Spánok, moja obľúbená časť dňa. O chvíľu za mnou prišiel Krivolab a mohla som spokojne spať.
Draco
Ešte stále som sedel v práci. Ja tú Grangerovú zabijem. Dala mi toľko práce, že to nestihnem spraviť ani o rok.
Len silou vôle mám otvorené oči. Ach jaj. Dám si krátkeho šlofíka.
Hermiona
Zobudila som sa na zvonenie budíka. Konečne nový deň. Je čas ísť do práce. Počkať!!!?
Dúfam že to je len nočná mora a ja sa nemusím trepať do práce a už vôbec nie počúvať Malfoyove "úžasné" reči o tom aký je najlepší.
Ach nebudem ho teraz riešiť . Išla som do kúpeľne. Môj outfit
Ešte kabelka a mohla som vyraziť.
Cestou na Ministerstvo so sa zastavila kúpiť si kávu do mojej obľúbenej kaviarne.
.......................na Ministerstve..........................................................
Otvorila som dvere do mojej pracovne a našla som tam Malfoya. Vyzeral že spí a ja som toho hodlala využiť.
Postavila som sa nad neho. Z kabelky som vytiahla môj prútik a zašepkala som zaklínadlo aquamenti.
V tej sekunde vyskočil na rovné nohy. " Grangerová si normálna?! Čo to pre Merlina robíš?!!!"
Začala som sa smiať a Malfoy sa na mňa pozeral ako na blázna. " Vždy som vedel že nie si normálna."
Nepočúvala som ho a stále som sa smiala. Smiech ma však prešiel hneď po tom ako si začal dávať zo seba dole tú mokrú košeľu. Rozkašľala som sa a hneď sa mu otočila chrbtom.
Na chrbte som cítila jeho spaľujúci pohľad a radšej som sa prudko nadýchla aby som zahnala červeň v lícach." Bože Malfoy okamžite si ju obleč!!"
"Ale no ták Grangerová nemusíš žiarliť , však aj ty môžeš dať dole tie šaty ." " Si nechutný Malfoy."
" Aj ja ťa mám rád ." To bolo posledné čo som počula pred tým ako som odišla z kancelárie.
Skoro som dostala infarkt keď som zistila že túto scénku celý čas sledoval Zambiny. Vyškieral sa od ucha k uchu a neodpustil si štipľavú poznámku.
" No toto by som na teba nepovedal Hermiona, ty sa teda nezdáš."
" Drž hubu Zambiny !"
Snažila som sa na neho pozerať naštvaným pohľadom aj keď mi to vôbec nešlo a cukali mi kútiky úst.
" Ale no ták to bol len vtip inak vyzeráš dobre."
" Ďakujem aj ty . Veľmi rada by som sa s tebou rozprávala ale musím ísť za Kingsleim ."
"To nevadí, vidíme sa potom pozývam ťa na obed ."
" Pozvanie prímam. Tak ahoj "
Blais sa stal mojím dobrým kamarátom keď som prišla na post ministerky. Mohla som byť najmúdrejšou čarodejnicou svojho veku ale aj tak sa má mňa ľudia pozerali cez prsty.
Keď som sa otočila videla som ako vchádza do mojej pracovne. Asi chce niečo od Malfoya.
YOU ARE READING
Dramione Navždy?
FanfictionSú to 4 roky potom ako Harry porazil Voldemorta. Hermiona je po tom čo sa rozišla z Ronom stále slobodná. Pracuje na ministerstve a je Miniserka Mágie. Vedie v celku šťastný slobodný život. Aj keď... Za gramatické chyby sa ospravedlňujem:)