Na stôl mi položila kopu papierov vysokú ako Eiffelovka. To bude ešte zábava.
Hermiona
"Konečne doma". Povzdychla som si a išla som sa do izby prezliecť do niečoho pohodlnejšieho.
Išla som do kuchyne a urobila som si palacinky, mňam.
Práve keď som išla zakusnúť do voňavej palacinky niekto zazvonil pri dverách. "Ale no ták."
Šuchtavím krokom som išla otvoriť dvere. Prišla som ku dverám a otvorila ich. Na moje prekvapenie v nich stál Ron.
"Čo tu robíš ?" "To mi ani nepovieš ahoj?" Nečakal na moju reakciu a rovno vošiel dnu.
"Hmmm niečo dobré tu vonia, ahá palacinky." "Opováž sa ich čo i len dotknúť."
Vyprskla som. "Hermiona" Prišiel ku a snažil sa ma dotknúť. Rýchlo som sa uhla.
" Ale no ták Hermiona koľko sa na mňa budeš ešte hnevať ? kedy konečne mi odpustíš ?"
"Ron podviedol si ma, čo čakáš že sa ti s radosťou hodím do náručia?"
"Ako chceš , vlastne som ti len prišiel povedať že ťa Harry a Ginny pozývajú na oslavu."
Na to odišiel a buchol za sebou dvere. V tom ma začali v očiach štípať slzy.
Nie Hermiona nesmieš plakať kvôli takému debilovi ako je Ronald Weasly.
Je toho na mňa moc. Malfoy mi len tak vtrhne do života a Ron mi ho znovu zrúti, super. Zaumienila som si ďalej sa tým nezaoberať , jediné čo mi vŕta v hlave je že mi Ginny nepovedala o tej oslave, veď nevadí.
Zajtra si vezmem voľno a zavolám Ginny na obed.( Ginny robí taktiež na Ministerstve ako aurorka, len teraz je na materskej dovolenke s Albusom) Asi si pôjdem prečítať nejakú knihu.
Keď už som zistila že je veľa hodín išla som si dať sprchu a umyť si zuby. Obliekla som si pyžamo a išla som späť.
Spánok ,moja obľúbená časť dňa. O chvíľu za mňou prišiel a Krivolab a mohla som spokojne spať.
Ďakujem za všetky komentáre ❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Dramione Navždy?
FanfictionSú to 4 roky potom ako Harry porazil Voldemorta. Hermiona je po tom čo sa rozišla z Ronom stále slobodná. Pracuje na ministerstve a je Miniserka Mágie. Vedie v celku šťastný slobodný život. Aj keď... Za gramatické chyby sa ospravedlňujem:)