit jako rodina.
Rodiče říkali že tam jedeme na dva týdny, takže se musím sbalit. Drogerie, spodní prádlo, trička, legíny, kraťasy a další potřebné věci.
Jelikož se moc nelíčím,neberu si moc líčidel.Jen řasenku, lesk na rty, korektor a tvářenku.
Když už konečně sedíme v letadle, pustím si do sluchátek hudbu a usnu. Vzbudí mě až mamka, která říká že už jsme tady.
Propána to je nádhera. Už se těším až se podíváme na všechny památky.
Poté, co jsme přistáli na příletové ploše jsme vyšli z letadla. První co mě nadchlo, je tu pěkné vedro, ale tak co jsem mohla čekala že?
Na letišti bylo jako vždy hodně lidí.
Poté co jsme si vyzvedli kufry, jsme se vydali k autobusu. Ten nás dovezl až k našemu hotelu, kde jsme měli nádherný výhled na celou Volterru. Byla jsem tak nadšená!
Celý den jsme chodili po památkách a jedli zmrzlinu. Večer jsme si všichni zašli do restaurace. Já jsem tam mluvila a objednávala za všechny, protože jsem se učila a umím plynule italsky.
V restauraci bylo rušno. Rodiče se sourozenci už šli do hotelu. Já jsem si chtěla zajít do knihkupectví a koupit si tam jednu knihu.
Když jsem šla cestou k knihkupectví, cítila jsem, že se na mě někdo dívá. Když jsem se ale otočila, nikdo tam nebyl. Přišlo mi to celkem divné, takže když jsem nakoupila, šla jsem rychle do hotelu.
Tam už byli rodiče, sestra a bratr. Pustili jsme si film a při něm také usnuli.
Ahoj všichni! Doufám že se vám má další kapitola líbila. Budu se snažit vydávat kapitoly často. Tak snad se vám bude můj příběh líbit a prozatím ahooj!
ČTEŠ
Výlet do Volterry
FanfictionNikdy jsem nebyla jako mí vrstevníci.Nikdy jsem nebyla na párty.Byla jsem prostě jiná.Kéž bych místo toho výletu zůstala radši doma.Někdy mi však přijde že to byl osud.Neboť jsem potkala toho pravého.Toho jediného. [ AKTUÁLNĚ PROBÍHÁ KOREKCE!]