Kdo to je?

320 9 0
                                    

Když jsem se konečně otočila, podívala jsem se, kdo to je.

Byla to Heidi.Začala na mě mluvit.

,,Takže ty mi tady budeš flirtovat s Demetrim"

,,Ty si nic nezasloužíš, leda tak smrt. Jsi tady krátce a už sis každého obmotala kolem prstu, kromě mě! Já ti na to tvé divadýlko neskočím mrcho" dořekla.

,,O čem to tady mluvíš Heidi, co jsem ti provedla, že jsi na mě tak hnusná" zeptala jsem se ji slušně.

,,Nehrej to tady na mě! Já vím že chceš Demetriho akorát tak do postele a pak jdeš za tím Cullenem že? Myslíš si, že to nevím. Všimla jsem si, jak na něho čumíš, takže přestaň hrát blbou!

,,No dovol, já za Cullenem nechodím a víš ty co, už mě štveš, takže pá pá"

Shodila jsem ji z balkónu. Už se mi nechtěly poslouchat ty její kecy. Vcelku mě nudila. Zjistila jsem, že je zamilovaná do Dema. Takže jí to můžeme trošičku osladit.

Přišla jsem do sálu. Aro si tam povídal s Carlislem a Demetri s Alecem. Většina tam tančila na parketu a ostatní se buď bavili mezi sebou nebo pili víno.

Pak se ve dveřích objevila Heidi! Měla ve vlasech větvičky z křoví, do kterého jsem ji hodila.

Všichni se jí začali smát. Ona s rozčilením utekla. Já se jenom uchechtla. Opravdu to bylo k smíchu. Upír, který má působit vážně a nebezpečně má ve vlasech větvičky.

Po tomto malém incidentu jsem přišla k Demovi.

,,Nino, vím že jsi ji shodila z balkónu. Viděl jsem to" smál se a přitom na mě mluvil.

Pak jsem si vlastně uvědomila, že jsem nebyla ani jednou za Jane. Ta tam seděla u stolu a dívala se na Aleca. Přišla jsem tedy za ní a začala na ni mluvit.

,,Jane, tak jak se ti líbí ples"

,,Je opravdu moc hezký" promluvila na mě nejistým tónem.

,,Jane, co se děje? Skoro celý ples sedíš u stolu."

,,No já se trochu nudím. Nikdo mě nevyzval k tanci a nikdo se semnou nebaví"

,,Tak pojď já si s tebou zatančím"

Vzala jsem ji doprostřed parketu a pustila tam trendy dnešní doby.

No, když už jsem ji pořádně roztančila, přidali se i další. Takže to tu vypadalo jako na plese nějakých náctiletých.🤣(už jenom ta představa)

Když jsme konečně skončili, začala jsem se loučit s hosty. Vždy jsem každému z nich poděkovala za skvělý večer a ať se jim do našeho příštího setkání daří.

Nakonec přišli Cullenovi. S každým z nich jsem se rozloučila. Potom ke mně přišel Jasper.

,,Byla jste dnes okouzlující, tak jako vždycky madam"

,,Děkuji vy také"

Rychle jsem ho objala a pošeptala mu, že za nimi přijedu do Forks.

Poté, co všichni odešli jsme se vydali do svých pokojů. Tentokrát odděleně. Žádné úchylárny, co si myslíte že jsem!

Zbytek noci a rána jsem četla. Přečetla jsem asi dvě knihy. No jo!

Pak ke mně do pokoje přišla Jane.

,,Lyro, chtěla bych ti poděkovat za ten ples, jak jsi mě pozvala na tanec. Bez tebe bych tam proseděla zbytek plesu"

,,Není zač, chtěla jsem, aby se všichni bavili, včetně tebe!"

Ona mě pak objala. Objetí jsem ji opětovala. Pak jsme si ještě celkem dlouho povídaly.

Potom ke mně přišel ještě Alec a Dem. Rozhodli jsme se, že budeme hrát karty. A je to tu zase! Všichni věděli, že je zase všechny porazím. A taky, že se to stalo. Všichni na mě byli naštvaní.

Já se jim jen smála do obličeje.

Když pak zase všichni odešli, mohla jsem si znovu číst. V podstatě jsem celý den četla. Ani jsem si nevšimla, že už je večer.

Pak jsem si vlastně vzpomněla, že se chci jí Ara zeptat na jednu věc.

Přišla jsem tedy k jeho komnatě a zaklepala. Otevřel mi Aro a zeptal se:

,,Co tě sem přivádí Lyro"

,,Víš, chtěla bych se zeptat na jednu věc"

,,Ale jistě, ptej se"

,,Chci se zeptat, jestli bych nemohla jet na chvíli ke Cullenovým"

,,Ne nemůžeš"

,,Ale proč ne?"

,,Prostě nechci abys k nim jela"

,,Ale vždyť jsou jako má druhá rodina, mám je moc ráda a chci vidět Bellu a Edwarda"

,,Řekl jsem ne a konec"

,,Dobrá, jak chceš"

Naštvaně jsem se rozešla z jeho komnaty.
Najednou mě ale něco napadlo...

Ahoj všichni, doufám, že se vám tato kapitola líbila! Budu moc ráda za nějaký ten hezký komentář💞🤍 Tak ahoj u další kapitolky🤍🤍

Výlet do VolterryKde žijí příběhy. Začni objevovat