*9*

278 9 11
                                    


Keď sa o tom Ginny dozvedela skoro ma zabila. Ako naozaj Blaise ju zastavil. Na chvíľu sa teda ukľudnila a povedala že sa porozprávame potom. Ach tie tehotenské hormóny.

H:"Hahahaha nie to nemyslíš vážne."

Smiala som sa tak veľmi až som sa nemohla nadýchnuť.

B:"Ale áno myslím. Snape na mňa divne zazeral do konca školského roka."

G:"Počkať?! On si ako fakt myslel že si sa doňho zamiloval iba kvôli iniciálkam B.Z.?"

Ginny tiež vyprskla do smiechu a Luna sa len snažila nesmiať aj keď jej to tiež zjavne veľmi nešlo.

B:"Nie bolo to kvôli tomu že tá bonboniéra bola na stole. Vtedy som ešte nevedel čo to je a tak som sa chcel pozrieť. No a proste keď som pochopil že to je zrejme darček od nejakej Snapovej tajnej ctiteľky tak som rýchlo odišiel. Odchádzal som ako posledný a nevedel som že ma Snape videl."

Tak to som už úplne vyprskla do smiechu. Predstavme si to. Blaise a Snape!

H:"Tak tomuto neverím."

Tiekli mi slzy od toho ako veľmi som sa smiala. Viete ako sa-hovorí po smiechu príde plač?-
Tak u mňa to bolo naopak. Najprv hádka s Malfoyom a potom -príbehy uja Blaisa-

B:"Preboha to už je toľko?"

Blaise sa pozrel na hodinky, rozlúčil sa s nami  a odišiel. Ospravedlnil sa že sa musí ponáhľať do práce nejakej porade. Ak si ale myslíte že sa s nami rozlúčil niečím ako zamávaním a pozdravom tak ste na omyle. Každej z nás pobozkal ruku a pred odchodom na nás ešte žmurkol.

Ja a Luna sme  sa však ešte dohodli že chvíľu zostaneme a pokecáme s Ginny o tom čo má nové. Ginny stále rozprávala iba o malom Jamesovi a o tom akí sú s Harrym šťastní.  Musím povedať že ja som sa na Jamesa nesmierne tešila. Budem ho rozmaznávať, starať sa o neho kupovať mu všelijaké veci a.....

G:"Hermiona inak niekoho som ti dohodila."

H:"Čo?!!"

Vyhŕkla som hlasnejšie ako som si myslela. Ľudia sa začali otáčať k nášmu stolu a obrátili nás nepeknými pohľadmi.

To snáď nemyslí vážne! Neviem či má to viac nahnevalo alebo dostalo do rozpakov.

H:"Ako si mi mohla niekoho dohodiť?! Preboha Ginny mala si sa ma najprv opýtať aký mám na to názor!"

Naklonila som sa k nej a šepkala. Ale napriek tomu som si dávala záležať na tom aby môj hlas znel dôrazne a aby vyjadroval ako veľmi s týmto nápadom nesúhlasím.

G:"Ale noták Hermiona! Bude to len jedno rande! S  Lunou sme to už premysleli."

Neveriacky som sa pozrela na Lunu. Ona v tom má prsty tiež?

H:" Ty tiež Luna??"

L:"prepáč Hermiona ale už si musíš niekoho nájsť."

G:"Presne! A navyše ak by sme sa ťa opýtali tak by si reagovala tak isto ako teraz. Možno ešte horšie."

H:"Ale to nie je dobrý nápad a nechápem prečo ste ma iba tak postavili pred hotovú vec!"

G:"Hermiona ale mi ti chceme len dobre! Stále sa trápiš kvôli Ronovi ale on už má vlastný život, partnerku s ktorou už plánujú rodinu. On sa posunul vpred, tak to urob aj ty!"

H:"Ginny...."

G:"Sľúb nám že o tom aspoň popremýšľaš dobre?"

H:"Dobre."

Usmiala som sa na ňu a objala ju. Rozlúčili sme sa s Ginny obliekli sa a nechali sme na stole peniaze.

H:"No povedz Luna je tá Ginny normálna?"

Luna sa iba usmiala a ďalej sme pokračovali v meste na ministerstvo.

**************na ministerstve****************

S úľavou som položila kabelku s knihami na stoličku a sadla som si na malý gauč ktorý stál v  strede pracovne. Našťastie tu nebol ani Malfoy tak som mala konečne chvíľku pre relax. Ten mi však ako vždy nevydržal dlho kvôli mojim myšlienkam typu : musíš ísť pracovať, choď čítať knihu, musíš doma upratať. Mala som pocit že mi vybuchne hlava. Bolo toho na mňa už proste veľa.

Ajojte 😘 tak po dlhšej pauze nová kapitolka viem že som lenivá a kapitoly vychádzajú krátke a za hrozne dlhú dobu ale aj tak dúfam že sa vám páčila ❤️





Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Mar 05, 2021 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Dramione  Navždy?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ