Keď som sa otočila videla som ako vchádza do mojej pracovne asi chce niečo od Malfoya.
Zahla som za roh a nasmerovala si to na oddelenie S.O.P.L.O.Š. = Spoločnosť pre ochranu práv a legálne oslobodenie škriatkov.
Zaklopala som na dvere spoza ktorých bolo počuť večne zasnený hlas mojej priateľky. Luna Lovegoodová. Musela som sa usmiať keď som si predstavila jej pohľad vždy smerujúci do neznáma akoby sa pozerala na niečo, čo dokáže vidieť len ona.
Z myšlienok ma vytrhlo otvorenie dverí Luninej kancelárie a príjemný hlas sekretárky ktorá práve niečo horlivo študovala v akýchsi dokumentoch.Zdvihla hlavu od papierov a milo sa na mňa usmiala.
S:"Dobrý deň slečna Grangerová."
H:"Aj tebe Stasy. Prosím ťa volaj ma Hermiona."
S:"Prepáč Gr-Hermiona vieš že vždy zabudnem."
Potom sa so mnou len rýchlo rozlúčila a zmizla za dverami Luninej knižnice.
Luna sedela za stolom a zase sa na mňa usmievala tým jej zasneným úsmevom.
L:" Ahoj Hermiona. Ani nevieš ako rada ťa vidím. S toľkých papierovačiek má rozbolela hlava."
H:"Chápem aj ja toho mám teraz dosť. Mám pocit že mi to všetko prerastá cez hlavu. Hlavne Malfoy."
L:"Áno, počula som že sa Draco stal tvojim sekretárom. Myslíš že to Downová urobila schválne?"
H:"Neviem. Naozaj neviem. Nedokážem ju absolútne odhadnúť."
Downová bola typ ženy ktorú nepoznajú ani jej deti.
L:"Myslíš že...."
H:"Že?"
L:"Že by ti chcela zničiť život? Ako nie zničiť ale pomstiť sa ti alebo ti nejako ukázať že ona je teraz Ronova priateľka a ty si len jeho ex."
Táto varianta má naozaj prekvapila. Musím sa priznať že nad takouto variantou som sa ani len nezamýšľala. Je síce pravda že ona je schopná všetkého. Ale veď to že je z Ronom už dávno nie je moja vec. Veď sme sa rozišli už pred 4 rokmi.
H:" Achh. Luna prečo musia byť vzťahy také zlož-...."
Luna zase zasnene hľadela von oknom. Rozhodla som sa že našu konverzáciu o vzťahoch necháme na inokedy a radšej pôjdem na obed pretože už mi v bruchu hral minimálne orchester.
H:"Luna?"
L:"Oh- hovorila si niečo?"
H:"Ja nie len, chcela som sa ťa opýtať či nechceš ísť so mnou má obed."
L:"To by bolo skvelé ďakujem. Mám pocit že si zaslúžim prestávku."
Luna ešte povedala povedala Stasy že ideme na obed, vzala si svoj kabát a kabelku a spoločne sme išli do mojej kancelárie.
H:"Luna, ešte stále máš tie mrkvové náušnice?"
Ani neviem prečo ma to napadlo ale nemohla som si pomôcť a moja zvedavosť( ktorá bola znovu silnejšia ako ja) ma premohla.
L:"Áno."
Dala si prameň vlasov za ucho a ukázala mi svoje povestné mrkvové náušnice. Pri pohľade na ne som sa nevedomky usmiala. Spomienky na Rokfort.
Keď už sme boli skoro pri dverách od kancelárie zbadala som Zambiniho vysmiateho ako lečo ako flirtuje so svojou kolegyňou.
Musela som prevrátiť očami pretože inak sa nedalo.
L:"To je Blaise?"
H:"Skôr by som to nazvala Zambiny vo voľnom prostredí pokúšajúci sa prilákať samicu."
Pozreli sme sa s Lunou na seba a vyprskly v smiech. Ani neviem čo na tom bolo až také smiešne asi najskôr to akým pohľadom sa na nás pozrel. Bolo to niečo ako keď Hedviga zjedla Harrymu poslednú čokoládovú žabku. (aj s kartičkou Dumbledora)
Iba nám kývol hlavou na pozdrav a ďalej sa venoval projektu kolegyňa.
Nechali sme ho s Lunou teda pri jeho veľmi zaujímavej činnosti a ja som otvorila dvere mojej kancelárie. Razom som ich aj zavrela keď som uvidela polonahého Malfoy ktorý má zjavne neposlúchol. Luna, ktorá mi celý čas hľadela cez rameno sa len potmehúcky usmiala.
H:"Nie je to tak ako to vyzerá prisahám."
L:"Noo. Vyzerá to tak že máš v kancelárií polonahého, bývalého slizolinského princa."
Bola som červená ako paprika a myslela som si že ho okamžite preklajem.
Ahojte ❤️😅 tak po sto rokoch nová kapitola dúfamn že sa vám bude páčiť.
YOU ARE READING
Dramione Navždy?
FanfictionSú to 4 roky potom ako Harry porazil Voldemorta. Hermiona je po tom čo sa rozišla z Ronom stále slobodná. Pracuje na ministerstve a je Miniserka Mágie. Vedie v celku šťastný slobodný život. Aj keď... Za gramatické chyby sa ospravedlňujem:)