Nechali sme ho s Lunou teda pri jeho veľmi zaujímavej činnosti a ja som otvorila dvere mojej kancelárie. Razom som ich aj zavrela keď som uvidela polonahého Malfoy ktorý má zase neposlúcha. Luna ktorá mi celý čas hľadela cez rameno sa len potmehúcky usmiala.
H:"Nie je to tak ako to vyzerá prisahám."
L:"Noo. Vyzerá to tak že máš v kancelárií polonahého, bývalého slizolinského princa."
Bola som červená ako paprika a myslela som si že ho okamžite preklajem.Hermiona
Ten Malfoy je taký..... Hermiona ukľudni sa, nedaj sa vyprovokovať niekým ako je Draco, teda Malfoy.
Rukami som si mädlila spánky a snažila sa vymyslieť čo najlepší spôsob ako sa vymotať z tejto hroznej situácie. Vlastne jedno riešenie by sa našlo......ale....vražda slizolinského princa by sa mi asi len tak ľahko neprepiekla čiže.....sme zase na začiatku.
Mám to! Nie nadarmo sa mi hovorí najmúdrejšia čarodejnica svojho veku. No vlastne nie ani tento plán by nemal žiadni úspech.
H:" Malfoy to si tak rozmaznaný že sa sám nevieš ani obliecť?!"
D:"Ukľudni sa hysterka....
(To nám to tu teda začína je tu ledva dva dni a už mi dvíha tlak)D:" Chcel som si ju nechať preschnúť pretože jedna hrozne premúdrelá osoba má ráno obliala! Ak ju stretneš pozdravuj ju."
H:Tak prečo si si ju proste nevysušil kúzlom!!!!??"
Vystrašilo ma keď sa ku mne Malfoy priblížil vyzeral ako buldog. Na rukách sa mu napli svaly a na tvári sa mu objavil ten jeho výraz ktorým ma obdaril už v druhom ročníku keď som sa opovážila odvrávať jeho otcovi.
D:Jasné lebo ty vieš ako vždy všetko najlepšie však Grangerová??!! Dokonca aj ten idiot Weasley ťa radšej opustil akoby s tebou mal prežiť už čo i len sekundu!!!
Zranilo ma to a to veľmi. Nechcela som mu ale dať žiadnu príležitosť aby sa mi mohol znovu vysmiať do tváre. Obišla som ho a z vešiaku si vzala kabát a kabelku.
D:"Grangerová...ja..."
Ranilo ma to a veľmi. Nielenže ma Malfoy pred všetkými strápnil ale pripomenul mi aj všetko čo som si musela s Ronom prežiť. Malfoy by to nikdy nepochopil on bol vždy ten, ktorému každá padla k nohám. Na chrbte som cítila ako ma prepaluje pohľadom.
Letmo som zazrela Blaiseov lútostivý a prekvapený pohľad. Vyšla som z kancelárie a vytočila som Ginnyno číslo. Nezdvíha,no super. Cestou do výťahu ma dobehla Luna.
L:"Hermiona si v poriadku? Je mi to tak ľúto."
H:"Som neboj sa."
Pokúsila som sa o úsmev ale zjavne mi to nevyšlo. Vstúpili sme do výťahu a stlačili najnižšie poschodie.
L:"Herm vieš že keď niečo budeš pot-....
Pzzzzzzzzz.
H:" Ou prepáč to je Ginny."
Zdvihla som telefón a musela sa pousmiať nad Ginny (ktorá sa neviem odkiaľ dozvedela o tom incidente s Malfoyom) keď začala nadávať na jeho "ctenú" osobu.
YOU ARE READING
Dramione Navždy?
FanfictionSú to 4 roky potom ako Harry porazil Voldemorta. Hermiona je po tom čo sa rozišla z Ronom stále slobodná. Pracuje na ministerstve a je Miniserka Mágie. Vedie v celku šťastný slobodný život. Aj keď... Za gramatické chyby sa ospravedlňujem:)