"Malfoy? Čo ty tu pre Merlina robíš?" Obvykle nenadávam ale toto bola výnymka a tou výnimkou je Malfoy.
Nič nehovoril a premeriaval si ma od hlavy po päty a to ma fakt naštvalo. Len tak si sem napochoduje a bude sa tu na mňa pozerať ako na nimbus 2000.
"Zmenila si sa Grangerová."
" Zato ty si sa nezmenil vôbec, a keď sme už pritom čo tu robíš?"
Viem že som sa ho to už raz pýtala ale stále mi neodpovedal. Obzrela som si ho je celkom...sexy teda fuúj Malfoy a sexy Hermiona spamätaj sa.
"Grangerová ja viem že som neodolateľný ale nemusíš sa na mňa preto pozerať ako na boha." To až tak vidieť? Teda " Ja? To ty si s tým začal ako prvý !!!"
V tom do mojej (no keď sa sem dostal už aj Malfoy pochybujem či niesom v blázinci) pracovne vtrhol Kingsley."Ach, ani nevieš ako rada ťa vidím."
Neviem síce čo tu robí keďže práve odchádzal na dôchodok ale v tejto chvíli by som sem prijala aj Bellatrix." Dobre, teraz sa obaja ukľudnite a ty Hermiona si radšej sadni, dva krát nadšená asi nebudeš."
Sadla som si do jedného z kresiel. Malfoy prekvapivo nasledoval môj príklad a tiež si sadol do kresla čo najbližšie pri mňa a nahodil Malfoyovský úškrn.
" Takže Hermiona neviem ako by som to... jedná sa o to že tuto pán Malfoy( kývol smerom k Malfoyovy) sa stane tvojim novým sekretárom."
Zle som počula? Nie. Určite som zle počula.
"To snáť nemyslíš vážne!!! Veď je to Malfoy!!"
"Ja viem Hermiona ale ja s tým nemôžem nič spraviť."
"Chápem." Sklamane som sklonila hlavu.
Snažila som sa uhasiť môj hnev overenou taktikou. Rátať do 10."Iste ťa zaujíma prečo práve pán Malfoy, je to súčasť jeho trestu, iste vieš že mal minulý týždeň súd...."
"A jeho trestom je pracovať na Miniserstve, a keďže si najzodpovednejšia čarodejnica akú poznám priradili ho tebe." " A kto ho súdil ?" "Slečna Downová." Jasné že ona, toto si s ňou ešte vybavím. "Hermiona keďže ťa poznám, viem že to zvládneš." Povzbudilo sa usmial.
Malfoy si len odfrkol. Asi je chorý, lebo už dlho nič neskomentoval. Kingsley odišiel a ja som si vzdychla , prečo ja ? Takže Grangerová toto je tvoja kancelária hej ?" "Nie vieš čo Merlinova !"
Draco
Tá Grangerová sa nezdá. Ale ani sa jej nedivím ničil som jej život. "Ozaj ako sa majú Potter s Weaslym?" Pri slove Weasly sa trhla.
Takže sa stalo niečo medzi ňou a Weaslym. Ale mňa sa to netýka. Moja zvedavosť mi však nedala. "Čo sa stalo medzi tebou a Weaslym?"
" To nie je tvoja vec." Takúto odpoveď som mohol čakať. "Kľud Grangerová snažil som sa byť milý." "To je síce pekné ale nič to nemení na tom že to nie je tvoja vec."
Typické ženy, snažíš sa byť milý a ona ťa drzo odbije.( povedzme si úprimne toto môže povedať len chlap 😂)" Ale Grangerová nejako si nám zdrzela ."
Uškrnul som sa no zato Grangerová od zlosti fučala ako parný hrniec. "Pre Svätého Merlina zvládneš byť ticho aspoň 5 minút?"
"Vieš čo Grangerová? Ty ma v jednom kuse podceňuješ." Diabolsky sa uškrnula. " To vieš že ťa nepodceňujem." Na stôl mi položila kopu papierov vysokých ako Eiffelovka. Tak to bude ešte zábava.
Tak to je pre dnešok koniec.
💕
YOU ARE READING
Dramione Navždy?
FanfictionSú to 4 roky potom ako Harry porazil Voldemorta. Hermiona je po tom čo sa rozišla z Ronom stále slobodná. Pracuje na ministerstve a je Miniserka Mágie. Vedie v celku šťastný slobodný život. Aj keď... Za gramatické chyby sa ospravedlňujem:)