•VII•

458 26 2
                                    

Suga'yla barışmıştık ama hala aklım da o kız vardı.Çünkü o kız hala gelip bizim aramızı bozabilirdi.Zaten Suga kendi de söyledi.Bu kız daha önce takıntılıymış.Off şimdi kafamı hiç yoramicam ve anın tadını çıkarıcam çünkü Suga'nın göğsüne yattım.Ve birlikte flim izliyoruz.

Soon:Hayatım?

Suga:Efendim?

Soon:Efendim mi?Meleğim,aşkım,bebeğime ne oldu?

Suga:Öylesine söyledim aşkım.

Soon:He tamam ben yukarı çıkıyorum uykum var.

Suga:Tamam bende geliyorum seni özledim dedi televizyonu kapatıp yanıma koşmaya başladı.

Soon:Hey!ben hamileyim.

Suga:Biliyorum bi dakika sen ne yapıcağımı sandın?

Soon:H-hiç.

Suga:Merak etme bebeğimiz doğsun ikinciyi istiyorum bi daha yapıcaz benden kaçamazsın.

Soon:Hey!saçmalama bi bu bebeğimiz büyüsün öyle.

Suga:Peki.

Dedi ve yatak odasına çıktık.Birbirimize sarıldık ama Suga rahat durmuyodu.Boyna karnımı okşuyo,öpüyodu.

Soon:Bakıyorum da bebeğimizi görünce beni unutuyosun.

Suga:Hiç olur mu?Ben seni çok seviyorum sen benim için teksin.

Soon:Keşke hep böyle mutlu olabilsek.

Suga:Yakında çok mutlu bi aile olucaz merak etme.
Dedi ve bana sarılıp alnımı öptü.İyi geceler dedi be uykuya daldık.

SABAH

Sabah çok güzel uyandım.Çok mutlu ve rahattım ilk defa.Ama bunun da kesin kötü bi sonu olucaktı.Yanıma baktığım da Suga daha uyuyodu.Hemen aşağı inip güzel bi kahvaltı hazırladım ki o sırada kapı çaldı.Kapıyı açtım karşımda kargocu vardı.

Kargocu:Pardon Soon hanım siz misiniz?

Soon:E-evet.

Kargocu:Bu kutu size imza alabilirmiyim?

Soon:Tabii.

Dedim ve kutuyu aldım.Üstüne baktım kimin gönderdiğini anlamak için üstünde isim yoktu.Kutuyu açtım bir sürü fotoğraf vardı.Ve fotoğraflarda Suga ve o dün bana yazan kadının fotoğrafları vardı.O sırada Suga gömleğini ilikleyerek yanıma geldi.

Suga:Aşkım onlar ne?

Soon:Al sen bak.!

Dedim ve kutuyu eline verip mutfağa geri gittim.Suga da fotoğrafları görmüş olmalı ki yanıma gelip belime sarıldı.

Suga:Meleğim sinirli misin?

Soon:...Hayır.

Suga:Aşkım?

Soon:Hı?

Suga:Birtanem.

Soon:Ne var Suga görmüyo musun kahvaltıyı hazırlıyorum.!!!

Dedim Suga da hemen elimden bıçağı herşeyi alıp tezgaha bıraktı ve yüzümü kendine çevirdi.

Suga:Bak meleğim seni anlıyorum sinirleniyosun,kıskanıyosun ama o takıntılı bi sürtük lütfen takma kafana yapma böyle nolur hı?...

Dedi ve eğilip dudağıma küçük bi buse kondurdu.

Soon:Tamam Suga.

...................

Kahvaltı yı yapmıştık.Toplamıştım da Suga'da işleri olduğunu söyleyip evden çıkmıştı.Açıkçası sıkılmıştım bende kendime mısır patlatıp Netflix'i açtım.Flim izlemeye başladım.Kapı çaldı flimi durdurup kapıya gittim.Açtığım da karşıma bi kadın vardı.Sürtük bi kadına benziyodu.

Soon:Kimsiniz?

Kadın:Fotoğrafları aldın mı?

Soon:S-sen o musun?!
Gerçekten çok benziyodu anlamıştım onun olduğunu.Beni dinlemeden içeri geçti.Üst kata çıkıp odamıza girdi ve bi bavul çıkarıp kıyafetlerimi toplamaya başladı.

Soon:Napıyorsun?!

Kadın:Hemen bu evden gidiyosun ?!

Soon:N-ne diyosun be?!

Kadın:Suga 'mla aramızdan çekil.

Soon:Saçmalama ben onun karısıtım ayrıca ben hamileyim hem siz daha önce ayrılmışsınız?!Sen bi sürtükmüşsün.!

Kadın:Öyle mi?!

Dedi ve üstüme doğru yürümeye başladı.Bebeğime zarar vermesinden korktuğum için geri geri gidiyodum.Merdivene gelince durdu.

Kadın:Sende bebeğinde aramızda çekiliceksiniz bay bay.

Deyip beni itti ben daha tutanamadan.Sonra merdiven yuvarlandığım için ağzımdan kan geldi.

Soon:B-Bebeğim...

Kadın sadece kahkaha atıp evden çıktı.Yuvarlanırken telefon elimdeydi o yüzden oda yanıma düşmüştü hemen alıp Suga'yı aradım.

Soon:S-Suga çabuk gel...

Dedim ama devamını getiremeden bayıldım.

Vote pleaseeeee⭐️💜💜💜💜💜

Kötü Mafya Min Yoongi🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin