Nebola som schopná slova. Hambila som sa ale pri tom som bola nahnevaná. Malfoy u mňa pracuje len chvíľu a už mi robí problémi.
Hermiona
Po chvíli som sa spamätala a vyšla z kníhkupectva. Postavila som sa do stredu uličky aby sme sa náhodou s Lunou neminuli. Pre istotu. Pri mojom "šťastí" by sa to mohlo stať veľmi ľahko.
Pozorovala som ľudí ako sa náhlia po uliciach. Ako sa deti naháňajú a šťastne sa smejú. Vždy som chcela deti... Ale Ron deti nikdy nechcel. Bolo mi to ľúto, sám vyrastal vo veľkej rodine.
Weasleyovci má stále volajú k sebe na obed ale už k nim nechodím tak často. Nie že by som nechcela veď sú pre mňa ako druhá rodina ale nechcem stretnúť Rona. Už k nemu nič necítim a potom čo urobil netúžim ani po jeho priateľstve.
Niekedy mám ale výčitky svedomia pretože ho zavrhla aj jeho rodina. Molly povedala už viac nie je jej syn. Aj keď je to idiot boli sme priatelia už niekoľko r-.....
G:"Hermiona!!!!"
H:"Oh! Čo je Ginny čo kričíš?!"
G:" Volám na teba už piaty raz a ty neodpovedáš. Už si ako Luna."
Ginny sa zasmiala a stiahla má do objatia typického pre Weasleyovcov.
G:"Tak hrozne si my chýbala."
H:"Videli sme sa naposledy pred troma dňami Ginny."
Musela som sa zasmiať. Ginny je proste skvelá.
G:"Ja viem ja viem ale aj tak si mi hrozne chýbala."
H:"Aj ty mne Ginny. A aj malý James Potter mi chýbal."
B:"A ja som akože nikomu nechýbal?"
Prekvapene sme sa s Ginny obzreli. Samozrejme keď sme zistili o koho ide na tvárach sa nám objavil úsmev.
G:" Ahoj Blaise. Kde sa tu berieš?"
Blaise sa ostýchavo a opatrne objal s Ginny. Predsa len keby sa dačo stalo dieťaťu Harry by Blaisa zabil.
B:"No prišiel som tam trochu skôr a zistil som že mám ešte čas, tak si chcel trochu zaspomínať. A tu mám mierne -Déjà vu-."
H:"Áno toľko krásnych spomienok."
Blaise sa na mňa zapozeral ako keby uvažoval nad niečím veľmi dôležitým.
B:"Hermiona počul som o tej hádke s Dracom."
Toto nie je možné! Už o tom vie celé ministerstvo či čo? To ľudia nemajú nič iné na práci iba ohovárať? Frustrovane som si vzdychla a rukou prehrabla vlasy.
H:"Je vôbec niekto kto o tom nevie? Bola to proste len výmena názorov nič viac! A ja sa k tomu už nemienim vyjadrovať."
B:"No dobre teda a načo tu vlastne teda stojíme? Už umieram od hladu."
Blaise sa potácal dozadu a tváril sa že odpadáva. Ginny sa zasmiala a buchla ho do ramena. Ginny s Blaiseom sa smiala takzvane" na plné ústa" musím priznať že aj mne cukali kútiky. Kde bol Blaise tam bola aj zábava, vždy.
H:"Čakáme na Lunu."
L:"Hmmmm... Ja som tu."
Všetci sme sa prekvapene otočili na Lunu ktorá nám pobavene mávala.
B:"Tak vyzerá to tak že sme všetci. Ideme?"
H:"Áno poďme."
Vyrazili sme do tej reštaurácie a cestou sme preberali všetko možné. Samozrejme Blaise si nemohol odpustiť poznámku o Malfoyovi bez trička v mojej kancelárií. Teda teraz už bohužiaľ našej. Keď sa o tom Ginny dozvedela skoro ma zabila. Ako naozaj Blaise ju zastavil. Na chvíľu sa teda ukľudnila a povedala že sa porozprávame potom. Ach tie tehotenské hormóny.
Ahojte😂♥️ viem že to možno trochu predlžujem ale nechcem príbeh unáhliť. Dúfam že sa vám páčil ak áno napíšte mi do komentárov ♥️
YOU ARE READING
Dramione Navždy?
FanfictionSú to 4 roky potom ako Harry porazil Voldemorta. Hermiona je po tom čo sa rozišla z Ronom stále slobodná. Pracuje na ministerstve a je Miniserka Mágie. Vedie v celku šťastný slobodný život. Aj keď... Za gramatické chyby sa ospravedlňujem:)