Bella už je tři dny nehybná. Já se o ni nebojím, neboť vím že se vzbudí.
Malá Renesmé už není zas tolik malá. Roste závratným tempem.
Každopádně, Bella by se měla dnes probudit.
Všichni jsme trpělivě čekali před místností kde leželo Bellyno tělo.
A najednou se to stalo, otevřela oči. Když se zvedla, měla krásně rudé oči, pleť jako samet a šel z ní chlad.
Nechali jsme Edwarda, aby se za Bellou podíval. My jsme zatím odešli s Renesmé do obýváku. Chvilinku jsem si s ní hrála, než se objevil Edward s Bellou ve dveřích.
Chtěla vidět svou dceru samozřejmě. Všichni ji uhýbali, dokud nepřišla ke mně. Usmála jsem se na ni a dala ji Renesmé do rukou.
Bella ji držela sotva 2 minuty a Jacob už začal s tím, že má Bell Renesmé vrátit zpátky.
Ona se hned naštvala a začala se ho ptát proč. Rose ho trochu popohnala, aby ji řekl, že se vtiskl do její dcery.
Bella mi vrátila Renesmé do rukou, vzala Jacoba za límec a šla s ním ven.
Já jsem pouze slyšela, co se venku děje. Nechtěla jsem tam chodit s malou.
Když se oba uklidnili, šli zase všichni zpět do domu.
Večer si někteří zašli ,,jakože" na lov, přitom zařizovali domek pro Bell, Eda a Renesmé.
Zaslechla jsem hluk a poznala, že to jsou oni.
,,TADÁ, VŠECHNO NEJLEPŠÍ" řekla Alice a podala Belle klíč
,,Víš, že pořád nesnáším překvapení" řekla Bell
,,Ale nebuď taková" odpovědela Alice
Dali mně a Rose na starost Renesmé, zatímco se šli podívat do svého nového domku.
Ráno:
Všem nám došlo, co asi dělali včera v noci. Rose předala Belle Renesmé, když v tom zavolal Carlislovi Charlie..otec Belly.
,, Už zase?" Ptala se Bell
,,Ano, volá čím dál častěji"
,,Musíme odjet" řekl Carlisle
,,A kam?" zeptala se Bell
,,Asi na Alijašku na nějakou dobu. Můžeme být u příbuzných" navrhl Carlisle
,,Počkat cože" řekl Jacob
,,Je to naše jediná možnost" odpověděl Carlisle
Jacob se sebral a odešel. To jsme ale netušili, co se následující den stane.
Den poté:
Jacob přijel a řekl Charliemu že Bella žije a za 20 minut je tady. Tak tohle mě dostalo. On si jen tak přijde a řekne že je tu za 20 minut otec Belly, trochu přes čáru né?
Za těch dvacet minut jsme museli Bellu naučit vše zamaskovat. Moc jí to nešlo, ale myslím, že si povede skvěle.
Charlie přijel.
Zatím vše probíhalo dobře. Poté přinesl Edward malou Renesmé. Charlie se málem rozplakal když ji viděl.
Vše proběhlo hladce a bez potíží. Když Charlie odjel, Emmet začal Bell provokovat.
Samozřejmě, že si spolu dali menší zápas v páce. Zkuste hádat, kdo asi vyhrál. No Emmet teda ne. Jelikož byla Bella novorozenec, byla o hoodně silnější než on.
Pak někam odběhla, takže jsme to uklidili a vrátili se do domu.
Bella dostala od Volturiů rudý náhrdelník s gratulací na vzkazu. Věděli jsme, že když se dozví o Renesmé, přijdou ji zabít.
Jednoho dne jsme šly s Bellou a Renesmé chytat vločky. No byl tam i Jacob.
,,Hele mami, vločka"
,,Je nádherná" řekla Bella
,,Doneseš mi další?" zeptala se
Renesmé jen kývla a utíkala pro další.
Když jsme ji s Bellou viděly řekla jsem:
,,Je úžasná"
,,To je" řekla
,,Akorát se bojím, co se stane pokud zjistí Volturiovi, že jsi porodila"
,,Doufejme, že nic zlého"
Najednou jsem uviděla Irinu od Denali.
,,Bello" upozornila jsem ji
,,Taky ji vidím"
,,Renesmé pojď jsem" zavolala jsem na ni
Ona okamžitě přiběhla.
Bella se za Irinou vydala, bohužel už ji nestihla.
Když jsme přišly domů, pověděly jsme zbytku rodiny co se stalo.
,,Irina se měla přijít omluvit, zřejmě si to rozmyslela" řekl Edward
,,Nejspíš" odpověděla jsem
,,Nebojte se, ona za chvíli vyměkne" řekl Carlisle
Edward po chvíli začal hrát na piano a Renesmé se k němu přidala. Carlisle s Esmé hráli šachy a my ostatní poslouchali jejich hraní.
Když najednou vešla do pokoje Alice s květinou a vázou v ruce. Nejspíše měla vidinu, protože upustila vázu na zem.
,,Volturiovi, jdou po nás"
,,Myslí si, že je Renesmé nesmrtelné dítě"
,,Co je to?" zeptala se Bell
No a tak jsem začala povídat.
,,Nesmrtelné děti byly velmi krásné, ale naše tajemství u nich nebylo v bezpečí. Proto se Volturiovi rozhodli je všechny zničit."
,,Matka Iriny stvořila nesmrtelné dítě?"
,,Ano" odpověděl Carlisle
,,Ale Renesmé není jako ty děti. Byla počata né stvořena"
,,A proto nás s Lyrou napadlo sehnat co nejvíce svědků, pak by nás možná Volturiovi vyslechli" řekl Ed
,,Nevím, jestli to pomůže" řekl Carlisle
,,Jdou tam za jediným cílem. Zabít Renesmé" dopověděl Carlisle
,,A možná i za jiným důvodem" řekla jsem
,,Jakým?" zeptali se všichni kromě Jaspera
,,Jdou si pro mě"
,,Ale vždyť tě přece pustili né?"
,,No ne, utekla jsem"
,,Zbláznila jsi se?"
,,Musela jsem se za vámi podívat"
,,Dobrá, tak můžeme udělat to, že si nás vyslechnou výměnou za mě"
,,Ale stejně budeme potřebovat ty svědky"
,,Možná bychom mohli navštívit naše staré přátele? Co říkáš?" zeptala se Esmé Carlisle.
,,Dobrá, vyrazíme ráno"
Ahoj, moc moc se omlouvám že teď nevydávám kapitoly, ale nemám vůbec žádnou inspiraci a motivaci na psaní. Fakt se snažím, ale když to nejde, tak to prostě nejde. Doufám že se na mě moc nezlobíte.
ČTEŠ
Výlet do Volterry
FanfictionNikdy jsem nebyla jako mí vrstevníci.Nikdy jsem nebyla na párty.Byla jsem prostě jiná.Kéž bych místo toho výletu zůstala radši doma.Někdy mi však přijde že to byl osud.Neboť jsem potkala toho pravého.Toho jediného. [ AKTUÁLNĚ PROBÍHÁ KOREKCE!]