Zdvihla som telefón a musela sa pousmiať nad Ginny (ktorá sa neviem odkiaľ dozvedela o tom incidente s Malfoyom) keď začala nadávať na jeho "ctenú" osobu.

Hermiona

-Ahoj Ginny...

*Herm Malfoy je idiot nič si z neho nerob keď sa mi dostane pod ruku vybavím to ručne stručne, inak neuveríš čo som kúpila malému akože ešte nie je na svete ale keď bude ale iné som chcela no a-..... blablablablabla.

-umm Ginny?

* No a potom som išla-.... blablablablabla

Plesla som sa do čela a Luna sa rozosmiala. Mala som síce Ginny na tichom hovore ale ona tak kričí že ju počula aj Luna a navyše rozpráva tak rýchlo že jej ledva rozumieť.

- Ginny porozprávame sa neskôr dobre?

* No a potom sme s Herrym... Čo počkať ty už ideš?

- áno Ginny

*Ale

- zavolám ti neskôr

* Ale Hermiona

-Ahoj

H:"Achhh."

L:" Aspoň ťa priviedla na iné myšlienky že?"

H:"Haha áno asi máš pravdu."

Výťah sa pohol na najnižšie poschodie a ja som si priala aby som už D- teda Malfoya alebo nedajbože Rona nikde nestretla.

Výťah zastal a ja som chytila Lunu za ruku a rýchlo ju ťahala smerom k premiestňovaciemu krbu.

L:"Herm prečo sa tak ponáhlaš?"

Pustila som jej ruku a ospravedlňujúco sa na ňu pozrela.

H:"Oh ja... Prepáč ja len nechcem stretnúť Rona alebo Malfoya."

L:"To je vporiadku. Tak ideme?

H:"Jaj áno."

Až teraz som si uvedomila že stojíme v strede chodby a zrejme sme dosť zavadzali. Každá sme sa postavili do jedného krbu.

L:"Šikmá ulička."

H:"Ši-"

V dave som zazrela ryšavé vlasy a spoznala bohužiaľ veľmi známy hlas. Ron Weasley. Akoby vycítil môj pohľad a hneď sa pozrel mojim smerom. Rýchlo som povedala miesto na ktoré som sa chcela dostať a našťastie sa premiestnila z ministerstva.

L:"Už som sa bála že si sa stratila."

H:"Heh no nie len.... Ale no to je jedno  kam ideme?"

L:" S Ginny a Blaiseom sa máme stretnúť v tej reštaurácií až o 12:30. Ešte máme 10 minút čas. Nepôjdeme sa pozrieť do nejakých obchodov? Veď tá reštaurácia je hneď za rohom a ja si potrebujem kúpiť len pár vecí."

H:"Áno vporiadkuaj ja potrebujem ísť do kníhkupectva. Už nemám čo čítať."

L:"Veď sme boli v kníhkupectve pred týždňom a kúpila si si  sedem kníh."

Museli sme sa zasmiať pretože toto som celá ja.

H:"No čo povedať som knihomoľ."

L:"A hlavne workoholik."

H:"Neboj sa Luna teraz keď je tam Malfoy odpočítavam minúty do odchodu."

H:"Ozaj a čo si potrebuješ vlastne kúpiť?"

L:"Ale len nejaké brká, pár vecí do lektvaru a ešte čokoládové žabky pre Nevilla.

Trochu ma to zamrzelo. Všetci okrem mňa už mali partnera alebo rodinu. Len ja nie.

L:"Si vporiadku?"

H:"Ale áno len premýšľam nad tým....hmmm... Že... Čo si chcem kúpiť.... Áno to je ono."

Luna na mňa pozrela nie veľmi dôverčivým pohľadom ale potom sa usmiala a vošli sme spolu do kníhkupectva.

*********************************************

L:"Hermiona si si istá že 10 kníh nie je priveľa?"

H:"Čože?! nie toto je práveže málo už budúci týždeň nebudem mať čo čítať."

P:"Mala by si si nájsť chlapa Grengerka."

H:"Pansy?!"

P:"Áno v celej svojej kráse."

L:"Hermiona idem do obchodu vedľa dobre?"

H:"Dobre Luna zaplatím a stretneme sa vonku."

Luna prikývla a vyšla z obchodu.....mňa nechala na pospas Pansy.

P:"Tak ako ide život?"

H:"Hmmm dobre."

Podala som peniaze predavačke a milo sa na ňu usmiala. Už ma poznala dosť dlho a spriatelili sme sa.

P:"Počula som že máte z Dracom...hmmm.... no...."

H:"Nič s Malfoyom nemám ak ti ide o to je celý tvoj."

Tiež podala predavačke peniaze a knihu ktorú si kúpila si dala do kabelky. Uškrnula sa a ja som nechápala prečo. Ale keď nad tým tak uvažujem Pansy bola pre mňa vždy jeden veľký otáznik.

P:"Nezhody. Myslela som nezhody Hermiona."

Do líc sa mi nahrnula farba a ja som cítila že sa červenám. Sklopila som pohľad k zemi a hanbila sa ako pes.

P:"Tak do skorého videnia Grangerová."

Nebola som schopná slova. Hambila som sa ale pri tom som bola nahnevaná. Malfoy u mňa pracuje len chvíľu a už mi robí problémi.



❤️ Dúfam že sa vám táto časť páčila ak áno napíšte mi do komentárov čo sa vám páčilo a čo nie a ako si myslíte že príbeh skončí.
















Dramione  Navždy?Where stories live. Discover now